Hvilket parti stemmer du på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Sees

SF'er her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Rockertand

Totalt ambivalent her.

Har altid stemt borgerligt, men på nogle (for mig) meget vigtige punkter har Venstre/Konservative/DF skidt i nælderne, og jeg bærer nu så meget nag, at jeg er næsten sikker på, at min stemme ikke falder der (afskaffelse af efterlønnen er dog en formildende omstændighed).

De røde er heller ikke særligt tiltrækkende, da min tankegang er meget liberal og i konflikt med en hel del røde udmeldinger, so what to do? Det bliver nok en blank stemme, selvom det er imod mine principper.

Anmeld

19. januar 2011

Mig med maven

Ox. skriver:

Socialdemokraterne

Anmeld

19. januar 2011

Manakauapo

SpunkenJo skriver:

Hun er 87'er og fra Nordjylland, så det tror jeg desværre ikke

Men fortsæt det gode arbejde

Nå okay.. Hun er ikke medlem mere eller?

I keep working

Anmeld

19. januar 2011

SpunkenJo

Kageteenageren skriver:

Nå okay.. Hun er ikke medlem mere eller?

I keep working

Hun er ikke aktiv mere, og hun er for gammel til VU

Og så er vi nok enige om, at deres politik ikke helt stemmer overens med vores værdier mere....

Lige nu er jeg lidt splittet! Måske liberal alliance passer bedre på mig efterhånden..... Meeen jeg er ikke heæt up to date lige for tiden

Men du kan, keep up the good work

Anmeld

19. januar 2011

Manakauapo

SpunkenJo skriver:

Hun er ikke aktiv mere, og hun er for gammel til VU

Og så er vi nok enige om, at deres politik ikke helt stemmer overens med vores værdier mere....

Lige nu er jeg lidt splittet! Måske liberal alliance passer bedre på mig efterhånden..... Meeen jeg er ikke heæt up to date lige for tiden

Men du kan, keep up the good work

Nåå.. Helt for gammel er hun nu ikke..

Men LA er også et godt alternativ til Venstre. Så længe de bare fører deres liberale politik tror jeg de får mange stemmer

Anmeld

19. januar 2011

*A*

Jeg stemmer altid på Venstre!

Anmeld

19. januar 2011

Bavianis

Jeg er nok sådan en SF'er/Socialdemokrat. Har dog også stemt på Enhedslisten engang - jeg håbede lige MIN stemme kunne hjælpe med at give dem et ekstra mandat, så vi kunne vælte regeringen

Nu stemmer jeg dog Radikale. De er mere mig pt, både ift udlændingepunktet og efterlønnen.

Jeg har en god veninde der er fra USA, hun er højtuddannet (Harvard) og på trods af at hun kan give så meget til DK, så har Pia K bare gjort det så svært for hende... Jeg grimmes når hun kan fortælle hvad hun oplever

Anmeld

19. januar 2011

<3

helora skriver:

Me too

Me three!

Anmeld

19. januar 2011

<3

Tjuhl skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.