Hvilket parti stemmer du på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

oo

helora skriver:

Me too

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

JulieE

Jeg ligger helt klart til venstre for midten og stemmer enten socialdemokratisk eller SF

Anmeld

17. januar 2011

SSL

Eva. skriver:

Jeg synes Niels Hausgaard har sagt det så fint(også det her ) om demokrati: "Hvem siger de fleste er de klogeste..."

Enig  Men jeg mener mere, at der er mange unge herinde ja, men jeg tænker også bare genrelt, om folk ikk har interesse i at stemme, når man har familie, børn osv - jeg ved ikke om folk stemmer og har sat sig ind i tingene, unge som ældre Jeg ved bare med mig selv, at efter baby planer er igang, er jeg da en del mere interesseret denne gang end forrige valg, da jeg bare var mig  

Det er dét jeg mener..

Anmeld

17. januar 2011

Aves.

SSL skriver:

Enig  Men jeg mener mere, at der er mange unge herinde ja, men jeg tænker også bare genrelt, om folk ikk har interesse i at stemme, når man har familie, børn osv - jeg ved ikke om folk stemmer og har sat sig ind i tingene, unge som ældre Jeg ved bare med mig selv, at efter baby planer er igang, er jeg da en del mere interesseret denne gang end forrige valg, da jeg bare var mig  

Det er dét jeg mener..

Måske man skulel lave en tråd og høre hvorfor der stemmes som der gør...det der argument med at nu skal der andre til for de her kan ikke og har ødelagt alt, mon ikke det er de sammen der siger præcis det samme bare omvendt om fire år..

Anmeld

17. januar 2011

SSL

Eva. skriver:

Måske man skulel lave en tråd og høre hvorfor der stemmes som der gør...det der argument med at nu skal der andre til for de her kan ikke og har ødelagt alt, mon ikke det er de sammen der siger præcis det samme bare omvendt om fire år..

Ja, laver du da ikke sådan én tråd?  Det kan da være ganske spændende at se, fordi jeg var faktisk bedøvende ligeglad, ved første valg, da jeg stemte, og nu går jeg meget op i det, pga. at man skal til at være familie.. Og jeg lå faktisk igår aftes, og tænte over hvor mange herinde, der stemmer og har sat sig ind i hvorfor  

Netop fordi at børnefamilierne er meget i omtale mht. at spare penge, og institutioner, sygeplejen osv, er også lettere ramt.. Så det er bestemt spændende

Anmeld

17. januar 2011

Aves.

SSL skriver:

Ja, laver du da ikke sådan én tråd?  Det kan da være ganske spændende at se, fordi jeg var faktisk bedøvende ligeglad, ved første valg, da jeg stemte, og nu går jeg meget op i det, pga. at man skal til at være familie.. Og jeg lå faktisk igår aftes, og tænte over hvor mange herinde, der stemmer og har sat sig ind i hvorfor  

Netop fordi at børnefamilierne er meget i omtale mht. at spare penge, og institutioner, sygeplejen osv, er også lettere ramt.. Så det er bestemt spændende

Du er vidst bedre til det end jeg er..jeg er ikke så politisk stærk og vil lige putte to børn her.. så gider du lave den..

Anmeld

17. januar 2011

SpunkenJo

Kageteenageren skriver:

Taaaaak

Det lyder da også vildt fedt med din søster! Hvornår var hun med? Kan jo være man ved hvem det er  hihi

Hun er 87'er og fra Nordjylland, så det tror jeg desværre ikke

Men fortsæt det gode arbejde

Anmeld

18. januar 2011

2babygirls

TinaPina skriver:

Til Kommunalvalg stemmer jeg altid venstre, da de her i kommunen er dem der repræsentere mine holdninger bedst.

Til de andre folketingsvalg hvor jeg har stemt, har det været DF.

Men jeg overvejer kraftigt Venstre denne gang.

Jeg FRYGTER, at skulle leve i et socialdemokratisk Danmark. Og efter Villy er kommet på holdet er jeg kun mere nervøs

Anmeld

18. januar 2011

misslea

Jeg stemmer på Socialdemokraterne, og har altid gjort det!!

Jeg er vokset op i en socialdemokratisk familie, og da min far er finans-direktør i partiet, har jeg været med på Borgen til diverse valg osv!! SÅÅÅ fedt!!!

Jeg har været i praktik som "minister" dengang Poul Nyrup var statsminister...!! MEGET fed oplevelse!!!

Nårh.. men det var jo lige et sidespring...

jeg er Socialdemokrat!!!

Anmeld

19. januar 2011

TinaPina

Tina&Martin skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.