Hvad FANDEN gør jeg? Hun driver man til vanvid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

SannaFo1

... og min datter er 2 ½ år nu og vi synger stadig om aftenen inden hun skal i seng og det virker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Frøken Sørensen

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg er ved at blive godt og grundigt skør oven i hovedet!!!

Min datter SKRIGER OG SKRIGER OG SKRIGER!! når hun skal sove..

Det har hun gjort de sidste 14 dage, og jeg kan ikke klare mere, eller mig og kæresten kan ikke klare mere..

Hun skriger hver gang hun skal sove og jeg putter hende ikke for sent så hun når at blive overtræt..

Førhen ville hun gerne sove hvis vi gik rundt med hende men det vil hun ikke engang ikke mere, så der er INTET at gøre end at vente til HUN vil eller ikke kan holde sig vågen mere...

Hun er 4 mdr..

Skal jeg ligge hende og bare lade hende skrige til hun sover????

Eller hvad skal jeg gøre?

Og hun græder ikke kun men SKRIGER!

Jeg ville ringe til lægen og få en tid, så din dattes øre kan blive tjekket! Det kan være hun har noget irritation eller væske som gør at det er ubehageligt at sove. Kunne lyde som noget væske...

Anmeld

13. september 2010

Bare mig..

SannaFo1 skriver:

... og min datter er 2 ½ år nu og vi synger stadig om aftenen inden hun skal i seng og det virker

jeg har prøvet at synge flere gange, men hun overdøver mig, og det hjælper heller ikke... Men jeg prøver ihærdigt med at synge.. - Måske det er stemmen

Anmeld

13. september 2010

Bare mig..

Gitte85 skriver:

Jeg ville ringe til lægen og få en tid, så din dattes øre kan blive tjekket! Det kan være hun har noget irritation eller væske som gør at det er ubehageligt at sove. Kunne lyde som noget væske...

Ja det har jeg også tænkt på, men sp kommer imorgen så hører lige hvad hun siger, og bestiller en tid derefter hvis hun mener det er det.. Men nøjh der er lang tid til imorgen klokken 11, når hun er sådan

Anmeld

13. september 2010

Risen

Kan det være noget luft i maven? - Du har sikkert prøvet alt, men ville lige hører for en sikkerheds skyld.. Jeg gør det at jeg tager og svøber Clara helt stramt så hun slet ikke kan bevæge sig og så vugger jeg samtidig med hun får sut 

Anmeld

13. september 2010

SannaFo1

ja prøv det og husk at bevare roen inden i dig selv

og held og lykke med den lille

Anmeld

13. september 2010

Bare mig..

Risen skriver:

Kan det være noget luft i maven? - Du har sikkert prøvet alt, men ville lige hører for en sikkerheds skyld.. Jeg gør det at jeg tager og svøber Clara helt stramt så hun slet ikke kan bevæge sig og så vugger jeg samtidig med hun får sut 

ja, jeg har prøvet at massere hende, give hende mylikundråber (staves) og ja, jeg ved man ikke må, men jeg gjorde det.. :/

Jeg har prøvet at svøbe hende, men så flipper hun fuldstændig..

Anmeld

13. september 2010

Bare mig..

SannaFo1 skriver:

ja prøv det og husk at bevare roen inden i dig selv

og held og lykke med den lille

Jeg PRVØVER at bevare roen, men nøjh hvor er det altså svært efter utallige af forsøg og timer..

Mange tak...

Anmeld

13. september 2010

Risen

~~M.Nielsen~~ skriver:

ja, jeg har prøvet at massere hende, give hende mylikundråber (staves) og ja, jeg ved man ikke må, men jeg gjorde det.. :/

Jeg har prøvet at svøbe hende, men så flipper hun fuldstændig..

Åh okay søde.. Håber virkelig det bliver bedre.. :/ Kan desværre ikke hjælpe dig, du ved bedst selv af alle.. Knus til dig og lillepigen

Anmeld

13. september 2010

Bare mig..

Risen skriver:

Åh okay søde.. Håber virkelig det bliver bedre.. :/ Kan desværre ikke hjælpe dig, du ved bedst selv af alle.. Knus til dig og lillepigen

Men tak for rådet..

Mange tak, jeg håber skisme også snart det bliver iorden igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.