med stor sorg og knust hjerte melder jeg mig ind her! 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

JustAnotherName

lillespurv20 skriver:

hej piger

Jahh, nu kan jeg os melde mig ind her ingen kerne familie eller bryllup til mig alligevel!

Lidt historie:
sidste fredag finder jeg ud at han har skrevet med en eks veninde jeg havde om sex og at han havde lyst til hende ovs meen dum som jeg er giver jeg ham en chance til om mandagen, da jeg jo elskede ham og han er Lærkes far!

Den forspildte han så os..

vi aftaler at Lærke og jeg skal komme hjem onsdag så vi kan komme videre sammen og han skal vise jeg kan stole på ham ovs.. onsdag da jeg er kommet hjem finder jeg så ud af at han fra tirsdag til onsdag har sovet hos en ANDEN pige

Er vred, såret, skuffet og dybt knust..

Så piger kom med alle jeres gode råd om hvordan jeg kommer videre og hvordan vi får startet på en frisk!

Pt bor jeg hos min elskede søster (buito herinde fra) da jeg simpelthen ikke lige er klar til at bo alene lige nu

Tanja nu som singlemom

Aj, hvor er det barsk! Sender dig lige en stor trøstende krammer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Miamaja

jeg synes ikke det er en falliterklaering at vaere enlig mor og i min verden kan man sagtens vaere en 'kernefamilie' alligevel. I den tid vi lever i nu er der mange fantastiske eksempler paa utraditionelle familier der fungerer meget bedre end det gamle familie billede, det er ihvertfald min opfattelse.

Saa ham skal du ikke spilde dine folelser paa laengere men kom videre folelsemaessigt trods det at du stadigvaek vil have ham i dit liv, men kun som faderen til barnet, ikke din partner- det er mit raad.

Anmeld

5. november 2010

dorthemus

Puha sikke noget!!  Kan godt forstå du er knust...sikke et chok!

Nu skal du lige have lov at sørge og græde og blive vred...sorgen har mange faser så giv dig selv lov til at føle svigtet og græde færdig.

Om et stykke tid vil du kunne se mere klarøjet på tingene og forhåbentlig se, at sådan en "mand" på ingen måde er værdig som din kæreste/mand. Håber I finder ud af samarbejdet om Lærke.

Masser af  fra mig...

Anmeld

5. november 2010

dorthemus

Miamaja skriver:

jeg synes ikke det er en falliterklaering at vaere enlig mor og i min verden kan man sagtens vaere en 'kernefamilie' alligevel. I den tid vi lever i nu er der mange fantastiske eksempler paa utraditionelle familier der fungerer meget bedre end det gamle familie billede, det er ihvertfald min opfattelse.

Saa ham skal du ikke spilde dine folelser paa laengere men kom videre folelsemaessigt trods det at du stadigvaek vil have ham i dit liv, men kun som faderen til barnet, ikke din partner- det er mit raad.

Kloge ord!

Anmeld

5. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Miamaja skriver:

Ja, helt enig

Anmeld

5. november 2010

Leonora

lillespurv20 skriver:

hej piger

Jahh, nu kan jeg os melde mig ind her ingen kerne familie eller bryllup til mig alligevel!

Lidt historie:
sidste fredag finder jeg ud at han har skrevet med en eks veninde jeg havde om sex og at han havde lyst til hende ovs meen dum som jeg er giver jeg ham en chance til om mandagen, da jeg jo elskede ham og han er Lærkes far!

Den forspildte han så os..

vi aftaler at Lærke og jeg skal komme hjem onsdag så vi kan komme videre sammen og han skal vise jeg kan stole på ham ovs.. onsdag da jeg er kommet hjem finder jeg så ud af at han fra tirsdag til onsdag har sovet hos en ANDEN pige

Er vred, såret, skuffet og dybt knust..

Så piger kom med alle jeres gode råd om hvordan jeg kommer videre og hvordan vi får startet på en frisk!

Pt bor jeg hos min elskede søster (buito herinde fra) da jeg simpelthen ikke lige er klar til at bo alene lige nu

Tanja nu som singlemom

øv for fanden noget lort...mænd er nogle svin...BASTA..

Det bedste du kan gøre nu er tænke på dig selv og dit barn..

Det er en top hård tid du skal igennem men du skal nok komme hel ud på den anden side...Husk kvinder er det stærke køn

Mange tanker fra mig til dig

Anmeld

5. november 2010

Koen.

WilliamsMor skriver:

Ja de er virkelig nogle røvhuller.

Jamen har bare prøvet og se fram ad. Han har så desværre en søn som er startet i skole her i århus (han kommer fra horsens) så jeg har dem boende endnu til de finder en lejlighed. Jeg gør det kun for sønnens skyld så han ikke skal gå ud af skolen.

Men det er super svært søde og man må bare se frem ad og håbe på at man kan få en bedre hverdag alene med sine børn uden ham.

Du må endelig kontakte mig søde hvis du har brug for at snakke.

Vi KAN sagtens klare os uden dem, du er en rigtig stærk kvinde og en super mor, så du har ikke brug for ham når han skal behandle dig sådan, så fortjener du bedre.

Sådan har jeg tænkt og det har hjulpet.

hvor er det stort at du kan have ham boende det ville jeg nok ikke kunne! men kan godt forstå du gør det for sønnens skyld

Tak søde for dine dejlige ord

Anmeld

5. november 2010

Koen.

Miamaja skriver:

Du har jo så meget ret dejlige ord og virkelig nogle ord som jeg kan bruge

Anmeld

5. november 2010

Koen.

dorthemus skriver:

Puha sikke noget!!  Kan godt forstå du er knust...sikke et chok!

Nu skal du lige have lov at sørge og græde og blive vred...sorgen har mange faser så giv dig selv lov til at føle svigtet og græde færdig.

Om et stykke tid vil du kunne se mere klarøjet på tingene og forhåbentlig se, at sådan en "mand" på ingen måde er værdig som din kæreste/mand. Håber I finder ud af samarbejdet om Lærke.

Masser af  fra mig...

tak håber os vi finder ud af at samarbejde ihvert fald for lillepigens skyld, men pt vil han desværre ikke se hende siger han

Anmeld

5. november 2010

Tulle28

Ååååh nej det er jeg ked af at høre Jeg har ikke noget godt råd, andet end at du nok skal blive lykkelig igen.

Stort knus Tulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.