Hvad FANDEN gør jeg? Hun driver man til vanvid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.680 visninger
113 svar
0 synes godt om
13. september 2010

Bare mig..

Jeg er ved at blive godt og grundigt skør oven i hovedet!!!

Min datter SKRIGER OG SKRIGER OG SKRIGER!! når hun skal sove..

Det har hun gjort de sidste 14 dage, og jeg kan ikke klare mere, eller mig og kæresten kan ikke klare mere..

Hun skriger hver gang hun skal sove og jeg putter hende ikke for sent så hun når at blive overtræt..

Førhen ville hun gerne sove hvis vi gik rundt med hende men det vil hun ikke engang ikke mere, så der er INTET at gøre end at vente til HUN vil eller ikke kan holde sig vågen mere...

Hun er 4 mdr..

Skal jeg ligge hende og bare lade hende skrige til hun sover????

Eller hvad skal jeg gøre?

Og hun græder ikke kun men SKRIGER!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

anjaditte

det er ret hårdt når ens børn ikke kan sove. Prøv at lig dig ved siden at hende og tal stille og rolig. Det har jeg gjort med den mindst

Anmeld

13. september 2010

dorthemus

Puha søde  Herhjemme fik vi for en måned siden en god putterutine, i egen seng og hele baduljen....dét har Runa så glemt nu  Hun skriger også i vilden sky som om jeg mishandler hende Jeg er simpelthen gået tilbage til at hun falder i søvn inde i stuen, på sofaen om aftenen og at hun sover en del af natten hos mig..igen

Tænker at det er det hun har brug for lige nu og så må jeg stramme op når det vender igen.

Anmeld

13. september 2010

Bare mig..

anjaditte skriver:

det er ret hårdt når ens børn ikke kan sove. Prøv at lig dig ved siden at hende og tal stille og rolig. Det har jeg gjort med den mindst

Det har jeg prøvet, det hjælper ikke..

Anmeld

13. september 2010

smokin

dorthemus skriver:

Puha søde  Herhjemme fik vi for en måned siden en god putterutine, i egen seng og hele baduljen....dét har Runa så glemt nu  Hun skriger også i vilden sky som om jeg mishandler hende Jeg er simpelthen gået tilbage til at hun falder i søvn inde i stuen, på sofaen om aftenen og at hun sover en del af natten hos mig..igen

Tænker at det er det hun har brug for lige nu og så må jeg stramme op når det vender igen.

Neeeej hvor er du uheldig altså! Jeg håber dælme ikke at Malou glemmer sine soverutiner - vi har dog ikke øvet det der om natten endnu, men hun sover stort set hele natten i vores seng og det er jeg ganske tilfreds med sålænge jeg også kan sove.

Men vores soverutiner med klud og spillebamse er bare TOPPEN AF POPPEN! Jeg elsker min frihed og ville blive meget meget trist hvis den blev taget fra mig igen..

KH
Zette

Som vasker tøj og rydder op imens barnet for 3. gang idag sover i sin vugge uden brok.

Anmeld

13. september 2010

Bare mig..

dorthemus skriver:

vi har ikke haft det endnu fordi hun ikke gad så blev ved e´med at gå rundt med hende, for andet gad hun ikke, og nu vil hun heller ikke gåes rundt med.. eller ligge ved siden af

Anmeld

13. september 2010

smokin

~~M.Nielsen~~ skriver:

Det har jeg prøvet, det hjælper ikke..

Vi har lige været det samme igennem og er nu ude på den anden  side hvor vi falder meget meget fint i søvn uden brok stort set.

Jeg kan kun sige at jeg lod hende skrige nogle gange - til hun havde skreget "færdig" og var klar igen til at blive puttet. Hvis det blev ved så tog jeg hende selvfølgelig op og trøstede hende, for igen at putte hende når hun stoppede. (og så starter sirenen igen) jeg har taget et rigtig godt råd til mig - en klud i hovedet på hende og så nusser jeg hendes hænder overpå dynen. I starten kunne hun ikke lide kluden og blev panisk over at få den over hovedet, men så lagde jeg den ved siden af hendes kind, og nu kan hun nærmest ikke undvære den...

Anmeld

13. september 2010

dorthemus

~~M.Nielsen~~ skriver:

vi har ikke haft det endnu fordi hun ikke gad så blev ved e´med at gå rundt med hende, for andet gad hun ikke, og nu vil hun heller ikke gåes rundt med.. eller ligge ved siden af

Øv hvor træls altså! Ved sgu ikke hvad jeg så skal sige...synes det er pisse svært at aflæse og forstå dem nogle gange

Anmeld

13. september 2010

Bare mig..

Zette skriver:

Neeeej hvor er du uheldig altså! Jeg håber dælme ikke at Malou glemmer sine soverutiner - vi har dog ikke øvet det der om natten endnu, men hun sover stort set hele natten i vores seng og det er jeg ganske tilfreds med sålænge jeg også kan sove.

Men vores soverutiner med klud og spillebamse er bare TOPPEN AF POPPEN! Jeg elsker min frihed og ville blive meget meget trist hvis den blev taget fra mig igen..

KH
Zette

Som vasker tøj og rydder op imens barnet for 3. gang idag sover i sin vugge uden brok.

Det virkede tre dage!!! for en mdr siden og pludselig gad hun ikke mere.. - selvom jeg gjorde det samme.. og jeg prøvede ellers mange dage efter hvor hun ikke gad..

Men nu gider hun slet ingenting! Jeg bliver snart vanvittig af aæt hendes græderig

Anmeld

13. september 2010

Bare mig..

Zette skriver:

Vi har lige været det samme igennem og er nu ude på den anden  side hvor vi falder meget meget fint i søvn uden brok stort set.

Jeg kan kun sige at jeg lod hende skrige nogle gange - til hun havde skreget "færdig" og var klar igen til at blive puttet. Hvis det blev ved så tog jeg hende selvfølgelig op og trøstede hende, for igen at putte hende når hun stoppede. (og så starter sirenen igen) jeg har taget et rigtig godt råd til mig - en klud i hovedet på hende og så nusser jeg hendes hænder overpå dynen. I starten kunne hun ikke lide kluden og blev panisk over at få den over hovedet, men så lagde jeg den ved siden af hendes kind, og nu kan hun nærmest ikke undvære den...

Vi har brugt kluden hele tiden, men den får hende ikke til at sove mere..

Og hun stopper som sagt ikke med at skrige, så jeg kan stå med hende længe.. Den med at tage hende op når hun skriger og putte igen når hun ikke gør mere dur heller ikke mere, det gjorde den de første 3 dage..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.