Gode råd søges (Kæresten)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

serinasmor

Anonym skriver:

Han skal i krig. så vi kan ikke tag med. det er 2-3mdr når han rejser.

hvis jeg har forstået reglerne rigtigt så kan han ikke sige fra uden at begå kontraktbrud og dermed kan han ikke længere være i militæret ...  så vil han gå fra at have godt betalt job til intet job .. er selv modstander af krig .. men hvis det er fordi han skal i krig så vidste du vel han var soldat da du lærte ham at kende eller da du blev gravid ... tror du skal passe på med at sætte næsen op for at han pludselig ændrer sig bare fordi i nu bliver 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Anonym trådstarter

Nej okay så kan jeg godt se det... og i den situation ville jeg have det ligesom dig!

Der er jo ingen der ved hvad der kan ske og jeg ville godt nok have det skidt med det....

Jeg håber faktisk at du kan få ham overbevist om at han skal blive hjemme...

Og lige nu er han på øvelse fra igår til på fredag, og hvergang han er afsted går det op, for mig at jeg ikke kan det her med at man ikke har ham hjemme i en ugen af gangen og snart 6mdr, og man slet ikk ved om han kommer hjem igen. og kan slet ikk have tanken at vi bare kan være os selv, mens han lever sin drøm som er mellem liv og dø.

NEJ, kan ikke få ham til at blive hjemme, har igen fået den besked, at han tager sin uddannelse, så må jeg accepeter det eller ej.  det fortæller bare mig at vi ikk er vigtig nok til at han ville droppe den uddannelse.

Anmeld

15. december 2010

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

hvis jeg har forstået reglerne rigtigt så kan han ikke sige fra uden at begå kontraktbrud og dermed kan han ikke længere være i militæret ...  så vil han gå fra at have godt betalt job til intet job .. er selv modstander af krig .. men hvis det er fordi han skal i krig så vidste du vel han var soldat da du lærte ham at kende eller da du blev gravid ... tror du skal passe på med at sætte næsen op for at han pludselig ændrer sig bare fordi i nu bliver 3

Han kan sagtens stoppe fra den ene dag til den anden. han vidste os hvordan jeg havde det med hans uddannelse, så burde han også have tænk sig om der. så det kan ikke kun være mig, der vidste sådan og sådan for det gjorde han også.

Anmeld

15. december 2010

Anonym trådstarter

Han elsker jer begge meget højt selv om at han gerne vil det her.

Tror det kan sammenlignes med hvis han forbød dig og blive gravid, og i kun skulle ligge på sofaen og holde om hinanden hele tiden for det gjorde ham glad.
Du må ikke være så egoistisk, han elsker dig søde, og er sikker på i ville få det bedre hvis han fik det job.

han er jo ligeså egositisk ligesom mig, han går fra mig hvis ikke jeg lever med hans valg, omvendt så kan jeg ikke leve med hans valg. så kan vi jo fortsætte sådan.

og hvis ikke han ville have jeg sq være gravid, havde jeg jo heller ikk noget at sige der.

Anmeld

15. december 2010

Disa

Anonym skriver:

han er jo ligeså egositisk ligesom mig, han går fra mig hvis ikke jeg lever med hans valg, omvendt så kan jeg ikke leve med hans valg. så kan vi jo fortsætte sådan.

og hvis ikke han ville have jeg sq være gravid, havde jeg jo heller ikk noget at sige der.

Giv det en chance. I skal begge give plads til hinanden. Og nu har i et barn sammen, skylder i ikke det barn at i prøver at arbejde sammen og ikke imod hinanden.

Anmeld

15. december 2010

Anonym trådstarter

Disa skriver:

Giv det en chance. I skal begge give plads til hinanden. Og nu har i et barn sammen, skylder i ikke det barn at i prøver at arbejde sammen og ikke imod hinanden.

Barnet er ikke kommet endu, så jeg synes det er vigtig at finde ud af nu . og jeg har så sent som idag fortalt ham at jeg har fundet grunden til at jeg ikke er glad overfor graviditeten, netop fordi jeg ved, jo længere henne jeg kommer, desto kortere tid er der til at han tager afsted.

Anmeld

15. december 2010

sarahb

Tænk på hvilken lykkelig mand du vil have, og elske dig endnu mere, hvis du støtter ham i hans drøm. Det er da den ultimative kærligheds erklæring...

Anmeld

15. december 2010

Disa

Anonym skriver:

Barnet er ikke kommet endu, så jeg synes det er vigtig at finde ud af nu . og jeg har så sent som idag fortalt ham at jeg har fundet grunden til at jeg ikke er glad overfor graviditeten, netop fordi jeg ved, jo længere henne jeg kommer, desto kortere tid er der til at han tager afsted.

I har stadig et barn sammen, om det så ligger i din mave eller dine arme.

Jeg ved godt at 6 måneder er lang tid, men det er ingenting i forhold til hvis i gik fra hinanden, for så er du helt alene om det hele og så er tiden lang.

Jeg har selv en fætter og 3 venner der har været i krig og skal afsted igen, det er ikke rart fordi de glæder sig så meget, men det er noget de brænder for, og det er super dejligt når de kommer hjem igen.

Anmeld

15. december 2010

Anonym trådstarter

Disa skriver:

I har stadig et barn sammen, om det så ligger i din mave eller dine arme.

Jeg ved godt at 6 måneder er lang tid, men det er ingenting i forhold til hvis i gik fra hinanden, for så er du helt alene om det hele og så er tiden lang.

Jeg har selv en fætter og 3 venner der har været i krig og skal afsted igen, det er ikke rart fordi de glæder sig så meget, men det er noget de brænder for, og det er super dejligt når de kommer hjem igen.

okey, men jeg ville også at han brænder for mig og den lille og det gør han langt fra. og om jeg er alene nu eller for altid uden ham, ser jeg ikke noget forskel på. og det er ham selv der sir enten eller og at der ikke er noget at snakke om, jamen så må jeg jo gå til den side, hvor jeg ikk kan være med til det.

Anmeld

15. december 2010

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Tænk på hvilken lykkelig mand du vil have, og elske dig endnu mere, hvis du støtter ham i hans drøm. Det er da den ultimative kærligheds erklæring...

det kan ikk passe at han ikke kan gør mig lykkelig, på den måde hvor der så er plads til begge dele. det skal ikke kun være mig der rygger mig, det må han også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.