Jeg er selv gift med en mand der lever og ånder for Forsvaret, og livets følger dertil, at han kan og vil go skal blive udsendt i 3 -6 mdr.
Her tager vi det som en udfordring, han får en livs rejse, og det er det han brænder for, og jeg får en masse kvalitetstid med vores datter. Hun savner da sin far, det er da klart, men de ses over nettet og snakker i tlf sammen. Jeg kan godt se jeres er en lille baby, og det er meget følsomt når du lige har født osv. Jeg er IKKE ufølsom, men giv dog manden noget plads.
Han skal udleve sin drøm, som du skal med din, det handler om at respektere og elske hianden, og at du ikke får udlevet din drøm, det kan du kun takke dig selv for.
Jeg gjorde også noget meget utraditionelt, men ved du hvad, min mand støttede mig sku hele vejen igennem og sagde THUMPS UP, det er grunden til jeg har den stilling jeg har idag, at han støttede mig i min drøm.
Jeg håber i finder ud af det, men hvis i ikke lader hinanden udleve jeres drømme om fx arbejde og giver hinanden plads, så dør forholdet stille, fordi man er sur og træt og irriteret på den anden hele tiden.
Anmeld