En gang "Hvad børn dog siger!"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

SussieThyssen

michelledam skriver:

hehehe det er altså sjovt at læse de guldkorn her.. for børn er jo ikke dumme...

har også en anden en.

det var lille sara der skulle af med sutten, så de skulle jo op i det berømte træ nede i børnehaven til jul hvor de var blevet lovet at julemanden ville hente dem og så ville de få store gaver. Hendes far er ret høj og begynder og binde sutterne op på træet, hvor sara står lidt og kigger..

Hmmm siger hun, og hvordan tror du så julemanden skal kunne nå dem når de sidder så langt oppe???

far: jeg tror sagtens julemanden kan nå dem skat..

sara: Nå men hvis jeg ikke får store julegaver er det altså din skyld...

Hehehehehe

Bingo...kvik unge

Emma på dengang 3 år sad på skødet af bedstefar (min mand) og klappede ham så kærligt på hans lidt vel polstrede mave og spurgte med en lille ræv bag øret:
- Bedstefar, når nu du er så tyk på maven, skal du så være julemand?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Benjamins'mor

Jeg har en lillebror der er 4 år gammel, og han har da også sagt nogle sjove ting.

Min mave var begyndt at vokse, og han kom hen og sagde: Hvorfor er du så tyk? Jeg svarede: Der ligger en baby inde i maven. Han sagde så: Hvordan er den kommet derind, har du spiiiiiist den? Og så kiggede han bare med store øjne på mig.    Hvordan forklare man så lille en dreng sådan noget? Der var jeg lidt flad af grin, og min mor ville ikke hjælpe mig.

En anden dag hvor jeg var nede i børnehaven med min mor for at hente ham, kom pædegogen hen: Mathias har sagt noget lidt underligt idag. Min mor kiggede lidt: Hvad da? Hun svarede så: Ja, han siger hans storesøster har spist sin baby.

Anmeld

2. december 2010

SussieThyssen

281210 skriver:

Jeg har en lillebror der er 4 år gammel, og han har da også sagt nogle sjove ting.

Min mave var begyndt at vokse, og han kom hen og sagde: Hvorfor er du så tyk? Jeg svarede: Der ligger en baby inde i maven. Han sagde så: Hvordan er den kommet derind, har du spiiiiiist den? Og så kiggede han bare med store øjne på mig.   Hvordan forklare man så lille en dreng sådan noget? Der var jeg lidt flad af grin, og min mor ville ikke hjælpe mig.

En anden dag hvor jeg var nede i børnehaven med min mor for at hente ham, kom pædegogen hen: Mathias har sagt noget lidt underligt idag. Min mor kiggede lidt: Hvad da? Hun svarede så: Ja, han siger hans storesøster har spist sin baby.

LOOOL...eiii er du kannibal??  
Hehe

Men det er da bedre end at blive udlagt gravid af sin 3 årige datter uden at være det...men den historie tror jeg nok jeg har lagt herinde for nogle sider siden.

Anmeld

2. december 2010

Benjamins'mor

SussieThyssen skriver:

LOOOL...eiii er du kannibal??  
Hehe

Men det er da bedre end at blive udlagt gravid af sin 3 årige datter uden at være det...men den historie tror jeg nok jeg har lagt herinde for nogle sider siden.

Ja, den læste jeg godt.

De små er sku skønne, og især når man lige kan få et godt grin med på vejen.

Anmeld

2. december 2010

Benjamins'mor

Jeg har også en anden fra min 4-årige lillebror som jeg har fået fortalt af min mor.

Hun sagde en dag: Så skal du være morbror når Christinas baby kommer ud. Så svarede han: Nej, det vil jeg ikke. Jeg vil være dens far... Min mor smågrinede lidt og sagde så: Det kan du jo ikke, for det er jo Kristian der er barnets far. Min lillebror: Hvorfor det? Og det kunne min mor jo ikke rigtigt svare på.

Nogle dage senere var jeg så hjemme ved min mor, og hun sad så og fortalte mig den historie. ^^

Så kom min lillebror hen: Jeg vil ikke være far, jeg vil være farfar...

Han er sku skøn. Og man kan ikke lade være med at grine når de siger sådanne ting.

