med stor sorg og knust hjerte melder jeg mig ind her! 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

Koen.

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Kære søde. Hvor er jeg ked af at høre om din situation.

Den klaphat har da smidt det pureste guld ud. Jeg kan godt forstå du er skuffet og ked. Ja det er måske slet ikke ord som er stærke nok.

Du er hverken du eller naiv, og ingen vil pege fingre af, at du prøvede at give det en chance. Det ville alle som havde fået barn med manden, eller som bare elskede ham nok.

At kunne tilgive er ikke en svaghed men en styrke, og jeg kan godt forstå at du prøvede.

Hvor jeg håber for dig og din datter, at tingene snart må blive gode igen. Og så håber jeg tumpen banker på og undskylder, så du kan smække døren lige i hovedet på ham

Kæmpe krammer herfra.

tak søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Koen.

loppen82 skriver:

Hej Søde.

Kender det alt for godt jeg er selv lige blevet alene i søndags og vi har en datter på 19 mdr.
Og jeg fandt ud af søndag aften at han har en anden...
Det er nig der har skrevet indlægget mit værste mareridt. Vi sku os ha været gift.

Knus Loppen82 - Maria

åh nej søde dog.. det er vidst ikke lige vores tid til at blive gift håber du har det okay, ikke at det er sådan man føler sig når det sker

Anmeld

5. november 2010

Koen.

WilliamsMor skriver:

Hejsa

Vil give dig et stort og sige jeg ved hvordan du har det.

Det samme er næsten lige sket for mig hvor jeg fandt ud af at min kæreste skrev med sin eks og andre piger og løj om det.

Det er bare så surt og finde ud af, håber du kommer godt igennem det for det er fandme hårdt.

Jeg har været single mor nu i 3 uger nu.

Du må meget gerne skrive en pb til mig hvis du har lyst.

Knus Janie single mor til 2.

ej hvad sker der for de mænner for tiden... de er da ja undskyld mig bare en flok køtere hele bundet

tak søde hvordan har du så "overlevet" haft det i de 3 uger..

Anmeld

5. november 2010

Koen.

Baagøe skriver:

Søde dig. Lige nu vil alting være kaotisk og du vil føle dig svigtet og meget ilde tilpas. Med tiden vil disse følelser langsomt fortage sig. Tro mig - jeg står der selv lige nu, så jeg ved, hvad jeg taler om.

Mit råd til dig er at få ro og at koncentrere dig om din datter Super dejligt, at du kan bo hos din søster, når du ikke føler, du har overskud til at være alene.

ja føler at hele min verden bare er væk

Anmeld

5. november 2010

Koen.

Drømmer skriver:

Ej Tanja hvor er det synd for jer

Føler virkelig med dig. Hvor er det godt at du kan bo hos din søster, så du ikke skal være helt alene lige nu

Sender en masse kram og tanker din vej.

tak¨
ja tanken om at være helt alene er slet ikke noget jeg kan klare pt.. er glad for min søster, hun er guld værd

Anmeld

5. november 2010

Koen.

mor-til-vanessa skriver:

altså hvad sker der for de mænd... jeg sender dig en masse knus og tanker.

ved ikke helt hvilke gode råd jeg skal komme med, men nu drejer det sig om DIG og lærke og at i skal have det godt jer to. og det skal i nok også få.

det er mega hårdt, og nogen gange har man lyst til at glemme det hele og tilgive.

men er sikker på at i kommer ud på den anden side, og på den side er det også dejligt. der er også mange fordele ved at være alene :-)

det er dejligt at du kan bo hos din søster, indtil du er klar til at bo selv

tak ja vil bare nyde nogle stille dage med lillepigen nu

Anmeld

5. november 2010

Janni.

lillespurv20 skriver:

tak¨
ja tanken om at være helt alene er slet ikke noget jeg kan klare pt.. er glad for min søster, hun er guld værd

Du ved I altid er velkommen her søs 

Anmeld

5. november 2010

LotteGabriella

Sikke dog en SPADE sender dig en masse kæmpe krammer og knuser

Anmeld

5. november 2010

W&M <3

lillespurv20 skriver:

ej hvad sker der for de mænner for tiden... de er da ja undskyld mig bare en flok køtere hele bundet

tak søde hvordan har du så "overlevet" haft det i de 3 uger..

Ja de er virkelig nogle røvhuller.

Jamen har bare prøvet og se fram ad. Han har så desværre en søn som er startet i skole her i århus (han kommer fra horsens) så jeg har dem boende endnu til de finder en lejlighed. Jeg gør det kun for sønnens skyld så han ikke skal gå ud af skolen.

Men det er super svært søde og man må bare se frem ad og håbe på at man kan få en bedre hverdag alene med sine børn uden ham.

Du må endelig kontakte mig søde hvis du har brug for at snakke.

Vi KAN sagtens klare os uden dem, du er en rigtig stærk kvinde og en super mor, så du har ikke brug for ham når han skal behandle dig sådan, så fortjener du bedre.

Sådan har jeg tænkt og det har hjulpet.

Anmeld

5. november 2010

Pige2009

lillespurv20 skriver:

ja føler at hele min verden bare er væk

Naturligvis gør du det. Det er en hel almindelig følelse. Nu er du heldigvis ung og har livet foran dig, selvom det virker uoverskueligt nu.

Det er helt legitimt at føle smerten og du skal også give dig selv lov til at føle den...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.