med stor sorg og knust hjerte melder jeg mig ind her! 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

Koen.

tak for alle jeres dejlige svar piger, svare alle så godt jeg kan men mit overskud er bare helt nede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

dorthemus

lillespurv20 skriver:

tak håber os vi finder ud af at samarbejde ihvert fald for lillepigens skyld, men pt vil han desværre ikke se hende siger han

Nej han har åbenbart travlt med at rende efter damer...føj siger jeg bare

Anmeld

5. november 2010

Koen.

dorthemus skriver:

Nej han har åbenbart travlt med at rende efter damer...føj siger jeg bare

Lige præcis men ser heldigvis sådan på det at, det jo er ham der går glip af noget og ikke mig

Anmeld

5. november 2010

Risen

lillespurv20 skriver:

hej piger

Jahh, nu kan jeg os melde mig ind her ingen kerne familie eller bryllup til mig alligevel!

Lidt historie:
sidste fredag finder jeg ud at han har skrevet med en eks veninde jeg havde om sex og at han havde lyst til hende ovs meen dum som jeg er giver jeg ham en chance til om mandagen, da jeg jo elskede ham og han er Lærkes far!

Den forspildte han så os..

vi aftaler at Lærke og jeg skal komme hjem onsdag så vi kan komme videre sammen og han skal vise jeg kan stole på ham ovs.. onsdag da jeg er kommet hjem finder jeg så ud af at han fra tirsdag til onsdag har sovet hos en ANDEN pige

Er vred, såret, skuffet og dybt knust..

Så piger kom med alle jeres gode råd om hvordan jeg kommer videre og hvordan vi får startet på en frisk!

Pt bor jeg hos min elskede søster (buito herinde fra) da jeg simpelthen ikke lige er klar til at bo alene lige nu

Tanja nu som singlemom

ej søde for fanden hvor er han da dum at miste sådan en dejlig tøs som dig!! Det er da det helt rigtige du har valgt og er sikker på du finder en som virkelig fortjener dig! 

Anmeld

5. november 2010

Koen.

Risen skriver:

ej søde for fanden hvor er han da dum at miste sådan en dejlig tøs som dig!! Det er da det helt rigtige du har valgt og er sikker på du finder en som virkelig fortjener dig! 

tak søde

Anmeld

5. november 2010

Mor til L&S

lillespurv20 skriver:

tak

Hva så med brylluppet?? Ja det er selvfølgelig aflyst.. men I har vel sendt invitationer ud osv...???

Anmeld

6. november 2010

Koen.

Mor til Liva skriver:

Hva så med brylluppet?? Ja det er selvfølgelig aflyst.. men I har vel sendt invitationer ud osv...???

Ja, har måtte ringer rundt til alt og alle og sige det var aflyst.. ikke lige det fedeste at måtte gøre

Anmeld

6. november 2010

Leonora

lillespurv20 skriver:

Ja, har måtte ringer rundt til alt og alle og sige det var aflyst.. ikke lige det fedeste at måtte gøre

Skid på det...det er bedre at det blev gjort end at I nåede at holde bryllup og så skulle igennem det bagefter...kender som var igennem det og det var bestemt heller ik sjovt...

Du skal nok klare den og du må bare tænke at han har smidt guld på gaden..

Anmeld

6. november 2010

LIZO

sikke en kæmpe nar...

forstå udemærket at vil kæmpe for det. og det gjorde du jo. men at han så vælger at svigte igen. så når din datter kommer om mange mange år  og spørg hvorfor i ikke er sammen. så kan du sige at du forsøgte men det blev ikke til noget ( uden at fortælle hva der er sket)

du er ingen dårlig mor. og man kan sakkens være lykkelig uden ham.  sender dig et stort kram.

men igen, hva sker der for manden. hvorfor vil han ligepludselig ikke se sin datter.. hva sker der i hoved for ham!!

Anmeld

6. november 2010

Vidunderligeunger

Hei... Jeg ville også bare lige give dig et stort og sige - what an ass!! Kan godt forstå du gav ham en chance - men kan så tilgengæld også godt forstå han røg ud til højre..

Det må virkelig være et såret hjerte du render rundt med, husk at passe godt på det! 

knus Mitzie - som er blevet såret gang på gang selv. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.