med stor sorg og knust hjerte melder jeg mig ind her! 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.952 visninger
96 svar
0 synes godt om
5. november 2010

Koen.

hej piger

Jahh, nu kan jeg os melde mig ind her ingen kerne familie eller bryllup til mig alligevel!

Lidt historie:
sidste fredag finder jeg ud at han har skrevet med en eks veninde jeg havde om sex og at han havde lyst til hende ovs meen dum som jeg er giver jeg ham en chance til om mandagen, da jeg jo elskede ham og han er Lærkes far!

Den forspildte han så os..

vi aftaler at Lærke og jeg skal komme hjem onsdag så vi kan komme videre sammen og han skal vise jeg kan stole på ham ovs.. onsdag da jeg er kommet hjem finder jeg så ud af at han fra tirsdag til onsdag har sovet hos en ANDEN pige

Er vred, såret, skuffet og dybt knust..

Så piger kom med alle jeres gode råd om hvordan jeg kommer videre og hvordan vi får startet på en frisk!

Pt bor jeg hos min elskede søster (buito herinde fra) da jeg simpelthen ikke lige er klar til at bo alene lige nu

Tanja nu som singlemom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

LRJ

lillespurv20 skriver:

hej piger

Jahh, nu kan jeg os melde mig ind her ingen kerne familie eller bryllup til mig alligevel!

Lidt historie:
sidste fredag finder jeg ud at han har skrevet med en eks veninde jeg havde om sex og at han havde lyst til hende ovs meen dum som jeg er giver jeg ham en chance til om mandagen, da jeg jo elskede ham og han er Lærkes far!

vi aftaler at Lærke og jeg skal komme hjem onsdag så vi kan komme videre sammen og han skal vise jeg kan stole på ham ovs.. onsdag da jeg er kommet hjem finder jeg så ud af at han fra tirsdag til onsdag har sovet hos en ANDEN pige

Så piger kom med alle jeres gode råd om hvordan jeg kommer videre og hvordan vi får startet på en frisk!

Pt bor jeg hos min elskede søster (buito herinde fra) da jeg simpelthen ikke lige er klar til at bo alene lige nu

Tanja nu som singlemom

vil lige give dig en igen søde
er så ked af det på dine vejne

Anmeld

5. november 2010

Koen.

Lone H. skriver:

vil lige give dig en igen søde
er så ked af det på dine vejne

tak søde det varmer

Anmeld

5. november 2010

Joko

Kan ikke give råd men kan sende et

håber tingene løser sig for dig og din datter.

Anmeld

5. november 2010

MariaJ

Nej, nej, nej...det er jeg ked af at høre. Sikke et skvat. Stort knus til dig. Knuste hjerter heler jo, men det gør bare så forbandet ondt mens det står på. Godt du kan være hos din søster indtil videre.

Maria

Anmeld

5. november 2010

Koen.

Joko skriver:

Kan ikke give råd men kan sende et

håber tingene løser sig for dig og din datter.

tak

Anmeld

5. november 2010

Koen.

MariaJ skriver:

Nej, nej, nej...det er jeg ked af at høre. Sikke et skvat. Stort knus til dig. Knuste hjerter heler jo, men det gør bare så forbandet ondt mens det står på. Godt du kan være hos din søster indtil videre.

Maria

ja, devsærre.. føler mig så dum og gjordt til grin ved at jeg gav ham en chance til

Anmeld

5. november 2010

Mor til L&S

Sender dig en og vil bare fortælle at jeg er rigtig ked af det på dine vegne...

Din stakkel - hvor er det synd for dig!

Knus herfra

Anmeld

5. november 2010

Koen.

Mor til Liva skriver:

Sender dig en og vil bare fortælle at jeg er rigtig ked af det på dine vegne...

Din stakkel - hvor er det synd for dig!

Knus herfra

tak

Anmeld

5. november 2010

SussieThyssen

lillespurv20 skriver:

hej piger

Lidt historie:

Tanja nu som singlemom

Stort trøsteknus først.

Og så er der ikke andet at gøre and at starte fra square one min pige.
Ud og søge bolig, får styr på økonomi og forskellige tilskud og alle de ting som der nu følger med.
Og så tude når du trænger og snakke, når du trænger.
Med tiden vil der gro græs over hjertesorgen, og så skal du nok blive klar på livet som sådan igen.
Men lad nu være med at kaste dig ind i armene på en ny fyr. Lær først at være singlepige med et barn..så kan det andet komme når tiden er inde.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.