Loa skriver:
Gud hvor jeg egentlig træt af de her debatter... Hvorfor er det overraskende/skræmmende at der er folk herinde der stemmer DF? Bare fordi det er tydeligt at størstedelen herinde stemmer rødt og er for "tag fra de rige og giv til de fattige" princippet, er det jo ikke ens betydende med at det er det eneste rigtige.... Accepter dog bare at der er andre der stemmer anderledes end jeg og har andre prioriteter..... Gudskelov for vi ikke alle er ens.....P.s. Jeg stemmer DF og er IKKE bange for at skrive det........
I Like it

Kan absolut bakke op om mange af deres synspunkter, men jeg er endnu ikke overbevist, og Liberal Alliance syns jeg har taget de vigtige områder med som jeg syns DF også er på, og så har de droppet de punkter fra DF jeg ikke selv helt kan stå inde for.
Men uden DF var der mange vigtige debatter der aldrig var kommet på bordet.
Hurra for Pia, hun skal efter min mening dog ikke bestride en ministerpost, den "rolle" de har nu i FT er nok det der gør partiet og demokratiet i Danmark bedst. De er et godt støtteparti. De støtter og holder i ørerne! Det ka jeg lide.
Anmeld