Hvilket parti stemmer du på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

Aves.

MarianneSonne skriver:

Skræmmende ja  Tror i det hele taget at flere kvinder stemmer rød end blå. Hvis man lavede samme måling på en debatside hvor der kun var mænd, ville resultatet måske være lige omvendt

Ved sidste valg viste en undersøgelse at det var de røde der havde vundet hvis det kun var kvinderne der stemte..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Lunae

Loa skriver:

Gud hvor jeg egentlig træt af de her debatter... Hvorfor er det overraskende/skræmmende at der er folk herinde der stemmer DF? Bare fordi det er tydeligt at størstedelen herinde stemmer rødt og er for "tag fra de rige og giv til de fattige" princippet, er det jo ikke ens betydende med at det er det eneste rigtige.... Accepter dog bare at der er andre der stemmer anderledes end jeg og har andre prioriteter..... Gudskelov for vi ikke alle er ens.....P.s. Jeg stemmer DF og er IKKE bange for at skrive det........

Jeg synes det er fint, at du stemmer snask Folkeparti - for mig er det vigtigestr, at folk tager stilling, og det må man jo sige, at du gør jeg har ikke lavet denne afstemning for at folk skal tilsvines for deres politiske holdninger, men bare af ren nysgerrighed

Anmeld

17. januar 2011

oo

Liste Ø

Anmeld

17. januar 2011

Aves.

Lunae skriver:

Jeg synes det er fint, at du stemmer snask Folkeparti - for mig er det vigtigestr, at folk tager stilling, og det må man jo sige, at du gør jeg har ikke lavet denne afstemning for at folk skal tilsvines for deres politiske holdninger, men bare af ren nysgerrighed

Ha ha...SUPER slåfejl... Snask Folkeparti...PERFEKT....

Anmeld

17. januar 2011

Mi

Eva. skriver:

Ved sidste valg viste en undersøgelse at det var de røde der havde vundet hvis det kun var kvinderne der stemte..

Det tror jeg gerne.

Anmeld

17. januar 2011

JustAnotherName

Socialdemokraterne

Anmeld

17. januar 2011

TinaPina

Til Kommunalvalg stemmer jeg altid venstre, da de her i kommunen er dem der repræsentere mine holdninger bedst.

Til de andre folketingsvalg hvor jeg har stemt, har det været DF.

Men jeg overvejer kraftigt Venstre denne gang.

Jeg FRYGTER, at skulle leve i et socialdemokratisk Danmark. Og efter Villy er kommet på holdet er jeg kun mere nervøs

Anmeld

17. januar 2011

SSL

Eva. skriver:

OK.. så er det da ikke kun mig der havde forventet at fordelen var en anden..DOG tror jeg ikke vi herinde ligefrem er repræsentativt for samfundet og hvad der stemmes der...kun kvinder og mange meget unger kvinder herinde giver nok ikke ligefrem det rigtige billede...(håber jeg da ikke.. )

Men jeg tror mange af dem herinde, interessere sig jo nok en del for dansk politik.. Eller, det håber jeg da  De fleste af os har eller prøver at få en lille familie, og så er man jo nødt til at sætte sig i tingene og stemme, hvis man ønsker ændringer, som JEG i hvert fald gør  

Men ved det ikke, håber i hvert fald, at folk stemmer!  

Men ja, det ville nok være en smule anderledes hvis det var mænder herinde

Anmeld

17. januar 2011

Aves.

SSL skriver:

Men jeg tror mange af dem herinde, interessere sig jo nok en del for dansk politik.. Eller, det håber jeg da  De fleste af os har eller prøver at få en lille familie, og så er man jo nødt til at sætte sig i tingene og stemme, hvis man ønsker ændringer, som JEG i hvert fald gør  

Men ved det ikke, håber i hvert fald, at folk stemmer!  

Men ja, det ville nok være en smule anderledes hvis det var mænder herinde

Jeg synes Niels Hausgaard har sagt det så fint(også det her ) om demokrati: "Hvem siger de fleste er de klogeste..."

Anmeld

17. januar 2011

helora

Tjuhl skriver:

Liste Ø

Me too

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.