Hvilket parti stemmer du på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

Multebær

SussieThyssen skriver:

Tror det er fordi, der rent faktisk ikke er en eneste virkelig politisk markant person i dansk politik pt.
Vi mangler de gamle gutter som Uffe Ellemann, Svend Auken, Anker Jørgensen, ja selv goe gamle Ritt Bjerregård og Erhard Jacobsen.
Dem kunne man da forholde sig til og også deres politik.
Selvom man var imod, så kunne man forstå hvad de stod for.
Nu er det bare det samme mumlen i tåger over hele linjen.

Meget enig - men jeg synes vi har nogle stykker Marianne Jelved, Magrete Vestager, Frank Aaen, Bertil Haarder og Per Stig som jeg mener har integritet allesammen. Vi har nok i virkeligheden flere som jeg ikke lige kan komme på nu. 

Misforstå mig ikke. Jeg mener de lægger en linje og står ved deres sysnpunkter. Er dog ikke altid enig med dem alle. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

SussieThyssen

Multebær skriver:

Meget enig - men jeg synes vi har nogle stykker Marianne Jelved, Magrete Vestager, Frank Aaen, Bertil Haarder og Per Stig som jeg mener har integritet allesammen. Vi har nok i virkeligheden flere som jeg ikke lige kan komme på nu. 

Misforstå mig ikke. Jeg mener de lægger en linje og står ved deres sysnpunkter. Er dog ikke altid enig med dem alle. 

Haarder kan jeg ganske enkelt ikek udstå..han har altid givet mig the creeps...men Per Stig er en ok mand, som jeg synes er sympatisk..men alligevel...nej..selv de er udvandede.
Vi mangler nogle solide og politisk tro unge folk i de enkelte partier, som kan markere partiernes politik, så det ikke er det samme over hele linjen.

Anmeld

17. januar 2011

FamilienSørensen

Lunae skriver:

Jeg har netop været inde og læse deres partiprogram og må sige at de præsenterer en masse holdninger, som passer godt til min måde at anskue livet på! Jeg har tidligere været SF'er, men er denne gang mere søgende og håber at finde et parti, som rammer så mange af mine synspunkter, som muligt

Det er da dejligt at vi har samme holdning, dog kan jeg ikke stemme da jeg ikke er dansk statsborger

Anmeld

17. januar 2011

Mi

Hvis ikke de havde sparket Lene Espersen ud, så havde jeg nok stemt konservativ. Nu bliver det nok Venstre. Jeg har skreget på en afskaffelse af efterlønnen i flere år, og det vil ikke ske med en rød regering. Er og vil nok altid være borgerlig...selvom jeg er pædagog  Har flere gange fået at vide at jeg da ikke kan være både pædagog og borgerlig  Men det går nu meget fint

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

17. januar 2011

anna-jonas

Rosa skriver:

Hov hov!  Fordomme!!!

Jeg er SF'er af hjerte, men med tendenser til at blive lidt kynisk her i disse krisetider, så det passer mig OK at partiet har fornyet sig og at ledelsen er begyndt at spille spillet! Har dog issues med Ole Sohn, den mand fyrer bare nogle idiotiske ting af somme tider 

Men hellere det end Lars Løkke og slænget! 

Hvis fordommende holdt stik så burde sådan en højtbelagt akademikersnude som mig jo egentlig også stemme radikalt 

Også Sf'er af hjertet.......................for vi trænger til lidt mere social lighed, og en tilbagevenden til et velfærdssamfund vi kan være bekendt.

Synes at Villy er en strålende formand............................og så ved jeg fra min svigerinde, at han er lige så rart og sødt et menneske IRL. Og det må sgu' gi' nogle point.

Knus Mette

Anmeld

17. januar 2011

morethanperfect

Chamomile skriver:

Jeg er RØD- så stemmer på SF. Jeg håber inderligt at vi får en ny regering- synes det er sørgeligt at Venstre og co. får ødelagt vores velfærdssamfund.

Enig ! Jeg stemmer også SF .

Anmeld

17. januar 2011

Manakauapo

SpunkenJo skriver:

Respekt!

Du er engageret

Min søster var også med i VU og har endda gået lov at fremlægge et enkelt lovforslag i UP da hun gik i folkeskole

Syns det er skægt at læse hvor "rødt" et forum baby.dk er

Taaaaak

Det lyder da også vildt fedt med din søster! Hvornår var hun med? Kan jo være man ved hvem det er  hihi

Anmeld

17. januar 2011

Faith

Uha det er en farlig tråd den her.... Politik synes altid at sætte sindene i kog

Anmeld

17. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977
MarianneSonne skriver:

Hvis ikke de havde sparket Lene Espersen ud, så havde jeg nok stemt konservativ. Nu bliver det nok Venstre. Jeg har skreget på en afskaffelse af efterlønnen i flere år, og det vil ikke ske med en rød regering. Er og vil nok altid være borgerlig...selvom jeg er pædagog  Har flere gange fået at vide at jeg da ikke kan være både pædagog og borgerlig  Men det går nu meget fint

Marianne

www.stjerneleg.dk

Uha ja den efterløn Jeg er eing i at den skal væk - eller i hvertfald ændres drastisk, så kun dem, der er slidt ned kan benytte sig af ordningen

Anmeld

17. januar 2011

Aves.

Det overrasker godt nok mig at der er flere af dem der har stemt i denne her tråd som stemmer Dansk folkeparti end der stemmer Venstre....andre der også er overrasket eller er det tendensen mon?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.