Zette skriver:
Vi har lige været det samme igennem og er nu ude på den anden side hvor vi falder meget meget fint i søvn uden brok stort set.
Jeg kan kun sige at jeg lod hende skrige nogle gange - til hun havde skreget "færdig" og var klar igen til at blive puttet. Hvis det blev ved så tog jeg hende selvfølgelig op og trøstede hende, for igen at putte hende når hun stoppede. (og så starter sirenen igen) jeg har taget et rigtig godt råd til mig - en klud i hovedet på hende og så nusser jeg hendes hænder overpå dynen. I starten kunne hun ikke lide kluden og blev panisk over at få den over hovedet, men så lagde jeg den ved siden af hendes kind, og nu kan hun nærmest ikke undvære den...
lidt sjovt, jeg begyndte også at lægge en kanin bamse ved hendes kind som hun nuldrer med hænderne, ellers piller hun sutten ud og den kan hun sgu ik sove uden...
TS: træls med sådan en periode... jeg gjorde det at jeg satte mig ved siden af sengen, mens hun skreg, tog hende i hånden så hun vidste jeg var der, og så ventede jeg ellers bare, hun stoppede altid efter 2/3 minutter, nogen gange kan jeg også ha tilbudt hende mad, men hun siger nej, så to minutter efter er hun pludselig sulten alligevel 
Anmeld