Hvilket parti stemmer du på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

Faith

Eva. skriver:

Det overrasker godt nok mig at der er flere af dem der har stemt i denne her tråd som stemmer Dansk folkeparti end der stemmer Venstre....andre der også er overrasket eller er det tendensen mon?

Nej det overrasker osse mig.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Aves.

smillaluna skriver:

Nej det overrasker osse mig.....

OK.. så er det da ikke kun mig der havde forventet at fordelen var en anden..DOG tror jeg ikke vi herinde ligefrem er repræsentativt for samfundet og hvad der stemmes der...kun kvinder og mange meget unger kvinder herinde giver nok ikke ligefrem det rigtige billede...(håber jeg da ikke.. )

Anmeld

17. januar 2011

Fru Dinesen

Carina1977 skriver:

Socialdemokratiet.....synes det er på tide med noget forandring

Anmeld

17. januar 2011

Faith

Eva. skriver:

OK.. så er det da ikke kun mig der havde forventet at fordelen var en anden..DOG tror jeg ikke vi herinde ligefrem er repræsentativt for samfundet og hvad der stemmes der...kun kvinder og mange meget unger kvinder herinde giver nok ikke ligefrem det rigtige billede...(håber jeg da ikke.. )

Nej sådan er det jo ofte med meningsmålinger.

Anmeld

17. januar 2011

FrkT

Jeg er SF'er....har dog også været socialdemokrat - da jeg var yngre var jeg også medlem af DSU. Synes dog ikke SF har klaret sig så godt på det sidste, så kan være jeg skifter over og stemmer på socialdemokratiet, det må vi se når den tid kommer, men umiddelbart stemmer jeg SF. Stemte en enkelt gang også på de radikale.

Én ting er helt sikkert; vi skal have venstre væltet gevaldigt af pinden, for de duer da bare slet ikke til andet end at ødelægge vores velfærdssamfund, som efterhånden var blevet bygget rigtig godt op! Men lige siden venstre fik magten er det bare gået ned af bakke, og de sidste 2 år er det gået helt helt galt. Kan ikke tro andet end at de er nogle kyniske og forfærdelige mennesker de venstrefolk 

Vil så sige at Dansk Folkeparti faktisk har nogle enkelte punkter hvor de imponerer mig på og har min enighed, men jeg ville alligevel aldrig lægge min stemme der, da jeg slet ikke vil støtte noget som helst som vil øge støtten hos venstre!

Anmeld

17. januar 2011

Mi

Eva. skriver:

Tror også at det er det vi ser. Nu appelere Lars Løkke jo nok ikke lige til yngre kvinder

Anmeld

17. januar 2011

Aves.

MarianneSonne skriver:

Tror også at det er det vi ser. Nu appelere Lars Løkke jo nok ikke lige til yngre kvinder

Men det gør Pia k....ufff-...

Anmeld

17. januar 2011

Loa

Gud hvor jeg egentlig træt af de her debatter... Hvorfor er det overraskende/skræmmende at der er folk herinde der stemmer DF? Bare fordi det er tydeligt at størstedelen herinde stemmer rødt og er for "tag fra de rige og giv til de fattige" princippet, er det jo ikke ens betydende med at det er det eneste rigtige.... Accepter dog bare at der er andre der stemmer anderledes end jeg og har andre prioriteter..... Gudskelov for vi ikke alle er ens.....P.s. Jeg stemmer DF og er IKKE bange for at skrive det........

Anmeld

17. januar 2011

ESV

Jeg har stemt ved ikke endnu, men det bliver enten SF eller Socialdemokratiet.

Anmeld

17. januar 2011

Mi

Eva. skriver:

Men det gør Pia k....ufff-...

Skræmmende ja  Tror i det hele taget at flere kvinder stemmer rød end blå. Hvis man lavede samme måling på en debatside hvor der kun var mænd, ville resultatet måske være lige omvendt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.