Hvilket parti stemmer du på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Kruse90

Socialdemokraterne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

helora

Kirle skriver:

Me three!

Vi er pænt underrepræsenterede, men vi er her

Anmeld

19. januar 2011

<3

helora skriver:

Jep ligesom derude IRL hæhæ

Anmeld

19. januar 2011

<3

helora skriver:

Jep ligesom derude IRL hæhæ

Anmeld

19. januar 2011

mama09

Alt andet end Df og venstre...

Anmeld

19. januar 2011

Rosa

TinaPina skriver:

Til Kommunalvalg stemmer jeg altid venstre, da de her i kommunen er dem der repræsentere mine holdninger bedst.

Til de andre folketingsvalg hvor jeg har stemt, har det været DF.

Men jeg overvejer kraftigt Venstre denne gang.

Jeg FRYGTER, at skulle leve i et socialdemokratisk Danmark. Og efter Villy er kommet på holdet er jeg kun mere nervøs

Som en der er ret "vild med Villy" er jeg bare NØDT til at spørge hvorfor du frygter at leve i et socialdemokratisk Danmark?

Jeg spørger fordi de fleste der stemmer højreorienteret kalder socialdemokraterne for naive og utopiske, fordi det Danmark de ønsker at vi får er "for godt til at være sandt med den økonomi vi har" - så hvorfor frygter du det?  (Du kan også svarer på PB hvis du ikke har lyst til at skrive det her )

Anmeld

19. januar 2011

mama09

Loa skriver:

Gud hvor jeg egentlig træt af de her debatter... Hvorfor er det overraskende/skræmmende at der er folk herinde der stemmer DF? Bare fordi det er tydeligt at størstedelen herinde stemmer rødt og er for "tag fra de rige og giv til de fattige" princippet, er det jo ikke ens betydende med at det er det eneste rigtige.... Accepter dog bare at der er andre der stemmer anderledes end jeg og har andre prioriteter..... Gudskelov for vi ikke alle er ens.....P.s. Jeg stemmer DF og er IKKE bange for at skrive det........

Man skal da også bare stå ved sin mening og hvad man tror på - så fuck hvad andre mener..

Knus Trine  der synes Df skal gå på pension - hele flokken!

Anmeld

19. januar 2011

mama09

Kruse90 skriver:

Socialdemokraterne

smukt valg

Anmeld

19. januar 2011

SpunkenJo

Kageteenageren skriver:

Nåå.. Helt for gammel er hun nu ikke..

Men LA er også et godt alternativ til Venstre. Så længe de bare fører deres liberale politik tror jeg de får mange stemmer

Lige nøjagtig

Og netop derfor tiltaler LA mig

Anmeld

19. januar 2011

SpunkenJo

Loa skriver:

Gud hvor jeg egentlig træt af de her debatter... Hvorfor er det overraskende/skræmmende at der er folk herinde der stemmer DF? Bare fordi det er tydeligt at størstedelen herinde stemmer rødt og er for "tag fra de rige og giv til de fattige" princippet, er det jo ikke ens betydende med at det er det eneste rigtige.... Accepter dog bare at der er andre der stemmer anderledes end jeg og har andre prioriteter..... Gudskelov for vi ikke alle er ens.....P.s. Jeg stemmer DF og er IKKE bange for at skrive det........

I Like it

Kan absolut bakke op om mange af deres synspunkter, men jeg er endnu ikke overbevist, og Liberal Alliance syns jeg har taget de vigtige områder med som jeg syns DF også er på, og så har de droppet de punkter fra DF jeg ikke selv helt kan stå inde for.

Men uden DF var der mange vigtige debatter der aldrig var kommet på bordet.

Hurra for Pia, hun skal efter min mening dog ikke bestride en ministerpost, den "rolle" de har nu i FT er nok det der gør partiet og demokratiet i Danmark bedst. De er et godt støtteparti. De støtter og holder i ørerne! Det ka jeg lide.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.