tro mig jeg ved hvordan du har det, de første 4mdr i matilde's liv har hun haft kolik og grad fra morgen til nat, og vi har prøvet en masse så nu får du lige alle de fif jeg afprøvede og dem der hjælp os mest, vi fik hende tjekke o der var noget med øre og mave, også var vi til kiropratkter, zoneterapi, undersøgelse på sygehuset, da det var min datters mave og en meget hurtig fødsel der var problemet ved hende, og derfor blev vi henvist til kontrol af egen læge;-)
ud over det ja så prøvede vi at ligge hende i hendes lift og hoppe med den på en træningsbold, eller gå tur med barnevognen, eller at sætte os ud i bilen og bare tænde for den eller kører en tur i bilen, det med bilen hjælp os engang imellem, fordi motoren åbenbart har en beroligende lyd;-)
ud over det prøvede vi massage, aften bad, ekstra mad osv..desværre hjælp det kun engang imellem det vi prøvede men så havde hun det ihvertfald godt så længe;-)
synge og læse gør vi os nu;-)og det er matilde os rigtig glad for;-)
kommer hun af med noget hver dag?
ammer du stadig? fordi det kan jo os være fordi hun ikke får mad nok..håber du kan bruge denne lange smøre til noget;-)
vh marie
krydser fingre for at du finder en løsning og ja som de andre skriver så prøv at bevare roen, selv om jeg ved det er meget hårdt og svært
Anmeld