Hvad FANDEN gør jeg? Hun driver man til vanvid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Tulle28

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jo det kan godt være, men nu har det varet i to uger ..

Det kan vare i op til 5 uger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

dorthemus

Maise skriver:

liften dorthe liften(m. kaleche). på siden med klud i ansigt og så var sving hende.

Skal jeg så stille den i hendes seng??

Anmeld

13. september 2010

Bare mig..

Rosa skriver:

I bogen siger de at det starter eller kan starte ligeså stille allerede fra 16 uger og fortsætte til 21.uge hvis man er rigtig uheldig - men man skal regne fra terminsdatoen - så hvis din datter er født før terminsdatoen skal du lægge de dage til alderen og trække dem fra hvis hun kom senere end terminsdatoen.

okay, tak.. Hun er født 40+4, så så er hun faktisk kun 16 uger hvis man skal gå efter det der

Håber ikke hun vil fortsætte til hun er 21 uger gammel :/

Anmeld

13. september 2010

Bare mig..

Maise skriver:

min datter gjorde præcis det samme omkring 3-4 mdr. Så var der en klog mor med 4 børn i min mødregruppe der sagde. læg hende på siden i enlift m. kalesche m.sut og en klud op af ansigtet og så en dyne tæt omkring og så svinger du den. Jeg tænkte jaja. jeg gjorde som hun sagde og behøvede ikke engang at svinge, rokkede bare lidt til liften og hun sov. HAr dog en del aftenener måtte svinge og rokke hende, men det hjalp.

Jeg oplever at det var tigerspring. verden blev for stor til min pige., hun skulle skærmes fra indtryk når hun skulle sove. føler med dig, for man bliver bare sindsyg. HAr du talt med din SP om det?

Det har jeg OGSÅ prøvet Kender godt det der trick, men nej nej tøsen er sgu snu hihi.. - Eller øv :/

Nej min SP kommer imorgen, men syntes bare der er utrolig lang tid til imorgen kl. 11 når man er ved at blive godt og grundigt sindssyg..

Anmeld

13. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
~~M.Nielsen~~ skriver:

okay, tak.. Hun er født 40+4, så så er hun faktisk kun 16 uger hvis man skal gå efter det der

Håber ikke hun vil fortsætte til hun er 21 uger gammel :/

Nej omvendt, søde - hun er 17 uger + 4 dage - dvs. i 18.uge nu Så er de 19 uger jo lige på trapperne Men det betyder også at det MAX varer 2 uger til, hvis ellers hun ligner gennemsnittet

Anmeld

13. september 2010

Bare mig..

Tulle28 skriver:

Det kan vare i op til 5 uger...

Det holder jeg ikke til!

Hatten af for dem der har børn med kolik hele tiden... - min datter havde noget aftenkolik de første 3 mdr..

Anmeld

13. september 2010

Bare mig..

Rosa skriver:

Nej omvendt, søde - hun er 17 uger + 4 dage - dvs. i 18.uge nu Så er de 19 uger jo lige på trapperne Men det betyder også at det MAX varer 2 uger til, hvis ellers hun ligner gennemsnittet

Nårh ja, selvfølgelig hihi

Puha, det er lang tid

Anmeld

13. september 2010

Tulle28

~~M.Nielsen~~ skriver:

Det holder jeg ikke til!

Hatten af for dem der har børn med kolik hele tiden... - min datter havde noget aftenkolik de første 3 mdr..

Nej det er næsten heller ikke til at holde ud:-( Vi havde fornøjelsen i godt 5 uger (inkl. tænder)... Pyyh. Jeg tager også hatten af for alle dem med kolikbørn OG enlige mødre!!

Anmeld

13. september 2010

Maise

dorthemus skriver:

Skal jeg så stille den i hendes seng??

det gjorde jeg. eller ved siden af din seng.

Anmeld

13. september 2010

dorthemus

Maise skriver:

det gjorde jeg. eller ved siden af din seng.

Nu sover hun...efter at have VRÆLET hjerteskærende og i VILDEN SKY!!! Jeg gjorde som du sagde..hentede liften og redte den foran hende. Så ammede jeg hende i sofaen og puttede hende på siden med kluden om hovedet i liften...jeg svingede den ikke for det har aldrig været noget hun har brudt sig om. Men kors i hytten hvor hun skreg, hulkede og hikstede...jeg blev så ked af det Jeg prøvede ad tre omgange, hvor jeg trøstede og holdt hende i hånden. Til sidst blev jeg nødt til at lægge mig sammen med hende og amme hende til ro. Så nu ligger hun igen på sin dyne i sofaen hos mig...sådan må det så være indtil det vender igen. Øv altså! Et lyspunkt idag har været at hun har sovet tre timer i sin egen seng i formiddags.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.