Hvad FANDEN gør jeg? Hun driver man til vanvid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Bare mig..

Tulle28 skriver:

Vu har også været der... Jeg tænker om hun er i fuld gang med 19 ugers springet? Jeg har normalt en sovetryne af en datter som altid har kunnet falde i søvn selv, men da vi havde 19 ugers tigeren på besøg... Jøsses! Hun skreg også HVER gang hun skulle sove, uanset hvad tid på dagen og uanset hvor lidt eller meget hun havde været vågen. Vi pakkede hende ind i dynen og sad og hoppede lidt på fitness bolden og prøvede at putte hende igen når der faldt ro over hende. Nogle gange skulle vi gøre det rigtig mange gange og det gjorde vi så. Men da hun var omkring de 20 uger vendte det og vi fik vores nemme, soveglade pige tilbage.

Som de andre siger så få hende da lige tjekket ved lægen for en god ordens skyld.

Knus Tulle og håber snart det går over

Jo det kan godt være, men nu har det varet i to uger ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

CamillaSoefelt

~~M.Nielsen~~ skriver:

Hun er helt vildt killen over alt, også under fødderne, så dem må jeg ikke komme til

Også når hun er sur?

Anmeld

13. september 2010

Bare mig..

CamillaSoefelt skriver:

Også når hun er sur?

Nej hihi.. Men det havde nok hjulpet hvis vi kunne få hende til at grine

Anmeld

13. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg tænker HELT KLART 19-ugers springet! Vi er selv der nu, han er 19 uger efter planen i dg og de sidste 2 aftener har han NÆGTET at falde i søvn, gråd og skrigeri og så snart vi tager ham op er han noget så glad igen... I må bare holde ud Selvom det er pishamrendes hårdt!!!! I know!!!

Knus

Anmeld

13. september 2010

Bare mig..

Rosa skriver:

Jeg tænker HELT KLART 19-ugers springet! Vi er selv der nu, han er 19 uger efter planen i dg og de sidste 2 aftener har han NÆGTET at falde i søvn, gråd og skrigeri og så snart vi tager ham op er han noget så glad igen... I må bare holde ud Selvom det er pishamrendes hårdt!!!! I know!!!

Knus

Min datter er kun 17 uger gammel, men kan det ske alligevel nu??

Hun bliver ikke engang glad når vi tager hende op eller går med hende..

Anmeld

13. september 2010

mor-til-vanessa

måske hun er i et tigerspring. kunne godt lyde sådan.

tror også min datter er ved at få et for hun er mega hys de her dage.

men prøv at google det.

knus

Anmeld

13. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
~~M.Nielsen~~ skriver:

Min datter er kun 17 uger gammel, men kan det ske alligevel nu??

Hun bliver ikke engang glad når vi tager hende op eller går med hende..

I bogen siger de at det starter eller kan starte ligeså stille allerede fra 16 uger og fortsætte til 21.uge hvis man er rigtig uheldig - men man skal regne fra terminsdatoen - så hvis din datter er født før terminsdatoen skal du lægge de dage til alderen og trække dem fra hvis hun kom senere end terminsdatoen.

Anmeld

13. september 2010

Maise

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg er ved at blive godt og grundigt skør oven i hovedet!!!

Min datter SKRIGER OG SKRIGER OG SKRIGER!! når hun skal sove..

Det har hun gjort de sidste 14 dage, og jeg kan ikke klare mere, eller mig og kæresten kan ikke klare mere..

Hun skriger hver gang hun skal sove og jeg putter hende ikke for sent så hun når at blive overtræt..

Førhen ville hun gerne sove hvis vi gik rundt med hende men det vil hun ikke engang ikke mere, så der er INTET at gøre end at vente til HUN vil eller ikke kan holde sig vågen mere...

Hun er 4 mdr..

Skal jeg ligge hende og bare lade hende skrige til hun sover????

Eller hvad skal jeg gøre?

Og hun græder ikke kun men SKRIGER!

min datter gjorde præcis det samme omkring 3-4 mdr. Så var der en klog mor med 4 børn i min mødregruppe der sagde. læg hende på siden i enlift m. kalesche m.sut og en klud op af ansigtet og så en dyne tæt omkring og så svinger du den. Jeg tænkte jaja. jeg gjorde som hun sagde og behøvede ikke engang at svinge, rokkede bare lidt til liften og hun sov. HAr dog en del aftenener måtte svinge og rokke hende, men det hjalp.

Jeg oplever at det var tigerspring. verden blev for stor til min pige., hun skulle skærmes fra indtryk når hun skulle sove. føler med dig, for man bliver bare sindsyg. HAr du talt med din SP om det?

Anmeld

13. september 2010

CamillaSoefelt

~~M.Nielsen~~ skriver:

Nej hihi.. Men det havde nok hjulpet hvis vi kunne få hende til at grine

Anmeld

13. september 2010

Maise

dorthemus skriver:

Puha søde  Herhjemme fik vi for en måned siden en god putterutine, i egen seng og hele baduljen....dét har Runa så glemt nu  Hun skriger også i vilden sky som om jeg mishandler hende Jeg er simpelthen gået tilbage til at hun falder i søvn inde i stuen, på sofaen om aftenen og at hun sover en del af natten hos mig..igen

Tænker at det er det hun har brug for lige nu og så må jeg stramme op når det vender igen.

liften dorthe liften(m. kaleche). på siden med klud i ansigt og så var sving hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.