Hvad FANDEN gør jeg? Hun driver man til vanvid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Hahahaha, ja de er også liiige priviligere nok i min MG! De første 3 måneder var det sådan at jeg kom for sent HVER gang, og når jeg så kom brasende ind sad de der i sofaen i total zen og ammede deres harmoniske små og snakkede dæmpet sammen mens de sippede hyldeblomstsaft. Og selvfølgelig gik der lige præcis 30 sekunder før Jonte BRØLEDE løs og vækkede alle ungerne som blev dødforskrækkede og begyndte at snøfte... Det var SÅ pinligt!!! Og det var bare HVER gang!!! Jeg overvejede seriøst at blive væk, men heldigvis holdt jeg ud og endelig kom den dag hvor jeg (efter at komme for sent selvfølgelig) sad med min smilende bebs i skødet mens de andre rollinger skråååålede på skift og de andre mødre svedte tran - HA!!!!!

Hi hi..den der ler sidst ler bedst  Første gang vi mødtes i min gruppe...i øvrigt hjemme hos mig så JEG lagde standarden, hæ ...så var der én der bitchede højlydt over sin mand og spurgte så med frustrationen lysende ud af sig: "sig mig, har I det ikke sådan med jeres mænd???"...der var helt stille og alle sad lidt og så ned i bordet, hvorefter jeg sagde: "jeg kan STENSIKKERT sige, at sådan har jeg det ikke!"  Det grinede vi længe af...det er faktisk en god MG jeg er i, men puhh var konkurrencen ligger lige under overfladen

Er spændt på i morgen hvordan det går med de andre "sovetryner"...gider bare ikke hvis jeg er den eneste der ikke kan finde ud af det. Føler mig så skodagtig; nårh det var synd Runa..trak du mor-nitten!!!!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Hi hi..den der ler sidst ler bedst  Første gang vi mødtes i min gruppe...i øvrigt hjemme hos mig så JEG lagde standarden, hæ ...så var der én der bitchede højlydt over sin mand og spurgte så med frustrationen lysende ud af sig: "sig mig, har I det ikke sådan med jeres mænd???"...der var helt stille og alle sad lidt og så ned i bordet, hvorefter jeg sagde: "jeg kan STENSIKKERT sige, at sådan har jeg det ikke!"  Det grinede vi længe af...det er faktisk en god MG jeg er i, men puhh var konkurrencen ligger lige under overfladen

Er spændt på i morgen hvordan det går med de andre "sovetryner"...gider bare ikke hvis jeg er den eneste der ikke kan finde ud af det. Føler mig så skodagtig; nårh det var synd Runa..trak du mor-nitten!!!!?

Haaaahahaha mor-nitten Fantastisk udtryk! Jamen ja, der er altid et eller andet man kan trumfe med. I min MG er der dog heldivis nedlagt forbud mod hjemmebagte boller med mindre de er fra bagemix! Og det er strålende for jeg KAN ikke bage!!! Ikke om det gjalt mit liv! Og der er heller intet tøjsnobberi, alle har lånt/fået/brugt tøj på deres unger. Men det der med hvis unge der smiler mest, sover mest, græder mest og kan mest motorisk - ja, måske er det bare mig, men den kan altså godt fornemmes... Måske er det bare fordi man er så stolt af sin bebs, men ingen har lyst til at være bagud... Og Jonte er først lige begyndt at ligge ordentligt på maven og hæve sig op på armene... 

Kh

Nittemor

Anmeld

13. september 2010

Vidunderligeunger

Zette skriver:

Vi har lige været det samme igennem og er nu ude på den anden  side hvor vi falder meget meget fint i søvn uden brok stort set.

Jeg kan kun sige at jeg lod hende skrige nogle gange - til hun havde skreget "færdig" og var klar igen til at blive puttet. Hvis det blev ved så tog jeg hende selvfølgelig op og trøstede hende, for igen at putte hende når hun stoppede. (og så starter sirenen igen) jeg har taget et rigtig godt råd til mig - en klud i hovedet på hende og så nusser jeg hendes hænder overpå dynen. I starten kunne hun ikke lide kluden og blev panisk over at få den over hovedet, men så lagde jeg den ved siden af hendes kind, og nu kan hun nærmest ikke undvære den...

lidt sjovt, jeg begyndte også at lægge en kanin bamse ved hendes kind som hun nuldrer med hænderne, ellers piller hun sutten ud og den kan hun sgu ik sove uden... 

TS: træls med sådan en periode... jeg gjorde det at jeg satte mig ved  siden af sengen, mens hun skreg, tog hende i hånden så hun vidste jeg var der, og så ventede jeg ellers bare, hun stoppede altid efter 2/3 minutter, nogen gange kan jeg også ha tilbudt hende mad, men hun siger nej, så to minutter efter er hun pludselig sulten alligevel 

Anmeld

13. september 2010

smokin

BlyViol skriver:

lidt sjovt, jeg begyndte også at lægge en kanin bamse ved hendes kind som hun nuldrer med hænderne, ellers piller hun sutten ud og den kan hun sgu ik sove uden... 

