Gode råd søges (Kæresten)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2010

Anonym trådstarter

StinnaS skriver:

Jeg er virkelig overrasket hvordan I alle har så tralvt med at fortælle hvordan TS skal støtte sin mand og vil så få kærlighed igen ved at hun opgiver alt..- og hvordan hans lykke, vil gøre hende lykkelig - og hans drømme er vigtige..

TS: Hvad med dine drømme? Dine følelser? Din lykke? Jeg tror ikke på at et menneske kan blive lykkelig ved at et andet menneske er lykkeligt, det kræver at to mennesker er glade i det forhold.. Og dine drømme er jo tydeligvis en mand som kan vise dig sin kærlighed og ikke virke ligeglad med dig - en kernefamilie, hvor faderen deltager aktivt...

At du skriver, at du har det hårdt og han bare er ligeglad - samtidig med at han ikke engang vil love dig at det er den eneste gang, lyder for mig, som om han tydeligvis mener du bare skal fatte, at han gør som det passer ham og din mening er sååå lige meget.. HVIS han elskede dig så meget, hvorfor kan han så ikke sige til dig: Skat, jeg er ked af at du har det sådan, jeg forstår det ikke helt, men jeg vil gerne forsøge - fx ved at vise dig hvor god vores kontakt kan være når jeg er på øvelse, så det ikke føles så slemt.." - og hvorfor kan han ikke love dig, at hvis det er for hårdt for dig at han er udsendt, så sker det kun denne ene gang, for så har han prøvet sin drøm...? Det er tydeligt i det du skriver, for mig ihvertfald, at han forventer, at din drøm bør være at støtte ham, og passe hans børn mens han lever sin drøm.. Og så synes jeg helt ærligt, at det lyder klamt at han kun vil have børn fordi han kan dø i krig - føj, hvor ville jeg føle mig som en rugemor 

Jeg læser i dine indlæg et stort behov for at føle sig manglet og føle kærlighed - og det mangler du lige meget hvad han laver af jobs... Så søde, søde dig - han er ikke den rette for dig, siden han behandler dig så skidt.. 

tak for dit indlæg, det gir faktisk meget mening det du skriver .. sådan havde jeg slet ikke tænkt på det .

1000 taak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

SD21

Jeg ville heller aldrig nogensinde kunne acceptere hvis min kæreste skulle udsendes. Jeg ville simpelthen ikke kunne holde tanken ud om at han måske døde fra mig. Og derudover, hvis jeg var nybagt mor ville jeg godt nok føle mig svigtet og ubetydelig, hvis han forlod os allerede to-tre mdr. efter fødslen.

Jeg ville føle helt enormt meget at jeg var alene-mor, selvom jeg ikk var det. Min forestilling omkring at få en familie sammen, er at man er sammen om det og ikke at jeg skulle gå hjemme i et halvt år for mig selv og passe vores barn alene.

Jeg kan godt forstå du er frustreret! - Også fordi det ikke virker som om der er noget som helst der trænger ind hos ham. Det virker heller ikke som om han rigtig gider interessere sig for det, måske fordi han ikke tror på du går fra ham i sidste ende og derfor tager det forgivet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.