Gode råd søges (Kæresten)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.956 visninger
81 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Anonym trådstarter

Jeg kunne godt lige bruge et par råd. hvorfor er det mænd ikk er som os damer? - hvorfor er min mand ligeglad med at skal være væk fra vores lille pus i 6mdr, hvordan kan et job/uddannelse være så vigtig ? - hvorfor ikk finde et andet job/uddannelse, som os gør mig glad, og så man kan være en rigtig familie. så vi undgår alle de konfligter og får det dejligt . 

vi har snakket om det så mange gange, og jeg kan virkelig ikk affinde mig med hans valg, og hans agument er (det nu chancen er der, det nu den byder sig, har et helt liv med min barn bagefter) - er faktisk igen kommet dertil at så må vi gå hver tilsit, for så søger vi jo noget forskelligt. men det ville jeg bare være så ked af. men omvendt ved jeg os at han vælger os fra så. hvis ikk han både kan have os og hans job/uddannelse. - hvorfor han man ikke bare være det aller vigtigeste for ham, og så tag hans 2valg som han arbjede med før, det var han os glad for.

ved der er mange der nok ville sige, at det kan man ikke være bekendt at han skal vælge osvosv. - men har selv fået det samme valg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Disa

Jeg forstår dig godt, men du bliver nød til at give ham lidt plads, ellers bliver i aldrig en lykkelig kerne familie.

Jeg er ret sikker på at han ikke er ligeglad med at han skal være væk i 6 måneder, det bliver hårdt at undvære den lille guldklump, men hvis det her job er noget hans har villet længe og chancen er der nu så lad ham tage den, er sikker på i alle bliver glade i sidste ende når han er færdig.

Ved godt det bliver hårdt, men tro mig, det er det værd.

Anmeld

15. december 2010

Anonym trådstarter

Jeg forstår dig godt, men du bliver nød til at give ham lidt plads, ellers bliver i aldrig en lykkelig kerne familie.

Jeg er ret sikker på at han ikke er ligeglad med at han skal være væk i 6 måneder, det bliver hårdt at undvære den lille guldklump, men hvis det her job er noget hans har villet længe og chancen er der nu så lad ham tage den, er sikker på i alle bliver glade i sidste ende når han er færdig.

Ved godt det bliver hårdt, men tro mig, det er det værd.

Jeg føler ikke at det er det værd ! - jeg er meget uforstående overfor hans valg og mega ked af at han heller ville det, end at være sammen med mig..

Anmeld

15. december 2010

karina1980

Anonym skriver:

Jeg kunne godt lige bruge et par råd. hvorfor er det mænd ikk er som os damer? - hvorfor er min mand ligeglad med at skal være væk fra vores lille pus i 6mdr, hvordan kan et job/uddannelse være så vigtig ? - hvorfor ikk finde et andet job/uddannelse, som os gør mig glad, og så man kan være en rigtig familie. så vi undgår alle de konfligter og får det dejligt . 

vi har snakket om det så mange gange, og jeg kan virkelig ikk affinde mig med hans valg, og hans agument er (det nu chancen er der, det nu den byder sig, har et helt liv med min barn bagefter) - er faktisk igen kommet dertil at så må vi gå hver tilsit, for så søger vi jo noget forskelligt. men det ville jeg bare være så ked af. men omvendt ved jeg os at han vælger os fra så. hvis ikk han både kan have os og hans job/uddannelse. - hvorfor han man ikke bare være det aller vigtigeste for ham, og så tag hans 2valg som han arbjede med før, det var han os glad for.

ved der er mange der nok ville sige, at det kan man ikke være bekendt at han skal vælge osvosv. - men har selv fået det samme valg.

jeg kan nu godt forstå ham, hvis det er nu han har chancen for at følge en drøm, så ville jeg vælge at støtte ham istedet, selvom det er hårdt,

min mand har også rejst rigtig meget og det var hans valg og ønske og så en dag kom han hjem og så gad han ikke mere, for han opdagede alt det han gik glip af

og tror mig, jeg kunne fint få tiden til at gå og vi snakkede jo sammen hver dag.

min tanke er også lidt at giver du ham ikke plads, så kan det også ødelægge jeres forhold og senere hen kan du have brug for pladsen, til at følge din drøm.

Anmeld

15. december 2010

Disa

Anonym skriver:

Jeg føler ikke at det er det værd ! - jeg er meget uforstående overfor hans valg og mega ked af at han heller ville det, end at være sammen med mig..

Han elsker jer begge meget højt selv om at han gerne vil det her.

Tror det kan sammenlignes med hvis han forbød dig og blive gravid, og i kun skulle ligge på sofaen og holde om hinanden hele tiden for det gjorde ham glad.
Du må ikke være så egoistisk, han elsker dig søde, og er sikker på i ville få det bedre hvis han fik det job.

Anmeld

15. december 2010

TbCp

Hvor gammlet er jeres barn?

Og er der mulighed for at du kan tage med ham?

Anmeld

15. december 2010

Mumto3

Jeg tænker : han er da bare en 'rigtig' mand. Ur-mandens funktion var at skaffe mad til familien og det er det han prøver på, på den aller bedste måde (=tage det bedst mulige arbejde).

Mænd kan ofte ikke forstå hvorfor det er så vigtigt for kvinder at amme, ikke være væk fra den lille osv. -men sådan har vi det, fordi vi er kvinder og genetisk kodet til at passe på vores afkom. Det er mændene ikke. Vi har bare forskellige funktioner, men i vores samfund med så meget fokus på ligestilling, er det næsten blevet forbudt at sige højt. Nu skal vi alle være helt ens!

Anmeld

15. december 2010

Anonym trådstarter

karina1980 skriver:

jeg kan nu godt forstå ham, hvis det er nu han har chancen for at følge en drøm, så ville jeg vælge at støtte ham istedet, selvom det er hårdt,

min mand har også rejst rigtig meget og det var hans valg og ønske og så en dag kom han hjem og så gad han ikke mere, for han opdagede alt det han gik glip af

og tror mig, jeg kunne fint få tiden til at gå og vi snakkede jo sammen hver dag.

min tanke er også lidt at giver du ham ikke plads, så kan det også ødelægge jeres forhold og senere hen kan du have brug for pladsen, til at følge din drøm.

Vi kommer til at max og kan snakke sammen 1gang om ugen, han er en af dem der har valgt at ville i krig.

Ja, men så burde han nu gi mig den drøm jeg har, hvor vi sammen finder en fælles beslutning, men det ville han ikk, enten accepeter jeg hans valg, eller så må vi gå fra hinanden. så jeg får jo heller intet tilbage af ham, men jeg skal bare gi og gi.

jeg ser det kun sådan her, at enten går det efter ham, eller så skal vi ikk være sammen.

Anmeld

15. december 2010

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Hvor gammlet er jeres barn?

Og er der mulighed for at du kan tage med ham?

Han skal i krig. så vi kan ikke tag med. det er 2-3mdr når han rejser.

Anmeld

15. december 2010

TbCp

Anonym skriver:

Han skal i krig. så vi kan ikke tag med. det er 2-3mdr når han rejser.

Nej okay så kan jeg godt se det... og i den situation ville jeg have det ligesom dig!

Der er jo ingen der ved hvad der kan ske og jeg ville godt nok have det skidt med det....

Jeg håber faktisk at du kan få ham overbevist om at han skal blive hjemme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.