En gang "Hvad børn dog siger!"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

MamaLook

Hehe, gode historier I alle har

Min nevø på 8 har sagt en masse sjove ting gennem tiden, bl.a. har han snakket om en fra skolen, der "går i brunt" - Hvilket jo så betyder, at ham fra skolen har en mørk hudfarve, hehe.

Og denne her får mig stadig til at skraldgrine:

Martin: "Hvorfor hedder det Bruuns Galleri, når det ikke er alle derinde, der er brune - og man heller ikke bliver skallet af at gå derind??" 

Han har jo så opfattet det som Brun Skalleri - LOL

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

*Sofie*

Årh, jeg glæder mig helt til at Malou begynder at snakke i hele sætning...Hvor blir det herligt

Jeg har en nevø, Albert, på 4. Han er blevet storebror til en dejlig pige, og en dag ville deres far (min bror) gi hende et bad.
Albert er igang med en rigtig god leg da hans far spørger om han vil være med til at bade Viola...hvortil Albert svarer: "Næh, pas du bare din egen butik"

Anmeld

2. december 2010

MamaLook

Nårh ja, så har min mor også fortalt mig en historie om mig selv.

Da jeg var lille, var hun træt af, at jeg nogengange kunne finde på at snakke højlydt om andre offentligt. Hun fortæller mig, at det skal man ikke, sådan noget kan man snakke om, når man kommer hjem.

En dag i bussen har jeg så udbrudt højlydt til min mor; "Mor, hende der snakker vi om, når vi kommer hjem!"

Stakkels min mor  

Anmeld

2. december 2010

Mother-love

hahahah det er så sjovt at læse de ting altså.. har også en god en her fra et vennepar der var ude og køre med deres barnebarn på 4 år.

zenia: farfar du skal have sele på

farfar mumler lidt.

zenia: farfar du skal have sele på ellers falder du ud af vinduet.

farfar mumler lidt igen.

zenia: mænd hvor herre bevars!!!

hun har så set olsen banden... og hørt vores kendte yvonne hehehe

Anmeld

2. december 2010

SussieThyssen

Hehe..hvor er det bare nogle herlige historier I har at fortælle...bliv endelig ved

Anmeld

2. december 2010

Mimic

Jessica på 4 år:

På vej hjem efter en lang dag i børnehaven, Jessica går og tuller lidt for sig selv, stopper op og udbryder; "Mor jeg kan altså ikke gå mere, mine små ben er heeelt trætte og løbet tør for benzin"...

Jessica skulle have sin buksedragt på men får den ikke trukket ud så blusen kommer inden under og udbryder (meget hysterisk) "MOAR min bluse overhaler mine bukser"

Jessicas definition på en almindelig ambulance "det er sådan en man kan stoppe folk ind i bagagerummet i"

Anmeld

2. december 2010

Mussi30

Min niece kom faktisk også med et guldkorn, nærmest inden hun kunne snakke ordentligt.

Der blev snakket meget i familien om hvad bilerne siger. Og fars bil sagde selvfølgelig "wroom wroom", hvor morfars bil siger "Put Put"

En dag hun bliver passet hos mig, er hun ved at hjælpe mig med at lave mad. Og næste punkt i madlavningen var en peberfrugtsauce, der skulle laves i blenderen. Vi lavede fis med om blenderen sagde ligesom fars eller morfars bil

Jeg fik blendet peberfrugterne og skulle hælde resten af ingredienserne i, blandt andet madlavningsfløde. Og da jeg åbner det lille låg og hælder fløden i, lyser hendes lille dejlige ansigt op og hun udbryder: "O' benzin på, moster!!"

Der gik lidt tid før 10-øren faldte for moster, men hun havde jo ret. Det var jo ligesom at hælde benzin på

Anmeld

2. december 2010

SussieThyssen

Linda skriver:

Jessica på 4 år:

På vej hjem efter en lang dag i børnehaven, Jessica går og tuller lidt for sig selv, stopper op og udbryder; "Mor jeg kan altså ikke gå mere, mine små ben er heeelt trætte og løbet tør for benzin"...

Jessica skulle have sin buksedragt på men får den ikke trukket ud så blusen kommer inden under og udbryder (meget hysterisk) "MOAR min bluse overhaler mine bukser"

Jessicas definition på en almindelig ambulance "det er sådan en man kan stoppe folk ind i bagagerummet i"

Ja børn logik er da enestående.
En dag da vi var ude og køre en tur, kom vi forbi en serie vindmøller, der havde travlt med at dreje rundt for blæsten, men en af dem stod kantstillet, hvorefter Rebecka på 5 år sagde:
Nååh, den der drejer ikke rundt mor. Den skal nok have nyt batteri!

Anmeld

2. december 2010

Sees

Min søn på 1½ har lige fået huset til at skraldgrine idag - Eller ihvertfald, sin far

Mor: "Emil, er mor sød?"
Emil: "Jaaaa, søøøøød."
Mor: "Er Emil også sød?"
Emil: "Søøøøøød "
Mor: "Hvem er sødest?"
Emil: "Faaaaaar!!!"

Efter at hans far var færdig med at hovere, kunne jeg også godt grine lidt af den

Anmeld

2. december 2010

Mother-love

hehehe det er altså sjovt at læse de guldkorn her.. for børn er jo ikke dumme...

har også en anden en.

det var lille sara der skulle af med sutten, så de skulle jo op i det berømte træ nede i børnehaven til jul hvor de var blevet lovet at julemanden ville hente dem og så ville de få store gaver. Hendes far er ret høj og begynder og binde sutterne op på træet, hvor sara står lidt og kigger..

Hmmm siger hun, og hvordan tror du så julemanden skal kunne nå dem når de sidder så langt oppe???

far: jeg tror sagtens julemanden kan nå dem skat..

sara: Nå men hvis jeg ikke får store julegaver er det altså din skyld...

Hehehehehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.