Har lige et par stykke med drengene i min familie
Min skønne nevø som bliver 8 i dag, var den gang han var 4 utrolig nysgerrig. Og det var rigtig slemt, når det galt hvordan folk så ud som han mødte på gaden.
Så min søster havde sat den regl op at man ik pejede, eller talte om folk, mens de var ude, men de kunne tale om det når de kom hjem, for at undgå meget pinlige siturationer.
Så en dag er vi alle 3 uge og køre bus, og en dame kommer ind, som ikke ser så heldig ud. I det samme udbrøder min lille nevø åhhhh, se hende der Moraaaa, hende skal vi tale om når vi kommer hjem . Behøver jeg at sige at min søster kunne ha kravlet ind i et mussehul , og moster her måtte styre sin meget store ind i kroppen latter.
Min egen søn Marcus
Marcus 3 år :
Lille søster Amalie ligger på sit lege tæppe og pluder. Marcus kigger meget underligt på hende og siger Moraa jeg tror måske det er der forkerte barn vi har fået med hjem , jeg siger hvorfor tror du det skat, Marcus : jeg syndes jeg kan høre hun ikke taler rigtig dansk.
Marcus 5 år:
Nu er det sådan jeg er gravid igen og vi skal ha en pige mere
Vi vælger og fortælle vores unger det for de har noget at forholde sig til
Marcus bliver bare så ked af det for han ville jo ha en lillebror , hvor til jeg siger jammen skat det er jo ik noget Mor og far bestemmer, og det er der jo ik noget at gøre ved.
Dagen efter skal marcus i børnehave , pædagogen trine har hørt vi skal til kønsscanning og spørg Marcus : Nåååå Marcus hvad skal Mor så ha for en Baby , hvor til Marcus svare en pigee men jaaa det er der jo ik noget at gøre ved .... trine måtte lige en tur på personalestuen og grine færdig.