med stor sorg og knust hjerte melder jeg mig ind her! 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2010

Koen.

Leonora skriver:

Skid på det...det er bedre at det blev gjort end at I nåede at holde bryllup og så skulle igennem det bagefter...kender som var igennem det og det var bestemt heller ik sjovt...

Du skal nok klare den og du må bare tænke at han har smidt guld på gaden..

tak Ja, er på en måde rigtig glad for vi ikke nåede at blive gift, det ville da bare have gjordt det hele endnu mere besværligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

Koen.

LIZO skriver:

sikke en kæmpe nar...

forstå udemærket at vil kæmpe for det. og det gjorde du jo. men at han så vælger at svigte igen. så når din datter kommer om mange mange år  og spørg hvorfor i ikke er sammen. så kan du sige at du forsøgte men det blev ikke til noget ( uden at fortælle hva der er sket)

du er ingen dårlig mor. og man kan sakkens være lykkelig uden ham.  sender dig et stort kram.

men igen, hva sker der for manden. hvorfor vil han ligepludselig ikke se sin datter.. hva sker der i hoved for ham!!

tak kender ham bare heller ikke mere, han har forgudet hende fra første øjeblik og nu gider han ikke se hende synes det er frygteligt, for hun kan jo ikke gøre for farmand er en nar

Anmeld

6. november 2010

Koen.

BlyViol skriver:

Hei... Jeg ville også bare lige give dig et stort og sige - what an ass!! Kan godt forstå du gav ham en chance - men kan så tilgengæld også godt forstå han røg ud til højre..

Det må virkelig være et såret hjerte du render rundt med, husk at passe godt på det! 

knus Mitzie - som er blevet såret gang på gang selv. :/

tak søde fortryder at jeg gav ham chancen, men følte det var det rigtige for os.. uhh ja har aldrig prøvet alle de følelser der følger med et men deter frygteligt

Anmeld

6. november 2010

W&M <3

lillespurv20 skriver:

hvor er det stort at du kan have ham boende det ville jeg nok ikke kunne! men kan godt forstå du gør det for sønnens skyld

Tak søde for dine dejlige ord

Det var så lidt søde

Anmeld

6. november 2010

LouiseNielsen

Hejsa søde dig

Åhh hvor er jeg ked af det på dine vegne.... Ved slet ikke hvad jeg skal sige til dig, for intet kan fjerne den smerte du har lige nu.

Det eneste jeg kan sige er at du aldrig må give dig selv skylden for det han har gjort. Også må du i gang med alt det praktiske, selvom det måske virker uoverskueligt, så tror jeg det er en rigtig vigtig proces at skulle igennem for at komme vider....

De varmeste kram fra Louise

Anmeld

6. november 2010

Koen.

LouiseNielsen skriver:

Hejsa søde dig

Åhh hvor er jeg ked af det på dine vegne.... Ved slet ikke hvad jeg skal sige til dig, for intet kan fjerne den smerte du har lige nu.

Det eneste jeg kan sige er at du aldrig må give dig selv skylden for det han har gjort. Også må du i gang med alt det praktiske, selvom det måske virker uoverskueligt, så tror jeg det er en rigtig vigtig proces at skulle igennem for at komme vider....

De varmeste kram fra Louise

tak

rart at høre, for har netop følt at det var mig der gjorder noget galt og at der måtte være noget galt med mig siden han havde "brug" for andre kvinder

har sat lidt og kigget rundt på borger.dk for at se hvad jeg nu skal gøre ovs. men synes bare lige det er svært at sparke mig igang

Anmeld

6. november 2010

LouiseNielsen

lillespurv20 skriver:

tak

rart at høre, for har netop følt at det var mig der gjorder noget galt og at der måtte være noget galt med mig siden han havde "brug" for andre kvinder

har sat lidt og kigget rundt på borger.dk for at se hvad jeg nu skal gøre ovs. men synes bare lige det er svært at sparke mig igang

Kan så udemærket godt forstå det er svært at sparke sig selv igang, men som sagt så tror jeg det er rigtig vigtig, for så vil du i det mindste føle der er styr på noget...

Hvad siger din kæreste til alt det her nu da du er gået fra ham??

Kram

Anmeld

6. november 2010

Koen.

LouiseNielsen skriver:

Kan så udemærket godt forstå det er svært at sparke sig selv igang, men som sagt så tror jeg det er rigtig vigtig, for så vil du i det mindste føle der er styr på noget...

Hvad siger din kæreste til alt det her nu da du er gået fra ham??

Kram

ja lige præcis, og os får vi hurtigt får en normal hverdag op at køre igen

Jamen, han har faktisk næsten ikke sagt noget, nærmere virket ligeglad og har sagt at han pt ikke vil se vores datter Men har sagt at så må han kontakte mig når han er klar, men at han så skal være der 100% for hende og ikke kun når han lige gider har lyst..

Ved ikke om det er mig der er lidt hys.. har bare selv haft en far der ikke var der meget

Anmeld

6. november 2010

LouiseNielsen

lillespurv20 skriver:

ja lige præcis, og os får vi hurtigt får en normal hverdag op at køre igen

Jamen, han har faktisk næsten ikke sagt noget, nærmere virket ligeglad og har sagt at han pt ikke vil se vores datter Men har sagt at så må han kontakte mig når han er klar, men at han så skal være der 100% for hende og ikke kun når han lige gider har lyst..

Ved ikke om det er mig der er lidt hys.. har bare selv haft en far der ikke var der meget

Du er overhovedet ikke hys... Du gør det der er bedst for din datter. Skåner hende for en far som ikke ved hvad han vil... Men du giver begge mulighed for at ses når det kan blive på en ordenlig måde....

Hvis du har mod på det, så ring på kommunen mandag, sig som det er og at nu står du uden lejlighed... Ved nogen kommuner simpelthen har lejligheder på hånden til folk som pludselig står og mangler et sted og bo.... Ved godt du lige nu ik er klar, men for din datters skyld så tror jeg det er vigtig hurtig at komme ud og få jeres eget så i ikke skal bo i en kuffert.. Også få alt den økonomiske støtte du kan fra kommunen, både mht indskud osv....

Kram

Anmeld

6. november 2010

Koen.

LouiseNielsen skriver:

Du er overhovedet ikke hys... Du gør det der er bedst for din datter. Skåner hende for en far som ikke ved hvad han vil... Men du giver begge mulighed for at ses når det kan blive på en ordenlig måde....

Hvis du har mod på det, så ring på kommunen mandag, sig som det er og at nu står du uden lejlighed... Ved nogen kommuner simpelthen har lejligheder på hånden til folk som pludselig står og mangler et sted og bo.... Ved godt du lige nu ik er klar, men for din datters skyld så tror jeg det er vigtig hurtig at komme ud og få jeres eget så i ikke skal bo i en kuffert.. Også få alt den økonomiske støtte du kan fra kommunen, både mht indskud osv....

Kram

Det er jeg glad for! Ja, for selvfølgelig har Lærke brug for sin far, men det skal foregå ordenligt

Det vil jeg klart gøre, for hun skal faktisk starte i dp til december, så det er jo vigtigt vi hurtig kommer på plads..

Tusind tak for dine svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.