Forstår slet ikke hvorfor du søger råd herinde, du har jo truffet din beslutning, og nægter at rokke på den.
Jeg syntes dog det er mega råddent gjort at insisterer på at manden skal droppe sin drømme karriere, som det jo så tydeligt må være siden han er så opsat på at komme afsted.... Og at sætte det op mod hinanden, at i så ikke er hans 1 prioritet, det er alt for sort/hvidt og sådan ved jeg at de ikke ser på det.... Mangler ligesom bare nogle fakta såsom, hvor længe har i været sammen, og hvor længe har han haft denne karriere....? Jeg har lidt svært ved at tro det bare er en fiks idé fra hans side at han vil ud og tjene hans land, ergo må du jo have vist fra start af at det var det han ville.....
Hvorfor så vælge at få et barn nu? I håb om det kunne få ham til at blive hjemme....?
Jeg tror ikke i to er de rigtige fra hinanden, du vil have en med et alm. 8-16 job, så du kan få ham hver dag og for dig selv, og så er du sådan set ligeglad med om det er hans drømmejob han har.....
Tror i begge kan finde en der passer bedre til jer, og kan give jer det i søger......
Anmeld