Hej Tanja, det gør mig virkelig ondt på jeres vejne, at det skulle ende sådan, jeg håber virkelig at du kommer ovenpå igen, da han virkelig ikke fortjener en eneste af dine tårer..
Tænkte at jeg ville skrive om det mere praktiske, jeg har inden jeg flyttede til kbh været meldt ind i et par boligforeninger i esbjerg, og er indenfor de sidste to mdr, blevet bombaderet med ledige lejemål fra boligforeningen 32, havde søgt midtbyen primært, så dem ville jeg forhøre mig ved http://www.b32.dk/ og så forklar at du er blevet enlig (de fleste bolig selskaber har mulighed for at finde en bolig til dig akut, hvis du har ophørt samliv), så kan du gå ned på kommunen og flytte din eller få ham til at flytte sin adresse, du kan selvom du bor med din søster (eller mor og far) får det ordinære og ekstra ordinære bidrag (det til enlige).
Så er der boligstøtte, forsøgertillæg hvis du er studerende, friplads til institution, det var vist det, nå nej, så skal du have kontaktet statsforvaltningen, du skal sikkert udfylde nogle papirer, så du kan få børnepenge fra faderen hver måned.

Anmeld