Hvorfor valgte du at blive ung mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Moar2011

Kruse90 skriver:

ihh det forstår jeg godt

Held og lykke med det hele

1000 tak ..

kan se der er lidt delte meninger .. men kan se du os gern ville være "ung" mor .. kunne bare ikk rigtig forstille mig at have energi til små børn efter 30.. men det er nok fordi jeg har familie der fik en søn i 30'erne, og det sagde de var rigtig hårdt .. altså manglede energi..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

132319

Jeg var 23 da jeg blev gravid og 24 da jeg fødte.

Det var ikke planlagt, men føltes rigtigt. Jeg var stoppet med at gå i byen og den slags fordi jeg ville koncentrere mig om min uddannelse og derfor var dét ikke noget jeg skulle fravælge. Dengang troede jeg på sætningen "Jeg går ikke i byen og fester mere, derfor er jeg klar til at blive mor." 

Det kan jeg godt grine lidt af i dag, for valget om at blive mor tidligt (og alene) ikke kun et spørgsmål om at fravælge byture men netop om at fravælge FRITID!

Jeg elsker mine nu, to unger men kan af og til godt savne den der frihed ved at kunne gå en tur på café eller i biffen med en veninde uden at det skal være planlagt med barnepiger og/eller farmand. -Ja for ikke at tale om at sove længe søndag morgen og blive i sengen hele dagen 

Da jeg var 19, blev jeg gravid og fravalgte det uden at tøve. Jeg var simpelthen ikke færdig med at være ung, faktisk var jeg lige begyndt og jeg har aldrig så meget som et sekund fortrudt. Uden det valg, havde jeg ikke det liv og de unger jeg har i dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.