med stor sorg og knust hjerte melder jeg mig ind her! 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

lucas<3

lillespurv20 skriver:

tak

har prøvet noget ligende med min kæreste.  så ved hvordan du har det.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Koen.

luppe-laban skriver:

har prøvet noget ligende med min kæreste.  så ved hvordan du har det.. 

det er "dejligt" med andre som ved hvordan man har det, når den man stolede mest på svigter en

Anmeld

7. november 2010

lucas<3

lillespurv20 skriver:

det er "dejligt" med andre som ved hvordan man har det, når den man stolede mest på svigter en

Anmeld

7. november 2010

mortilflere

lillespurv20 skriver:

ja, devsærre.. føler mig så dum og gjordt til grin ved at jeg gav ham en chance til

Der er ikke noget dumt i at tro på et andet menneske , deter ham der er dum .

Se på dette som lidt dyre lære penge , han har faktisk gjort dig en tjeneste , du er sluppet af med et fjols

Kæmpe  kram herfra

Anmeld

7. november 2010

Koen.

mortilflere skriver:

Der er ikke noget dumt i at tro på et andet menneske , deter ham der er dum .

Se på dette som lidt dyre lære penge , han har faktisk gjort dig en tjeneste , du er sluppet af med et fjols

Kæmpe  kram herfra

tak

Anmeld

7. november 2010

Frk. Himmelblå

Stort kram til dig.

Jeg kan virkelig ikke se, hvad du kunne have gjort anderledes. Du har netop opført dig ansvarligt i det her.

Og selvom det virker så kliche-agtigt lige nu, så husk på, at tiden heler alle sår. Du får dig et ar som reminder, men såret skal nok hele. Og du og din skønne, skønne, skønne datter får det dejligt igen. Præcis som I fortjener.

This too shall pass, som man siger. Og du er endda allerede godt på rette vej. 

Jeg synes, du er super sej, og du klarer det flot! - Det der ville sgu slå os alle ud af kurs for en tid.

Anmeld

7. november 2010

Koen.

SeptemberBaby skriver:

Stort kram til dig.

Jeg kan virkelig ikke se, hvad du kunne have gjort anderledes. Du har netop opført dig ansvarligt i det her.

Og selvom det virker så kliche-agtigt lige nu, så husk på, at tiden heler alle sår. Du får dig et ar som reminder, men såret skal nok hele. Og du og din skønne, skønne, skønne datter får det dejligt igen. Præcis som I fortjener.

This too shall pass, som man siger. Og du er endda allerede godt på rette vej. 

Jeg synes, du er super sej, og du klarer det flot! - Det der ville sgu slå os alle ud af kurs for en tid.

tak, hvor var det sødt sagt

Anmeld

7. november 2010

Frk. Himmelblå

lillespurv20 skriver:

tak, hvor var det sødt sagt

Og sandt .

Anmeld

7. november 2010

Livas mor

Du skal have et stort  fra Liva og jeg. Og så husk på du bare er super sej og sagtens kan klare rollen som mor alene.. Vi hepper i hvert fald på dig

Mange knus Rikke og Liva..

Anmeld

7. november 2010

Koen.

Livas mor skriver:

Du skal have et stort  fra Liva og jeg. Og så husk på du bare er super sej og sagtens kan klare rollen som mor alene.. Vi hepper i hvert fald på dig

Mange knus Rikke og Liva..

tak det er jeg glad for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.