En gang "Hvad børn dog siger!"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2010

SussieThyssen

Følgene ordskifte fandt sted mellem mit barnebarn Emma og mig her i dagene omkring deres lillesøsters fødsel.
- Nå, Emma hvad tror du så du får? En lillebror eller en lillesøster?
- En lillesøster!
- Hvorfor tror du det?
- Jo, for mor kan kun lave prinsesser.
- Såe, hvad så med Asbjørn (storebror) er han så en prins?
- Narj...for han ligner mor

Så kan man jo fundere lidt over hvad hun mente med det...hehe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Zafir

Jeg har vidst skrevet den engang før, men i første omgang, da vi startede projekt 'lave en lillebror/søster', var mor og Idun på apoteket. Idun spørger mig om jeg skulle købe den der p-ring (det har hun spurgt om før, for hun havde fået atvide at det var noget med at når mor og far elskede hinanden at vi så ikke lavede en lillesøster eller bror).

Så siger jeg til hende, at det skulle jeg ikke købe, fordi vi gerne ville lave en lillesøster eller bror...

Da vi kommer hjem siger Idun eftertænktsomt til mig (hun var 3 år gammel) - moar... Gider du ikke lige række tunge??

jeg svarer - jo, men hvorfor det?

Idun - Det er bare fordi jeg gerne vil se hvordan din tunge ser ud - UDEN den der p-ring

... Jeg må sige, at vi faldt næsten døde om af grin... Og stakkels Idun sad bare og så ud som et spørgsmålstegn hehe...

Anmeld

30. december 2010

Zafir

SussieThyssen skriver:

Følgene ordskifte fandt sted mellem mit barnebarn Emma og mig her i dagene omkring deres lillesøsters fødsel.
- En lillesøster!
- Hvorfor tror du det?

hihihii

Anmeld

30. december 2010

Zafir

Shibby skriver:

Mikkel fik en ariel dukke af hans veninde i går

Vi sidder i toget.

Mikkel leger med ariel dukken. Ariel taber bhèn,den falder om bag sædet ude i kupeen og mikkel siger:

Mor! Hendes bryster faldt ned på gulvet!

Hvad skat?

Ja mor! Hendes bryster hænger helt dernede!

(fanget omme bag et sæde i toget)

jeg skulle lige læse det 2 gange, før jeg fandt ud af at det var dukkens hihihi´... cute

Anmeld

30. december 2010

Zafir

Kom også i tanke om en kollega til mig, en dag sad i toget... Han er blind og prøver at ringe til dsb køreplanen. De har fået de der tale robotter og han forsøger igen og igen og forklare den der talerobot at han skal fra X til MÅLØV...

Talerobotten siger: Undskyld jeg fosrtod ikke hvad du sagde, gentag venligst destination og afgangsstation.

Overfor ham sidder der tilsyneladende en mor og en søn. Pludselig høre han drengestemmen sige: Moar.. Hvorfor siger manden hele tiden at han skal til Månen???

- Der begyndte min kollega også at fnise lidt

Anmeld

30. december 2010

SussieThyssen

Zafir skriver:

Kom også i tanke om en kollega til mig, en dag sad i toget... Han er blind og prøver at ringe til dsb køreplanen. De har fået de der tale robotter og han forsøger igen og igen og forklare den der talerobot at han skal fra X til MÅLØV...

Talerobotten siger: Undskyld jeg fosrtod ikke hvad du sagde, gentag venligst destination og afgangsstation.

Overfor ham sidder der tilsyneladende en mor og en søn. Pludselig høre han drengestemmen sige: Moar.. Hvorfor siger manden hele tiden at han skal til Månen???

- Der begyndte min kollega også at fnise lidt

LOOOL

Ja...det er da også en underlig destination

Anmeld

30. december 2010

Lillefe

Zafir skriver:

Jeg har vidst skrevet den engang før, men i første omgang, da vi startede projekt 'lave en lillebror/søster', var mor og Idun på apoteket. Idun spørger mig om jeg skulle købe den der p-ring (det har hun spurgt om før, for hun havde fået atvide at det var noget med at når mor og far elskede hinanden at vi så ikke lavede en lillesøster eller bror).

Så siger jeg til hende, at det skulle jeg ikke købe, fordi vi gerne ville lave en lillesøster eller bror...

Da vi kommer hjem siger Idun eftertænktsomt til mig (hun var 3 år gammel) - moar... Gider du ikke lige række tunge??

jeg svarer - jo, men hvorfor det?

Idun - Det er bare fordi jeg gerne vil se hvordan din tunge ser ud - UDEN den der p-ring

... Jeg må sige, at vi faldt næsten døde om af grin... Og stakkels Idun sad bare og så ud som et spørgsmålstegn hehe...

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Jeg har forresten lige anskaffet mig sådan en den lader til at være god kan i hvert fald ikke mærke den..

Anmeld

30. december 2010

Lillefe

SussieThyssen skriver:

- En lillesøster!
- Hvorfor tror du det?

haha

Anmeld

30. december 2010

Zafir

Perl skriver:

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Jeg har forresten lige anskaffet mig sådan en den lader til at være god kan i hvert fald ikke mærke den..

Altså selvom det lige er off-topic i denneher tråd, tillader jeg mig lige at svare på det

Ja - det er helt vildt god prævention. Jeg havde INGEN bivirkninger og næsten ingen mens og skulle kun huske noget (som min kalender i min telefon huskede for mig ) en gang om måneden.

Dog skal jeg jo stereliseres næste år, så pt er det gummimetoden herhjemme nu.

Men go fornøjelse med den. Den eneste ulempe er prisen

Anmeld

30. december 2010

SussieThyssen

Selvfølgelig må I da snakke om andre ting i tråden søde venner...jeg er ikke så hys med det
Ellers skal jeg nok sige til LOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.