med stor sorg og knust hjerte melder jeg mig ind her! 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

Lisbeth85

Åh ja, den kærlighed... jeg blev single mom i 7. måned, og har virkelig svært ved at komme videre stadig! Det er så svært, når man bliver svigtet af den, man troede man skulle være sammen med for evigt. Men når de mænd kan gøre os så ondt, så burde det være nemt at kunne komme videre? Ak nej... her hænger alle de gode minder fast og jeg har kun de gode ting at huske på... øv! Min eks vil stadig skulle se vores søn, og det er det hårdeste jeg har været med til. Han kommer 1-2 gange hver 14. dag og det er både fysisk og psykisk drænende for mig. Dog prøver jeg at være stærk for min søns skyld. Vi må nemlig ikke glemme de kære små midt i alt det kaos, som unægtelig kommer oveni det hele. KÆMPE kram og varme tanker! Tvivl ikke omkring din beslutning - den er rigtig! Du er bedre tjent uden ham!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Kære søde. Hvor er jeg ked af at høre om din situation.

Den klaphat har da smidt det pureste guld ud. Jeg kan godt forstå du er skuffet og ked. Ja det er måske slet ikke ord som er stærke nok.

Du er hverken du eller naiv, og ingen vil pege fingre af, at du prøvede at give det en chance. Det ville alle som havde fået barn med manden, eller som bare elskede ham nok.

At kunne tilgive er ikke en svaghed men en styrke, og jeg kan godt forstå at du prøvede.

Hvor jeg håber for dig og din datter, at tingene snart må blive gode igen. Og så håber jeg tumpen banker på og undskylder, så du kan smække døren lige i hovedet på ham

Kæmpe krammer herfra.

Anmeld

5. november 2010

loppen82

lillespurv20 skriver:

tak søde

Hej Søde.

Kender det alt for godt jeg er selv lige blevet alene i søndags og vi har en datter på 19 mdr.
Og jeg fandt ud af søndag aften at han har en anden...
Det er nig der har skrevet indlægget mit værste mareridt. Vi sku os ha været gift.

Knus Loppen82 - Maria

Anmeld

5. november 2010

W&M <3

Hejsa

Vil give dig et stort og sige jeg ved hvordan du har det.

Det samme er næsten lige sket for mig hvor jeg fandt ud af at min kæreste skrev med sin eks og andre piger og løj om det.

Det er bare så surt og finde ud af, håber du kommer godt igennem det for det er fandme hårdt.

Jeg har været single mor nu i 3 uger nu.

Du må meget gerne skrive en pb til mig hvis du har lyst.

Knus Janie single mor til 2.

Anmeld

5. november 2010

Mor til prinsessen :-)

pu ha ikke en sjov situation at sidde i....

Håber der snart kommer lys på din vej

Anmeld

5. november 2010

Pige2009

Søde dig. Lige nu vil alting være kaotisk og du vil føle dig svigtet og meget ilde tilpas. Med tiden vil disse følelser langsomt fortage sig. Tro mig - jeg står der selv lige nu, så jeg ved, hvad jeg taler om.

Mit råd til dig er at få ro og at koncentrere dig om din datter Super dejligt, at du kan bo hos din søster, når du ikke føler, du har overskud til at være alene.

Anmeld

5. november 2010

FruEllingsen

Ej Tanja hvor er det synd for jer

Føler virkelig med dig. Hvor er det godt at du kan bo hos din søster, så du ikke skal være helt alene lige nu

Sender en masse kram og tanker din vej.

Anmeld

5. november 2010

mor-til-vanessa

lillespurv20 skriver:

hej piger

Jahh, nu kan jeg os melde mig ind her ingen kerne familie eller bryllup til mig alligevel!

Lidt historie:
sidste fredag finder jeg ud at han har skrevet med en eks veninde jeg havde om sex og at han havde lyst til hende ovs meen dum som jeg er giver jeg ham en chance til om mandagen, da jeg jo elskede ham og han er Lærkes far!

Den forspildte han så os..

vi aftaler at Lærke og jeg skal komme hjem onsdag så vi kan komme videre sammen og han skal vise jeg kan stole på ham ovs.. onsdag da jeg er kommet hjem finder jeg så ud af at han fra tirsdag til onsdag har sovet hos en ANDEN pige

Er vred, såret, skuffet og dybt knust..

Så piger kom med alle jeres gode råd om hvordan jeg kommer videre og hvordan vi får startet på en frisk!

Pt bor jeg hos min elskede søster (buito herinde fra) da jeg simpelthen ikke lige er klar til at bo alene lige nu

Tanja nu som singlemom

altså hvad sker der for de mænd... jeg sender dig en masse knus og tanker.

ved ikke helt hvilke gode råd jeg skal komme med, men nu drejer det sig om DIG og lærke og at i skal have det godt jer to. og det skal i nok også få.

det er mega hårdt, og nogen gange har man lyst til at glemme det hele og tilgive.

men er sikker på at i kommer ud på den anden side, og på den side er det også dejligt. der er også mange fordele ved at være alene :-)

det er dejligt at du kan bo hos din søster, indtil du er klar til at bo selv

Anmeld

5. november 2010

merichs

Åh nej da! Det er jeg rigtig ked af at høre. Du får lige en kæmpe

Hvis du har brug for at snakke en dag, eller bare få tankerne i en anden retning så må du lige sige til. Så kan jeg komme ind forbi eller vi kan trille en tur med kareterne

Marlene

Anmeld

5. november 2010

Koen.

Lisbeth85 skriver:

Åh ja, den kærlighed... jeg blev single mom i 7. måned, og har virkelig svært ved at komme videre stadig! Det er så svært, når man bliver svigtet af den, man troede man skulle være sammen med for evigt. Men når de mænd kan gøre os så ondt, så burde det være nemt at kunne komme videre? Ak nej... her hænger alle de gode minder fast og jeg har kun de gode ting at huske på... øv! Min eks vil stadig skulle se vores søn, og det er det hårdeste jeg har været med til. Han kommer 1-2 gange hver 14. dag og det er både fysisk og psykisk drænende for mig. Dog prøver jeg at være stærk for min søns skyld. Vi må nemlig ikke glemme de kære små midt i alt det kaos, som unægtelig kommer oveni det hele. KÆMPE kram og varme tanker! Tvivl ikke omkring din beslutning - den er rigtig! Du er bedre tjent uden ham!

uhh det må have været hårdt.. Pt vil Lærkes far ikke se hende

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.