Hvilket parti stemmer du på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

Wimmie

Stemmer (endnu engang) SF - er også rød som  eller  eller  for den sags skyld

Ligger nok lidt et sted mellem SF og Enhedslisten - men tættere på SF - og Villy er jo

Der er dog aldrig ét parti jeg er 100% enig eller uenig med (er der nogensinde det?) Alle patier har lidt godt i sig, og selvom DF generelt ligger sååååå langt fra hvad jeg står for, så har de da nogle mærkesager (dyrevelfærd f.eks.) som er cool nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Savannah

UD med Løkke!!!! Den mand gør mig så rasende!! 

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal stemme endnu - føler lidt jeg kan vælge mellem pest eller kolera..  

Men venstre kan jo tydeligvis ikke magte opgaven.. imo. der skal VIRKELIG rettes op og laves seriøse ændringer men kan slet ikke se hvem der skulle stå i spidsen for det.. Der bliver alligevel ikke lyttet på os, borgerne, så hvad nytter det? der er så meget udenomsnak og der bliver lovet så meget.. puh jeg synes skisme det ser lidt sort ud. 

Venligst en der ikke aner hvad hun skal stemme.. 

Anmeld

11. april 2011

Hertzum77

Jeg stemmer på det konservative folkeparti. Er medlem og kandidat til kommende valg

Anmeld

11. april 2011

Fenja09

Socialdemokratiet!

/Fenja

Anmeld

11. april 2011

pussepige

Carina1977 skriver:

Socialdemokratiet.....synes det er på tide med noget forandring

Anmeld

17. juni 2011

Stjernestoev

VENSTRE

Anmeld

17. juni 2011

Tulle28

TinaPina skriver:

Jeg tør godt svare her

Efter at have set debatterne med Pia og Helle, så står det bare meget klart for mig, at Helle ikke har en holdning. Hun kan svine til, og være barnlig. Og de holdninger og planer hun så endelig kommer med, dem vil hun hverken begrunde, forsvare eller fortælle hvordan skal betales for.

Og det synes jeg faktisk er generelt over hele den "røde" linie. Jeg synes der mangler noget kød på de forslag de kommer med. Det er meget løseligt sat op det hele, og det tror jeg ikke er en god måde at føre et helt lands økonomi på.

Jeg tror ikke på, at vi er et sted hvor vi skal bruge penge for, at tjene penge. Og så er jeg husejer, og jeg gider ikke finansiere det hele for resten af danmark, når min egendomsskat stiger pga ufinansierede tiltag. Og det vil jeg komme til.

Og så er jeg bare en af dem, der slet ikke synes danmark er sat rigtig sammen. Og det vil i mine øjne blive mere "forkert" hvis Helle og Villy kommer til magten. Jeg mener ikke, at man skal straffes for, at tage en god uddannelse og fa et velbetalt job. Jeg forstår ikke pionten med børnepenge, og at enlige mødre skal have fripladser i institutionerne og øget børnetilskud. For bare fordi man ikke bor sammen med faderen, så er han der endnu, og jeg mener ikke samfundet skal hænge på hans del af regningen.

Og så skræmmer det mig at når der bliver sagt ting som, at de rige får større skattelettelser end de fattige, så hopper folk på den. Hvis en lettelse er en procentedel, så er den jo lige stor for rige og"fattige".

Også går jeg ind for, at man selv skal betale for selvforskyldte sygdomme. Fedme relaterede og rygningsrelaterede sygdomme, emer jeg fx selv folk bør betale for.

Ja, jeg er bare ikke rød

Kunne ikke have skrevet det bedre selv!

Anmeld

17. juni 2011

Ina33

Jeg stemmer konservativ, det har jeg altid gjort.

Anmeld

17. juni 2011

Ina33

Eva. skriver:

Måske man skulel lave en tråd og høre hvorfor der stemmes som der gør...det der argument med at nu skal der andre til for de her kan ikke og har ødelagt alt, mon ikke det er de sammen der siger præcis det samme bare omvendt om fire år..

Åhh jeg er så enig...

Og mon ikke også dem der brokker sig, også er dem der ikke går ned og stemmer..... ?

Anmeld

17. juni 2011

twinny

venstre...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.