TS: træls med sådan en periode... jeg gjorde det at jeg satte mig ved  siden af sengen, mens hun skreg, tog hende i hånden så hun vidste jeg var der, og så ventede jeg ellers bare, hun stoppede altid efter 2/3 minutter, nogen gange kan jeg også ha tilbudt hende mad, men hun siger nej, så to minutter efter er hun pludselig sulten alligevel 

Sjovt som man kan præge dem... Jeg tror også jeg vil igang med at ligge en lille bamse ned til hende for hun nuldre rigtig meget stofbleen.

Anmeld

13. september 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Haaaahahaha mor-nitten Fantastisk udtryk! Jamen ja, der er altid et eller andet man kan trumfe med. I min MG er der dog heldivis nedlagt forbud mod hjemmebagte boller med mindre de er fra bagemix! Og det er strålende for jeg KAN ikke bage!!! Ikke om det gjalt mit liv! Og der er heller intet tøjsnobberi, alle har lånt/fået/brugt tøj på deres unger. Men det der med hvis unge der smiler mest, sover mest, græder mest og kan mest motorisk - ja, måske er det bare mig, men den kan altså godt fornemmes... Måske er det bare fordi man er så stolt af sin bebs, men ingen har lyst til at være bagud... Og Jonte er først lige begyndt at ligge ordentligt på maven og hæve sig op på armene... 

Kh

Nittemor

Jeg kan heller IKKE bage...og jeg skal have kage med i morgen fordi alt det andre er taget....suk Gudskelov ligger der en god bager lige om hjørnet

Det er nok ret almindeligt at prale i en MG...de ting du lister er nemlig også oppe og vende hos os. Og jeg STORpraler af Runa...selvfølgelig lige med undtagelse af sovemønstret

Anmeld

13. september 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Jeg kan heller IKKE bage...og jeg skal have kage med i morgen fordi alt det andre er taget....suk Gudskelov ligger der en god bager lige om hjørnet

Det er nok ret almindeligt at prale i en MG...de ting du lister er nemlig også oppe og vende hos os. Og jeg STORpraler af Runa...selvfølgelig lige med undtagelse af sovemønstret

Jaja - jeg skal da absolut heller ikke undsige mig fra at prale - men det er begrænset hvor overbevisende det lyder når ens unge bare SKRÅLER i vilden sky hver gang vi træder ind ad døren Heldigvis er det så godt som et overstået kapitel nu! MG er hos mig på torsdag - så må vi se hvad jeg magter... Men jeg tror nu den står på købebrød og lidt frugt...

Anmeld

13. september 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Jaja - jeg skal da absolut heller ikke undsige mig fra at prale - men det er begrænset hvor overbevisende det lyder når ens unge bare SKRÅLER i vilden sky hver gang vi træder ind ad døren Heldigvis er det så godt som et overstået kapitel nu! MG er hos mig på torsdag - så må vi se hvad jeg magter... Men jeg tror nu den står på købebrød og lidt frugt...

Altså i min MG er reglen, at den der ligger hus til KUN sørger for kaffe og te

Anmeld

13. september 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Altså i min MG er reglen, at den der ligger hus til KUN sørger for kaffe og te

Lyder som en god ide! Men vi disker op med hele balladen her... Heldigvis er der ingen regler om at det skal være ekstravagant eller hjemmelavet, bare der er lidt brød og en ost

Anmeld

13. september 2010

Leonora

dorthemus skriver:

Kan den også bruges til små børn på omkring 4 måneder?

Den kan i princippet bruges fra start...den fortæller nemlig en masse om om søvn samt om hele putte ritualet...jeg købte den da min datter var ca 4 månder da jeg sku holde op med at amme om natten (hun ville kun hyggespise i max 5 min, og så er man ik sulten )...og den hjalp inden for få dage...så brugte vi den igen da hun var ca 8 måneder og blev sur og vræd når hun sku puttes...og der tog det max en uge....

knus fra mig

Anmeld

13. september 2010

dorthemus

Leonora skriver:

Den kan i princippet bruges fra start...den fortæller nemlig en masse om om søvn samt om hele putte ritualet...jeg købte den da min datter var ca 4 månder da jeg sku holde op med at amme om natten (hun ville kun hyggespise i max 5 min, og så er man ik sulten )...og den hjalp inden for få dage...så brugte vi den igen da hun var ca 8 måneder og blev sur og vræd når hun sku puttes...og der tog det max en uge....

knus fra mig

Tak...finder den lige på nettet og læser lidt om den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.