TbCp skriver:
Jeg har en lillebror der er 16år yngre end mig og han er godt nok også kommet med mange gode.
En dag var vi til noget legehalløj i Odense hvor Bamse og kylling kom.
Han var henne for at snakke med dem men var rædselsslagen for kylling.
På vej hjem i bilen snakkede vi om det og om hvorfor han havde været så bange for kylling så svarede han "kylling havde spist en mand"

Neeeej hvor vi grinede...... de kunne måske også have lavet dragterne så man ikke kunne se et hovede i kyllings mund 

Åhr...det lille pus, han har da været traumatiseret for livstid. Vil vædde på, at han stadig ikke kan lide kylling, eller...??
Jeg kunne iøvrigt ikke lide julemænd, ikke dem der gik udklædt rundt. Jeg syntes de var væmmelige. Og det var lidt ambibalent, for dengang jeg var lille, var der et slags center i Slagelse a lá Magasin i Kbh. som hed IP Huset, og der havde de i mange år, den rareste julemand. Han var sådan en der virkeligt snakkede med os unger, og han havde altid en lille kurv med med slik, og den 23. dec fik man en lille gave, hvis man kom i huset. Men jeg var alligevel lidt bange for ham. Kan huske, at min mor og jeg engang mødte ham på gaden, og mor sagde: Nej se, der har vi jo ham, der er julemand i IP Huset!
Og sikke da en pæn mand, og han så virkeligt så rar ud, som man fornemmede.
Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke kunne lide de der julemænd, for det er jo noget et lille barn ikke rigtigt kan definere, men jeg tror det hang sammen med at de ikke var ægte. At jeg følte de var kunstige med det der hvide vatskæg, så man ikke kunne se deres ansigter ordentligt.
Mærkeligt for min egnen far havde skæg, og jeg har altid elsket mænd med skæg. Jeg har det stadig sådan lidt "Hmmm!" når jeg ser en julemand, og helt ærligt...Jeg synes et eller andet sted at de er væmmelige. 
Anmeld