Hvorfor valgte du at blive ung mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Lady Marion <3

Kruse90 skriver:

dejligt
Er i stadig sammen den dag i dag?

Desværre ,,   vi fik også en nr 2 og endte med at være sammen i 17 år i alt ,, Gik fra ham for 5 år siden og vores børn er nu 15 og 18 år    Vi voksede fra hinanden , men var hinandens bedste venner , ville aldrig glemme hinanden ..

Han døede for 2 år siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

quar20

Kruse90 skriver:

Hvor er det skønt

Jeg håber jeg får lov til at opleve følelsen af at blive mor. Både under graviditeten og efter fødslen

Selvfølgelig gør du det - det kan jeg mærke

Anmeld

31. januar 2011

Kruse90

Eva. skriver:

Fordi jeg gerne ville have brugt mine tyvere på at være mig, leve, rejse, udfordre mig selv og de muligheder der er...men altså dengang syntes jeg det var ihh så åhh så fantastisk at skulle lege familie og jo før jo bedre...må indrømme mit syn på det er knap så romantisk og noget mere realistisk,....og jeg kan se at det jeg vil nu havde været nemmere og givet et andet fundament hvis jeg var taget med den store gruppe af unge som rejste til KBH...

Så jeg havde ventet....klart...

okay

Jeg kan ikke vente, og jeg har ikke tankerne om at ''lege'' familie.
Jeg ved det til tider bliver rigtig hårdt, men er sikker på det bliver den mest fantastiske tid i verden

Men tak for svar

Anmeld

31. januar 2011

Kruse90

Nalle skriver:

Kan ikke finde et ord for, hvorfor det lige var det jeg valgte.

Jeg har altid gerne ville være det, og der gik kun 2 måneder, så ville kæresten også gerne

Det er det bedste jeg nogensinde har gjort, fået begge mine børn inden jeg blev 19!

Det tænker jeg også
Syntes det må være så fantastisk.
Hvordan har don omgangskreds og din familie taklede det?

Anmeld

31. januar 2011

Aves.

okay

Jeg kan ikke vente, og jeg har ikke tankerne om at ''lege'' familie.
Jeg ved det til tider bliver rigtig hårdt, men er sikker på det bliver den mest fantastiske tid i verden

Men tak for svar

Var som ikek fordi jeg mente det var nemt....at være og få familie...jeg synes bare jeg har "spildt" mine unge år på at rende rundt og være mor frem for at sikre mine børn en god ballast ved at jeg havde fået noget livserfaring og kendt mig selv bedre end man går i en ung alder og dermed ville jeg nok også have givet mine unger bedre opvækstbetingelser...men det er jo altid nemt at være bagklog, kunne jeg lave det om havde jeg fået børn tæt på de 30 år.. Dem jeg kender der fik børn tidligt har det alle som jeg...at det havde været mere optimalt for alle at vente...ogd et handler ikke om at være en god eller dårlig mor..

Anmeld

31. januar 2011

Kruse90

esrt skriver:

jeg havde pludselig ikke noget valg faktisk, eller jo, det eneste jeg kunne gøre for ikke at blive det var - bort addoption. NEJ TAK
Altså ..

Jeg er en kraftig pige, og har altid været det. På efterskolen tog jeg lidt mere på end hvor jeg før havde ligget, og ville så tabe efter.
Jeg tabte ikke rigtig noget og kom et år efter på HF.
Halvvejs igennem mit HF forløb, gik det galt med en fyr jeg havde noget kørende med over nogle måneder.. kondomet sprang, og jeg var ikke på p piller (pga jeg var bange for homonerne)..
Så, det jeg så fik mens (troede jeg), regnede jeg med der ikke var noget. Så jeg tænkte - heldigvis..
Pludselige tog jeg mere og mere på, og tænkte at jeg bare skulle i gang med noget træning.
Blødninger kom stadig, ikke regelmæssige men i hvert fald hver månede, og jeg tænkte ikke videre over det.
Pludselig en dag (der har jeg været ca. uge 19) mærkede jeg spark. Troede jeg havde problemer med maven, men nej.
Blev utrolig bange da jeg først fandt ud af graviditeten i uge 20.
Blødningerne stoppede fra uge 21.

Så nu er jeg mor, til den fantastiske dreng i Oskar, som jeg ELSKER over alt på jorden 

hold da op.

Jeg forstår godt du ikke kunne bort adoptere ham
Men sådan en historie rører mig, for hey hvor er det mærkelig at man kan være gravid uden at vide det.

tak for din historie

Anmeld

31. januar 2011

Kruse90

Muffi<3 skriver:

Desværre ,,   vi fik også en nr 2 og endte med at være sammen i 17 år i alt ,, Gik fra ham for 5 år siden og vores børn er nu 15 og 18 år   Vi voksede fra hinanden , men var hinandens bedste venner , ville aldrig glemme hinanden ..

Han døede for 2 år siden

årh

Er godt i kunne sammen alligevel.

Det gør mig ondt at han ikke er her mere.

Anmeld

31. januar 2011

Kruse90

quar20 skriver:

Selvfølgelig gør du det - det kan jeg mærke

ihh håber så inderligt at du har ret

Anmeld

31. januar 2011

Lady Marion <3

Kruse90 skriver:

årh

Er godt i kunne sammen alligevel.

Det gør mig ondt at han ikke er her mere.

Jeg syntes bestemt jeg var ligeså god mor som 20 årig som jeg feks har været nu som 36 årig ,, Har kunnet byde mine børn noget forskelligt

Anmeld

31. januar 2011

Kruse90

Eva. skriver:

Var som ikek fordi jeg mente det var nemt....at være og få familie...jeg synes bare jeg har "spildt" mine unge år på at rende rundt og være mor frem for at sikre mine børn en god ballast ved at jeg havde fået noget livserfaring og kendt mig selv bedre end man går i en ung alder og dermed ville jeg nok også have givet mine unger bedre opvækstbetingelser...men det er jo altid nemt at være bagklog, kunne jeg lave det om havde jeg fået børn tæt på de 30 år.. Dem jeg kender der fik børn tidligt har det alle som jeg...at det havde været mere optimalt for alle at vente...ogd et handler ikke om at være en god eller dårlig mor..

Jeg tror altid jeg vil tænke at jeg har ''spildt'' min unge år.
Men det er jo forskellige meninger

Jeg er sikker på at folk der bliver unge forældre, kan give deres børn lige så gode opvæktvilkår, som folk der nærmer sig de 30 eller derover inden de får børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.