BTW -jeg stemmer ikke DF, men det er vigtigt at understrege at DF er laaaangt mere en stram udlændinge politik. folk får det til at lyde som stemmer man DF, jamen så er man racist?? fordi du er for en stram udlændinge politik er ikke nødvendigvis fordi man er intollerent og skeldner i race.. -det hele er er ikke sort eller hvidt. desuden har DF gennem de sidste år blevet mere og mere dominerende på den politiske scene og det er ikke kun grundet vægst i stemmerne, men den opbakning de har fået af de andre partier, der NETOP har gjort at de har kunne få rigtig mange ting igennem, der har både SF og A stemt på deres side, til lovforslag rettet af DF
så når i der ikke stemmer DF hentyder til STOR afstandstagende så husk lige på at det jeres parti muligvis har stemt for et lovforlag.. hvis i ønsker stor afstand skal krydset nok rettere sættes ved ENHEDSLISTEN.. ellers så er det jo kun tegn på inkometente overflade politikdebat når man ligefrem laver bræk smileys..
jeg har det sådan at der er en stor del af DF partiprogram som ikke vedrører udlændinge, men ældrepleje, ædring af lovgivning for kriminelle, Eu politik osv. og jeg syntes egentlig bare at folk OGSÅ bør huske på det inden man peger fingre af de der stemmer DF kan da personligt sagtens indrømme at jeg syntes det er vigtigt med et parti som DF i danskpolitik, som et supplement til alle andre partier.
Anmeld