med stor sorg og knust hjerte melder jeg mig ind her! 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

smukke, dejlige dig! Jeg skriver lige i din tråd også...

Som vi har talt om tidligere så er det virkelig det HELT rigtige valg du har truffet! Og det var bestemt også det helt rigtige valg at du valgte at give ham en chance mere! Tænk hvis du ikke havde gjort det og pludselig skulle gå rundt og tænke over om det nu var en fejl ikke at have givet ham den chance? Hvis du, resten af dit liv(måske), skulle gå rundt og spekulere om det mon KUNNE være gået? Det ved du nu, at det kunne det ikke! Han kunne ikke finde ud af det. Jeg synes, som sagt, du har handlet fuldstændig "som man bør". At dit hjerte så kommer voldsomt i klemme er forfærdeligt, men desværre nødvendigt i den her situation. Vi ville allesammen ønske at det aldrig var sket, men som du også selv har så god forståelse for er det jo virkelig heldigt at du har fundet ud af de her ting om ham - og endnu bedre at du fandt ud af dem inden I blev gift!

Jeg ville ønske der var noget jeg kunne sige eller gøre der kunne lindre noget af den dumme smerte, søde!! Men det er noget du er nødt til at komme igennem selv - med hjælp fra alle os omkring dig!

You will make it!

"Jeg ved at sejrens sødme venter på at blive smagt.
En vinder kan ikke andet end vinde.
Solen står op på grund af dit smil.
Den stråler på grund af dit lys.
Du er livet og sejren.
Smagen af en anden verden findes i dig.
Du er din egen instruktør af livets teater.
Du er englen som vil frelse dig selv.
Dit liv er en saga om hvordan håbet og troen overvinder alt andet.
Du er beviset på at det kan lade sig gøre. At man kan håbe på det bedste imens man venter det mindste.
Du er solens søn. Løvernes konge. Livets rette kejser.
Du er eksemplernes fornemmeste bevis på at det kan lade sig gøre at kæmpe for sin ret og sit liv.
Alt man ikke falder af vokser man af. Selv hvis man er på knæ er den største styrke at bevare begge ben på jorden. Du skal nok komme op en dag. Du er sejren og dets sødme.
Du er kæmpen som sejrede trods din spinkle størrelse.
Du er vinderen som vandt trods en ulige kamp.
Du er livets største udfordrer. Du er den rette vinder.
Nu er det på tide at smage Sejrens og Livets sødme."

Du ved hvor jeg er hvis du får brug for min hjælp til noget!

Kæmpe store knus!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Pige2009

Caroline86 skriver:

Som vi har talt om tidligere så er det virkelig det HELT rigtige valg du har truffet! Og det var bestemt også det helt rigtige valg at du valgte at give ham en chance mere! Tænk hvis du ikke havde gjort det og pludselig skulle gå rundt og tænke over om det nu var en fejl ikke at have givet ham den chance? Hvis du, resten af dit liv(måske), skulle gå rundt og spekulere om det mon KUNNE være gået? Det ved du nu, at det kunne det ikke! Han kunne ikke finde ud af det. Jeg synes, som sagt, du har handlet fuldstændig "som man bør". At dit hjerte så kommer voldsomt i klemme er forfærdeligt, men desværre nødvendigt i den her situation. Vi ville allesammen ønske at det aldrig var sket, men som du også selv har så god forståelse for er det jo virkelig heldigt at du har fundet ud af de her ting om ham - og endnu bedre at du fandt ud af dem inden I blev gift!

Jeg ville ønske der var noget jeg kunne sige eller gøre der kunne lindre noget af den dumme smerte, søde!! Men det er noget du er nødt til at komme igennem selv - med hjælp fra alle os omkring dig!

You will make it!

Du er livet og sejren.
Du er beviset på at det kan lade sig gøre. At man kan håbe på det bedste imens man venter det mindste.
Du er eksemplernes fornemmeste bevis på at det kan lade sig gøre at kæmpe for sin ret og sit liv.
Alt man ikke falder af vokser man af. Selv hvis man er på knæ er den største styrke at bevare begge ben på jorden. Du skal nok komme op en dag. Du er sejren og dets sødme.

Kæmpe store knus!!!!

Jeg ved godt, at det ikke er til mig, men jeg kan personligt så godt bruge de ord, du har skrevet. Tak søde...

Anmeld

7. november 2010

Moderator

Baagøe skriver:

Jeg ved godt, at det ikke er til mig, men jeg kan personligt så godt bruge de ord, du har skrevet. Tak søde...

Anmeld

7. november 2010

Pige2009

Caroline86 skriver:

Synes desværre der har været en alt for stor mængde ulyksalige indlæg omkring forliste parforhold, hvor mændene i den grad fralægger sig deres ansvar med en opførsel, der er under al kritik.

Anmeld

7. november 2010

Moderator

Baagøe skriver:

Synes desværre der har været en alt for stor mængde ulyksalige indlæg omkring forliste parforhold, hvor mændene i den grad fralægger sig deres ansvar med en opførsel, der er under al kritik.

ja, jeg er faktisk også lidt chokoret over hvor meget der har været her på det sidste

Jeg håber ikke Daniel pludselig mener at han skal med på den "mode", men han tog selvfølgelig en tur da jeg var gravid hvor vi fik sat forholdet lidt på en spids... hmm!

Håber det går ok med dig?

Anmeld

7. november 2010

Koen.

Caroline86 skriver:

You will make it!

Du er livet og sejren.

Kæmpe store knus!!!!

åhhh søde, blev rørt til tåre over dine smukke ord

Ved at det er den rigtige beslutning, selvom det ikke føles sådan.. men det gør det vel aldrig

er så glad for at jeg har så mange dejlige mennesker som dig, baby.dk og min søster og svoger omkring mig i denne tid, det er en kæmpe støtte

Anmeld

7. november 2010

Pige2009

Caroline86 skriver:

ja, jeg er faktisk også lidt chokoret over hvor meget der har været her på det sidste

Jeg håber ikke Daniel pludselig mener at han skal med på den "mode", men han tog selvfølgelig en tur da jeg var gravid hvor vi fik sat forholdet lidt på en spids... hmm!

Håber det går ok med dig?

Ja, det husker jeg, han gjorde, så han er da helt afklaret nu. Man skal tænke på fremtiden fremfor fortiden

Har det ok - se min tråd fra torsdag

https://www.baby.dk/debat/72389pi1/ordet-er-frit/update-samtale-i-familiehuset.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.