Gode råd søges (Kæresten)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

Hansen97

Anonym skriver:

okey, hvad er det så han gør for mig?? - hvis han ingen gang kan stille sig ind i min bekymning?

Det kan da sikkert også, men måske du ikke lige er den nemmeste at snakke med når du har din faste holdning... eller måske I er for unge??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Skytten0111

Anonym skriver:

Kan ikke helt se hvad der er øvelse i at stoppe sprit billister.

stoppe spritbillister? Skal han ikke i krig??

Anmeld

15. december 2010

Anonym trådstarter

112233 skriver:

Det kan da sikkert også, men måske du ikke lige er den nemmeste at snakke med når du har din faste holdning... eller måske I er for unge??

Vi har snakket og snakket, men det føre ingen vejne hen. det er først idag jeg har den holdning. har igen ikke bestemt mig at gå fra ham.

Anmeld

15. december 2010

Anonym trådstarter

Skytten0111 skriver:

stoppe spritbillister? Skal han ikke i krig??

jowe, men det er det de er på den hergang. da det er en del af det

Anmeld

15. december 2010

Shibby

Jeres alder er underordnet. I har forskellige  synspunkter og prioteringer.

Christina (fra de unge mødre) fik tvillinger,alligevel valgte hendes mand at priotere karriere fremfor "tjansen" som nybagt far. De havde hver deres synspunkt og hver deres prioteringsliste her i livet-som jer.

Jeg ville aldrig kunne leve sådan! Han ku satme vise han gad dig og barnet hvis han fik en mili karriere i dk,-så måtte i måske flytte alt efter hvor hans kasserne måtte ligge,men det ville være i danmark..! Når han ikk vil det,og ikk vil tage hensyn til dine behov og nærmest pisser på jeres kommene barn, hvorfor så ikk bare skride. Med tiden vil du møde en der rent faktisk priotere som du gør

Anmeld

15. december 2010

Krabben

Hmmm

Det er helt sikkert svært at finde en løsning, når hverken du eller han, kan se et fornuftigt kompromis der tilgodeser jer begge to... Men du skriver der måske er en spændt farmor i billedet. Ku det være en løsning at hun får lov at tage mere óver og hjælpe til med babyen imens din kæreste skal være udsendt? Eller at dine egne forældre, søskende eller lignende melder sig på banen?

Jeg har selv en fantastisk svigerfamilie og mor der aflaster mig og kæresten en masse i forhold til vores datter. Og det er altså guld værd...

Ønsker jer i hvert fald det bedste

Anmeld

15. december 2010

Anonym trådstarter

Shibby skriver:

Jeres alder er underordnet. I har forskellige  synspunkter og prioteringer.

Christina (fra de unge mødre) fik tvillinger,alligevel valgte hendes mand at priotere karriere fremfor "tjansen" som nybagt far. De havde hver deres synspunkt og hver deres prioteringsliste her i livet-som jer.

Jeg ville aldrig kunne leve sådan! Han ku satme vise han gad dig og barnet hvis han fik en mili karriere i dk,-så måtte i måske flytte alt efter hvor hans kasserne måtte ligge,men det ville være i danmark..! Når han ikk vil det,og ikk vil tage hensyn til dine behov og nærmest pisser på jeres kommene barn, hvorfor så ikk bare skride. Med tiden vil du møde en der rent faktisk priotere som du gør

se du kan sætte dig ind i hvordan jeg ren faktisk har det .

Anmeld

15. december 2010

Anonym trådstarter

Krabben skriver:

Hmmm

Det er helt sikkert svært at finde en løsning, når hverken du eller han, kan se et fornuftigt kompromis der tilgodeser jer begge to... Men du skriver der måske er en spændt farmor i billedet. Ku det være en løsning at hun får lov at tage mere óver og hjælpe til med babyen imens din kæreste skal være udsendt? Eller at dine egne forældre, søskende eller lignende melder sig på banen?

Jeg har selv en fantastisk svigerfamilie og mor der aflaster mig og kæresten en masse i forhold til vores datter. Og det er altså guld værd...

Ønsker jer i hvert fald det bedste

aner det ikke om hun har tid til det. men pointen er os bare, han han jo slet ikke høre på hvordan jeg har det. han tænker mere på det er det han ville :s færdig slut.

Anmeld

15. december 2010

Skytten0111

Anonym skriver:

jowe, men det er det de er på den hergang. da det er en del af det

Jamen så er det vel en del af hans træning..

Men altså det er vel ligetil, du kan enten acceptere og støtte ham i denne udsendelse, og sammen arbejde jer fremad og finde en løsning der fungere for jer begge fremover.

Eller gå din vej.

Men ligegyldigt hvilken vej du vælger at gå, så hav altid JERES kommende barn i tankerne. Det er og må være det vigtigst.

Held og lykke.

Anmeld

15. december 2010

Anonym trådstarter

Skytten0111 skriver:

Jamen så er det vel en del af hans træning..

Men altså det er vel ligetil, du kan enten acceptere og støtte ham i denne udsendelse, og sammen arbejde jer fremad og finde en løsning der fungere for jer begge fremover.

Eller gå din vej.

Men ligegyldigt hvilken vej du vælger at gå, så hav altid JERES kommende barn i tankerne. Det er og må være det vigtigst.

Held og lykke.

han er jo ikke med på at finde noget fælles :s føler jeg IKKE. jeg har kun mit barn i hovedet, og et barn fungere ikke med en ulykkelig mor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.