med stor sorg og knust hjerte melder jeg mig ind her! 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

MariaJ

lillespurv20 skriver:

ja, devsærre.. føler mig så dum og gjordt til grin ved at jeg gav ham en chance til

Du er slet ikke hverken dum eller til grin. Selvfølgelig gav du ham en chance til. Hvem ville ikke have gjort det. Han er jo din datters far og ham du troede det skulle være. Det kan godt være man bliver snydt engang imellem ved at være for godhjertet, men jeg vil til hver en tid hellere give folk en ekstra chance og løbe risikoen for at blive snydt end at være for firkantet og kaste kærligheden ud med badevandet ved første fejltrin. I mine øjne viser det bare at du tør tro på det gode i folk (også selvom det ikke altid viser sig at være rigtigt). Jeg håber din søster passer rigtig godt på dig, og hygger om dig mens du er hos hende. Det gør bare så ondt, når folk svigter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Koen.

SussieThyssen skriver:

Stort trøsteknus først.

Og så er der ikke andet at gøre and at starte fra square one min pige.
Ud og søge bolig, får styr på økonomi og forskellige tilskud og alle de ting som der nu følger med.
Og så tude når du trænger og snakke, når du trænger.
Med tiden vil der gro græs over hjertesorgen, og så skal du nok blive klar på livet som sådan igen.
Men lad nu være med at kaste dig ind i armene på en ny fyr. Lær først at være singlepige med et barn..så kan det andet komme når tiden er inde.

Kærligst
Sussie

ja, aner slet ikke hvor jeg skal starte eller slutte med noget som helst nej, tror der kommer til at gå længe inden jeg er klar til at date igen.. vi sq have været gift den 27.november i denne månede

tak for

Anmeld

5. november 2010

Koen.

MariaJ skriver:

Du er slet ikke hverken dum eller til grin. Selvfølgelig gav du ham en chance til. Hvem ville ikke have gjort det. Han er jo din datters far og ham du troede det skulle være. Det kan godt være man bliver snydt engang imellem ved at være for godhjertet, men jeg vil til hver en tid hellere give folk en ekstra chance og løbe risikoen for at blive snydt end at være for firkantet og kaste kærligheden ud med badevandet ved første fejltrin. I mine øjne viser det bare at du tør tro på det gode i folk (også selvom det ikke altid viser sig at være rigtigt). Jeg håber din søster passer rigtig godt på dig, og hygger om dig mens du er hos hende. Det gør bare så ondt, når folk svigter.

er jeg glad for du ikke synes.. ville nemlig heller ikke bare opgive vores kærlighed, ville så gerne kæmpe for den

Anmeld

5. november 2010

Mumto3

lillespurv20 skriver:

ja, devsærre.. føler mig så dum og gjordt til grin ved at jeg gav ham en chance til

Men nu ved du, at du vitterligt gav det en chance, virkelig en chance, og at han i dén grad misbrugte den, og bare VIKRELIG viste, at det her dur han ikke til!!! Så midt i al jammeren, for der er virkelig grund til at jamre, så håber jeg du kan finde lidt ro ved tanker om at der ER IKKE andre muligheder, end at du går fra ham.

Håber det bedste for dig og for din datter!!!

Anmeld

5. november 2010

Koen.

Mumto3 skriver:

Men nu ved du, at du vitterligt gav det en chance, virkelig en chance, og at han i dén grad misbrugte den, og bare VIKRELIG viste, at det her dur han ikke til!!! Så midt i al jammeren, for der er virkelig grund til at jamre, så håber jeg du kan finde lidt ro ved tanker om at der ER IKKE andre muligheder, end at du går fra ham.

Håber det bedste for dig og for din datter!!!

tak

Anmeld

5. november 2010

ooo

Det er jeg godt nok ked af at høre.

Sikke et skvat, at være dig utro. Han ved vist ikke helt hvad han har mistet! Men hellere at finde ud af det nu, end når I var blevet gift.

Og så vil jeg sige at jeg synes det er fint at tilgive en gang, men så heller ikke mere. Derefter så er det bare så meget mangel på respekt over for dig og Lærke, og hvad I havde sammen.

Mange kram fra mig af.

Anmeld

5. november 2010

Koen.

Metchen skriver:

Det er jeg godt nok ked af at høre.

Sikke et skvat, at være dig utro. Han ved vist ikke helt hvad han har mistet! Men hellere at finde ud af det nu, end når I var blevet gift.

Og så vil jeg sige at jeg synes det er fint at tilgive en gang, men så heller ikke mere. Derefter så er det bare så meget mangel på respekt over for dig og Lærke, og hvad I havde sammen.

Mange kram fra mig af.

nemlig, ville så gerne lære at stole på ham igen, men at han kan gøre det 2 gange endda beviser at det ville jeg aldrig kune

tak

Anmeld

5. november 2010

twinboys

Åhhhhh nej da.. øv bøv... Men det er da ham der er dum, man smider da ikke guld på gaden...

Ville da også lige sende nogle varme knus

Anmeld

5. november 2010

Koen.

twinboys skriver:

Åhhhhh nej da.. øv bøv... Men det er da ham der er dum, man smider da ikke guld på gaden...

Ville da også lige sende nogle varme knus

tak søde

Anmeld

5. november 2010

twinboys

lillespurv20 skriver:

tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.