En gang "Hvad børn dog siger!"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

1977

Profilbillede for 1977

Typisk at jeg er total blank når man finder sådan en tråd

Men jeg kan da fortælle om en lille pige fra børnehaven. Hun står i vinkevinduet da jeg følger knægten derhen. Hun kigger op på mig og siger "min mor prutter i bukserne" Jeg smågriner stadig for mig selv når jeg ser hendes mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

SussieThyssen

Jeanne skriver:

Typisk at jeg er total blank når man finder sådan en tråd

Men jeg kan da fortælle om en lille pige fra børnehaven. Hun står i vinkevinduet da jeg følger knægten derhen. Hun kigger op på mig og siger "min mor prutter i bukserne" Jeg smågriner stadig for mig selv når jeg ser hendes mor

Hehe hvad de børn dog afslører.
En dag blev jeg storgrinende modtaget af Rebecka's børnehavepædagog.
- Tilykke, sir hun så
- Øh jo...øhh tak...tillykke med hvad?
- Med familieforøgelsen, svarer hun så? Og fortsatte i samme åndedrag:
- Ja rolig nu, jeg ved godt du ikke er gravid men Rebecka annoncerede her til morgen at du var gravid, men da jeg jo kender dig, så ved jeg godt at du ikke er det, så jeg spurgte naturligvis Rebecka, hvad du syntes om det, og så svarede ungen:
- Jamen mor ved det slet ikke...for det skal være en overraskelse til jul

Hvad de dog kan udtænke de poder LOL

Anmeld

27. september 2010

Lone Jakobsen

kanon tråd

min mellemste søn havde fået nogle lidt for store bukser på, min mand siger

"det gør ikke noget, du skal kun være hjemme idag"

min søn svarer:

"skal jeg kun være hjemme IDAG??"

han havde lige fået vendt den på hovedet.

samme søn havde betragtet Rasmus mens han konstant rejste sig op i sin højstol. lidt efter kan jeg lugte at han skal have en ren ble, fordi han har skidt.

min søns kommentar:

"så var det nok derfor han ikke ville sidde ned"

Anmeld

27. september 2010

Sujan

For ikke så længe siden var jeg hjemme hos min bror som har en søn på 8 år... hans mor prikker så lidt til mig ved at sige til sin søn... "Mike vil du ikke snart gerne have en fætter eller en kusine.. "jov" svare han.... "men jeg tror altså ikke Sussi og Nicolaj får børn"
"nåh" siger hans mor "hvorfor tror du dog ikke det"
"Mor jeg tror ikke de tør bolle!!!!!"

De har så forklaret ham hvordan man får børn... men ikke noget med at man også kan "bolle" uden at få børn

Vi skraldgrinede.. var ikke lige det svar jeg forventede...

Bagefter kom der så spørgsmål som: Hvornår må man bolle... ja hvad svare man til en knægt på 8.. hmmm.

Anmeld

27. september 2010

*Sofie*

Tak for en masse gode grin !!
Jeg glæder mig helt til Malou blir stor nok til at komme med sårn nogle guldkorn

Anmeld

27. september 2010

CiSo

hihihi, sjove historier.

min lillebror på 3 år kommer også med nogle sjove nogle..

Vi sad og snakke om min baby inde i maven. Så siger han så, hvordan babyen kommer ind i maven? Så siger jeg, at det er faren der putter den derind. Den tænkte han lidt over.. Så siger han så, skal du have flere babyer?? Ja, det skal jeg om maaaange år. Okay, men må jeg så ikke se når faren putter babyen ind i dig?? 

Ææhhh, hvad svare man så lige?

Anmeld

27. september 2010

mor-til-vanessa

min lillebror sagde engang ved spise bordet at når han blev stor så ville han være far. spurgte så hvorfor og han svarede fordi så kunne han bestemme.

tror han var 4 år

Anmeld

27. september 2010

Majbriteriksen

Har lige et par stykker med min ældste søn på 3 år.

Rasmus kommer cyklende forbi mig en dag her i sommer. Da jeg spørger ham om hvor han er på vej hen kommer svaret : cykler lige på arbejde og drikker en bajer.

En dag står sønnike og jeg i kø i bilka. Der står en ældre dame bag os og Rasmus kigger meget tænkende på hende. Da jeg spørger hvad han tænker på siger han, damen der er meget gammel-tror du ikke snart hun dør mor? Heldigvis havde hun en god humor.

Og så den sidste her til aften:

Rasmus har leget med perler og der var spredt en del på gulvet. Da hans far beder ham om at samle dem op, siger han vil du ikke hjælpe mig. Jo det vil far da gerne, men dem under bordet kan du lige tage Rasmus- Altså far, jeg syntes godt nok du er blevet lidt doven her på det sidste.

Anmeld

27. september 2010

SussieThyssen

Sujan skriver:

For ikke så længe siden var jeg hjemme hos min bror som har en søn på 8 år... hans mor prikker så lidt til mig ved at sige til sin søn... "Mike vil du ikke snart gerne have en fætter eller en kusine.. "jov" svare han.... "men jeg tror altså ikke Sussi og Nicolaj får børn"
"nåh" siger hans mor "hvorfor tror du dog ikke det"
"Mor jeg tror ikke de tør bolle!!!!!"

De har så forklaret ham hvordan man får børn... men ikke noget med at man også kan "bolle" uden at få børn

Vi skraldgrinede.. var ikke lige det svar jeg forventede...

Bagefter kom der så spørgsmål som: Hvornår må man bolle... ja hvad svare man til en knægt på 8.. hmmm.

Sandheden..altid sandheden

Ja, de er skønne de unger.
I vores familie har vi et ret afslappet forhold til forplantningens mysterier, og børnene ved hvordan det foregår fra en tidlig alder.
Følgende har jeg fået fortalt af min mor, fra da jeg var en 3-4 år.
Vi havde høns, hvad man jo havde på enhver bondegård, men det var også i 60'erne hvor de fleste ældre var en hel del mere snerpede end i dag. Tanterne var på besøg...min fars tanter og de var vel omkring de 70.
En høne kom drønende forbi skarpt forfulgt af en hane, der ville udsætte hende for det der var værre end døden
Under skrig og skrål gik han til makronerne, da han, til tanternes betuttede blikke, havde fået hønemor trængt op i en krog.
Hvorefter det lød fra mig:
- Åhr hold dog bøtte kvindemenneske, han vil jo bare putte kyllinger ind i æggene!
Snerpede de damer lige mundene sammen til en perfekt kopi af en hønsemås!!

Anmeld

27. september 2010

minviktor

min venindes dreng på fem år kom ind igår og spurgte sødt om han måtte få et stykke chokolade så svarede hun nej og så spurgte han om han måtte en kage så svarede hun igen nej , så kom det fra ham hvad så med en lille bitte kage?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.