Hvilket parti stemmer du på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket parti stemmer du på til næste folketingsvalg?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

9.214 visninger
138 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

Lunae

Nu kommer der jo nok snart folketingsvalg, så synes, at det kunne være sjovt med en uvildig undersøgelse på baby.dk!

Afstemingen er anonym, men hvis man ønsker at kommentere sin stemme, er det desværre ikke muligt at være anonym! Håber det går

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Zafir

Jeg lukker lige den anden tråd oki?
Og som jeg skrev i den anden, så stemmer jeg venstre og er også medlem af partiet

Anmeld

16. januar 2011

FamilienSørensen

Lunae skriver:

Nu kommer der jo nok snart folketingsvalg, så synes, at det kunne være sjovt med en uvildig undersøgelse på baby.dk!

Afstemingen er anonym, men hvis man ønsker at kommentere sin stemme, er det desværre ikke muligt at være anonym! Håber det går

De radikale

Fordi de gerne vil afskaffe Birthe Rønn Hornbechs pointsystem.

Anmeld

16. januar 2011

Lunae

Zafir skriver:

Jeg lukker lige den anden tråd oki?
Og som jeg skrev i den anden, så stemmer jeg venstre og er også medlem af partiet

Tak det var mig der lige var en tand for hurtig på tasterne

Anmeld

16. januar 2011

Ox.

Socialdemokraterne

Anmeld

16. januar 2011

Lunae

Jacob&Kusuma skriver:

De radikale

Fordi de gerne vil afskaffe Birthe Rønn Hornbechs pointsystem.

Jeg har netop været inde og læse deres partiprogram og må sige at de præsenterer en masse holdninger, som passer godt til min måde at anskue livet på! Jeg har tidligere været SF'er, men er denne gang mere søgende og håber at finde et parti, som rammer så mange af mine synspunkter, som muligt

Anmeld

16. januar 2011

Carina1977

Socialdemokratiet.....synes det er på tide med noget forandring

Anmeld

16. januar 2011

Lunae

Ox. skriver:

Socialdemokraterne

Jeg synes egentlig også, at Socialdemokraterne har en masse fine ting på deres program, men jeg har bare et issue med helle Thorning! Hun er sgu ikke lige min kop the men altså, på den anden side, det er Lars lykke filme heller ikke

Anmeld

16. januar 2011

Manakauapo

Jamen, hvis jeg nu havde stemmeret nu (hvilket jeg først har om to år.. ) så stemte jeg helt klart Venstre!

Jeg er både medlem af Venstre og Venstres Ungdom, hvor jeg sidder i bestyrelsen for VU Østfyn. Og min tid i øjeblikket går på at arrangere valgkamp for en af vores kandidater.

Så helt klart VENSTRE!

Anmeld

16. januar 2011

Zafir

Kageteenageren skriver:

Jamen, hvis jeg nu havde stemmeret nu (hvilket jeg først har om to år.. ) så stemte jeg helt klart Venstre!

Jeg er både medlem af Venstre og Venstres Ungdom, hvor jeg sidder i bestyrelsen for VU Østfyn. Og min tid i øjeblikket går på at arrangere valgkamp for en af vores kandidater.

Så helt klart VENSTRE!

Du er nu skøn min pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.