Hvilket parti stemmer du på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

modesty

De radikale

Fordi de gerne vil afskaffe Birthe Rønn Hornbechs pointsystem.

Jeg er også radikal, da det er det eneste parti udover Enhedslisten der kører en udlændingepolitik jeg kan stå inde for, efter at SF har solgt totalt ud på området. Og rent samfundsøkonomisk er jeg også mere på linje med dem end både partierne til højre og til venstre. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

Ben&Jerry

jeg er Venstre, (liberalist!!) dog tør jeg godt indrømme at Lars Lykke skuffer og jeg har haft svært ved at finde "hale" i hans visioner, var personligt for Anders Fogh... dog er idiologierne mere eller mindre døde, og partierne adskillelse skal ses helt ude på fløjene, syntes egentlig bare at der er under valgkampe at man råber op om kerneprioriteter og forsøger at pakke partiprogrammerne ind i nogle trykke ideologirammer ...Socialdemokraterne har mange fællespunkter med Venstre, det er ikke mellem socialdemokraterne og Venstre det store skel er længere, socialdemokraterne har langt henad vejen været enige i en del lovforslag og ændringer, så selvom det muligvis (gysser ved tanken) bliver en socialdemokratisk statsminister tror jeg ikke at folk skal regne med banebrydende ændringer trods det...

men ja vi er begge VENSTRE herjemme

Anmeld

18. juni 2011

Ben&Jerry

BTW -jeg stemmer ikke DF, men det er vigtigt at understrege at DF er laaaangt mere en stram udlændinge politik. folk får det til at lyde som stemmer man DF, jamen så er man racist?? fordi du er for en stram udlændinge politik er ikke nødvendigvis fordi man er intollerent og skeldner i race.. -det hele er er ikke sort eller hvidt. desuden har DF gennem de sidste år blevet mere og mere dominerende på den politiske scene og det er ikke kun grundet vægst i stemmerne, men den opbakning de har fået af de andre partier, der NETOP har gjort at de har kunne få rigtig mange ting igennem, der har både SF og A stemt på deres side, til lovforslag rettet af DF

så når i der ikke stemmer DF hentyder til STOR afstandstagende så husk lige på at det jeres parti muligvis har stemt for et lovforlag.. hvis i ønsker stor afstand skal krydset nok rettere sættes ved ENHEDSLISTEN.. ellers så er det jo kun tegn på inkometente overflade politikdebat når man ligefrem laver bræk smileys..

jeg har det sådan at der er en stor del af DF partiprogram som ikke vedrører udlændinge, men ældrepleje, ædring af lovgivning for kriminelle, Eu politik osv. og jeg syntes egentlig bare at folk OGSÅ bør huske på det inden man peger fingre af de der stemmer DF kan da personligt sagtens indrømme at jeg syntes det er vigtigt med et parti som DF i danskpolitik, som et supplement til alle andre partier.

Anmeld

18. juni 2011

lukasmor

Ben&Jerry skriver:

BTW -jeg stemmer ikke DF, men det er vigtigt at understrege at DF er laaaangt mere en stram udlændinge politik. folk får det til at lyde som stemmer man DF, jamen så er man racist?? fordi du er for en stram udlændinge politik er ikke nødvendigvis fordi man er intollerent og skeldner i race.. -det hele er er ikke sort eller hvidt. desuden har DF gennem de sidste år blevet mere og mere dominerende på den politiske scene og det er ikke kun grundet vægst i stemmerne, men den opbakning de har fået af de andre partier, der NETOP har gjort at de har kunne få rigtig mange ting igennem, der har både SF og A stemt på deres side, til lovforslag rettet af DF

så når i der ikke stemmer DF hentyder til STOR afstandstagende så husk lige på at det jeres parti muligvis har stemt for et lovforlag.. hvis i ønsker stor afstand skal krydset nok rettere sættes ved ENHEDSLISTEN.. ellers så er det jo kun tegn på inkometente overflade politikdebat når man ligefrem laver bræk smileys..

jeg har det sådan at der er en stor del af DF partiprogram som ikke vedrører udlændinge, men ældrepleje, ædring af lovgivning for kriminelle, Eu politik osv. og jeg syntes egentlig bare at folk OGSÅ bør huske på det inden man peger fingre af de der stemmer DF kan da personligt sagtens indrømme at jeg syntes det er vigtigt med et parti som DF i danskpolitik, som et supplement til alle andre partier.