Anmeld

3. december 2010

SussieThyssen

281210 skriver:

Ja, den læste jeg godt.

De små er sku skønne, og især når man lige kan få et godt grin med på vejen.

Hehe ja.

Nickolai var 6 år og skulle i centret og købe et nyt computerspil, som han længe havde sparet sammen til. Naturligvis var det en "herretur" sammen med Niels min mand.
Nickolai sad med hue og vanter og tyk jakke på og ventede tålmodigt, men Niels kunne ikke rigtigt få nusset sig færdig.
Pludseligt udbryder Nickolai ærgerligt:
- Nej altså, kommer du ikke snart Niels? Det ender med at jeg tørrer helt ind af varme og skal have folkepension inden du kommer.

Anmeld

3. december 2010

Benjamins'mor

SussieThyssen skriver:

Hehe ja.

Nickolai var 6 år og skulle i centret og købe et nyt computerspil, som han længe havde sparet sammen til. Naturligvis var det en "herretur" sammen med Niels min mand.
Nickolai sad med hue og vanter og tyk jakke på og ventede tålmodigt, men Niels kunne ikke rigtigt få nusset sig færdig.
Pludseligt udbryder Nickolai ærgerligt:
- Nej altså, kommer du ikke snart Niels? Det ender med at jeg tørrer helt ind af varme og skal have folkepension inden du kommer.

Hehe.

De er sku skønne de børn.

Anmeld

3. december 2010

Alberts/

var henne ved en a mine veninder og vi sad og spiste,

hendes søn sad ved siden af hans far og snakket helt vild, 
faren:Albert dit vrøvlhovede
Albert: du kan sku selv være et røvhul

en anden en med lille albert

vi sidder igen ved bordet og spiser, han har fået et rundstykke med smør og spegepølse,¨

Albert:mor jeg kan altså ikke lide smøren må jeg ikke godt slikke det af

en anden en også ved spisebordet,

Moren:albert sal du på toilet inden vi spiser?

Albert: nej mor ikke nu!

midt i maden stormer han ud for at komme på toilet og så lyder det ude fra toilettet
MOOOORRRA den er Sku Sort(altså han lavede stort)

og en helt anden en, også ved spisebordet albert og hans veninde sidder og spiser lige pludselig begynder hans lille veninde og samle alle hynnerne ind, spørger hvad hun skal bruge dem til
og svaret er.
VI skal da BOLLE

Anmeld

29. december 2010

Maria-s

mariamiss6 skriver:

Ved ikke om man kan kalde det et guldkorn. Men da Bastian var mellem 1 og 2 år, og faktisk ikke havde et sprog af rigtige ord, fandt han tit på nogle lyde, som han så gentog for sig selv en milliard gange hurtigt efter hinanden. Dette kunne være når han løb og legede, når han sad i bilen, eller i indkøbsvognen.....

I en meget lang periode løb han forpustet rundt og sagde goblegoblegoblegoblegoblegoble..... Og den her stakkels mor have blot et billede af vandmænd på hjernen de fleste dage (goble er vandmand på engelsk )

Nåh, men det er jo i sig selv ikke så galt....

Først da han en dag i indkøbsvogen sad og råbte "fissefissefissefissefisse" holdt jeg op med at tage ham med ud at handle

Skal lige pointeres at fisse for ham bare var en lyd der MÅTTE gentages, og altså ikke et ord han har lært af os men bare en lyd, i stil med goble dog var det alligevel lidt svært at bortforklare med sine blussende kinder, når man står i SuperBrugsen med en vogn der har top på

hahahahahahaha  jeg kan seriøst ikke stoppe med at grine hahahahahahahahaha hvor ville jeg dog gerne have været i det supermarked lige den dag! hahahahahahahaha

Anmeld

29. december 2010

SussieThyssen

Maria-s skriver:

hahahahahahaha  jeg kan seriøst ikke stoppe med at grine hahahahahahahahaha hvor ville jeg dog gerne have været i det supermarked lige den dag! hahahahahahahaha

Ja, det er seriøst en af de bedste jeg har hørt...og den får mig til at klukle hvetrgang jeg tænker på den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.