Det er der rigtig, rigtig, rigtig mange der ikke kan se! Stemmer man df jamen så er man rasist og sådan er det bare!

Min meget tætte veninde er udlænding og hun ved jeg stemmer df og hun ved også hvorfor jeg gør det. Jeg synes vi har brug for bedre ældrepleje og bedre dyrevelfærd da jeg har et stort hjerte for disse! Men hvis jeg siger det til nogen som ikke kender mig og mine holdninger, jamen så er jeg rasist trods jeg kender flere udlændinge som jeg kan rigtig godt med og de ved også at df ikke er ude efter dem fordi de har valgt at sætte sig ind hvad det handler om

for dit indlæg

Anmeld

18. juni 2011

Ben&Jerry

Lukasmor skriver:

Det er der rigtig, rigtig, rigtig mange der ikke kan se! Stemmer man df jamen så er man rasist og sådan er det bare!

Min meget tætte veninde er udlænding og hun ved jeg stemmer df og hun ved også hvorfor jeg gør det. Jeg synes vi har brug for bedre ældrepleje og bedre dyrevelfærd da jeg har et stort hjerte for disse! Men hvis jeg siger det til nogen som ikke kender mig og mine holdninger, jamen så er jeg rasist trods jeg kender flere udlændinge som jeg kan rigtig godt med og de ved også at df ikke er ude efter dem fordi de har valgt at sætte sig ind hvad det handler om

for dit indlæg

syntes genrelt der er mange "overflade debattørrer" der bare hurtigt skal hidse sig op.

men omvendt sidder der også nogle og  har den der " vi hader fremmede arbejdere, de laver ballade og voldtager kvinder"  som kun stemmer DF af den grund, og det giver jeg ikke rigtig noget for!! de skal bare have alle de bræksmileys de kan få..og DE eksisterer, og dem med sådan en holdning giver jeg ikke en skid for..

i mit indlæg prøver jeg egentlig også bare at understrege at langt fra alle er sådanne, når de stemmer DF, syntes alle argumenter er værd at tage med, og der kan være langt flere grunde til at stemme DF en tomhjernet race deling, som mange tror DF'er er..

Anmeld

18. juni 2011

Preghiera

.. skriver:

De radikale

Fordi de gerne vil afskaffe Birthe Rønn Hornbechs pointsystem.

Det er der jo princippet flere partier der vil... så hvorfor Radikale?

Anmeld

18. juni 2011

sandorff

ønskebarn74 skriver:

Jeg stemmer på Socialdemokraterne... Venstre er ved at ødelægge vores land... Hele sundhedssystemet er ved at være smadret...

Give til de rige og tage fra de fattige, se det kan de... At sparke til folk der allerede ligger, det kan de...

Lars Løkke Rasmussen.. Ja ny menister, så gør vi hvad der passer os og overholder ikke et valgløfte fra vi blev valgt... Føj for en mand med syge holdninger...

Anmeld

18. juni 2011

sandorff

SussieThyssen skriver:

Haarder kan jeg ganske enkelt ikek udstå..han har altid givet mig the creeps...men Per Stig er en ok mand, som jeg synes er sympatisk..men alligevel...nej..selv de er udvandede.
Vi mangler nogle solide og politisk tro unge folk i de enkelte partier, som kan markere partiernes politik, så det ikke er det samme over hele linjen.

jeg føler per stig er lige så falsk og  som mange af de andre.

Anmeld

18. juni 2011

sandorff

jeg ved ikke endnu hvad jeg stemmer. ved godt hvad jeg IKKE stemmer (lykke). men vil vente til valgkampen og høre på hvad alle har at sige og så tage den derfra.

men stemme, det skal jeg!  x

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.