Hvad FANDEN gør jeg? Hun driver man til vanvid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

CamillaSoefelt

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg er ved at blive godt og grundigt skør oven i hovedet!!!

Min datter SKRIGER OG SKRIGER OG SKRIGER!! når hun skal sove..

Det har hun gjort de sidste 14 dage, og jeg kan ikke klare mere, eller mig og kæresten kan ikke klare mere..

Hun skriger hver gang hun skal sove og jeg putter hende ikke for sent så hun når at blive overtræt..

Førhen ville hun gerne sove hvis vi gik rundt med hende men det vil hun ikke engang ikke mere, så der er INTET at gøre end at vente til HUN vil eller ikke kan holde sig vågen mere...

Hun er 4 mdr..

Skal jeg ligge hende og bare lade hende skrige til hun sover????

Eller hvad skal jeg gøre?

Og hun græder ikke kun men SKRIGER!

Herhjemme er det et hit og blive vugget i søvn på vores ben.. Vi tager hans dyne og folder dobbelt og lægger enten på vores lår eller længere ned mod fusserne.. Så baby op og vugge fra side til side, mens han får sut plus vi holder hans små hænder på mavsen så han blir tryg .. Prøv det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Bare mig..

CamillaSoefelt skriver:

Herhjemme er det et hit og blive vugget i søvn på vores ben.. Vi tager hans dyne og folder dobbelt og lægger enten på vores lår eller længere ned mod fusserne.. Så baby op og vugge fra side til side, mens han får sut plus vi holder hans små hænder på mavsen så han blir tryg .. Prøv det..

, det vil jeg da prøve.. - ET tip jeg endnu ikke har prøvet

Anmeld

13. september 2010

SannaFo1

hmm okay

Har du evt. prøvet zoneterapi ?

Det hjalp på min søn da han havde det rigtig dårligt.

Zoneterapi skulle være godt til rigtig mange ting.

Troede ikk selv på det i starten men hold da op hvor det hjalp da jeg valgte at gøre det alligevel.

Syns du skal overveje det hvis du ikk har prøvet det.

Anmeld

13. september 2010

Bare mig..

SannaFo1 skriver:

hmm okay

Har du evt. prøvet zoneterapi ?

Det hjalp på min søn da han havde det rigtig dårligt.

Zoneterapi skulle være godt til rigtig mange ting.

Troede ikk selv på det i starten men hold da op hvor det hjalp da jeg valgte at gøre det alligevel.

Syns du skal overveje det hvis du ikk har prøvet det.

Jeg har prøvet det, da hun havde noget "aften"kolik... Det hjalp ikke Hun er så træls med det der :/

Anmeld

13. september 2010

SannaFo1

Hvor nedern..

Ser ud til at du bare må have tålmodighed. Er ked over at ingen af de mange råd du har fået kan bruges..

Jeg vil bare ønske dig held og lykke og god bedring med den lille. Håber virkelig det snart går over..

Anmeld

13. september 2010

CamillaSoefelt

~~M.Nielsen~~ skriver:

Kan osse varmt anbefales at nusse/massere hendes fusser mens hun ligger der.. Hjælper både på evt mavekneb men også dejligt beroligende..

Anmeld

13. september 2010

CamillaSoefelt

~~M.Nielsen~~ skriver:

Så lidt... Det da et forsøg værd..

Anmeld

13. september 2010

Bare mig..

CamillaSoefelt skriver:

Kan osse varmt anbefales at nusse/massere hendes fusser mens hun ligger der.. Hjælper både på evt mavekneb men også dejligt beroligende..

Hun er helt vildt killen over alt, også under fødderne, så dem må jeg ikke komme til

Anmeld

13. september 2010

Mor til matilde og gustav

tro mig jeg ved hvordan du har det, de første 4mdr i matilde's liv har hun haft kolik og grad fra morgen til nat, og vi har prøvet en masse så nu får du lige alle de fif jeg afprøvede og dem der hjælp os mest, vi fik hende tjekke o der var noget med øre og mave, også var vi til kiropratkter, zoneterapi, undersøgelse på sygehuset, da det var min datters mave og en meget hurtig fødsel der var problemet ved hende, og derfor blev vi henvist til kontrol af egen læge;-)

ud over det ja så prøvede vi at ligge hende i hendes lift og hoppe med den på en træningsbold, eller gå tur med barnevognen, eller at sætte os ud i bilen og bare tænde for den eller kører en tur i bilen, det med bilen hjælp os engang imellem, fordi motoren åbenbart har en beroligende lyd;-)

ud over det prøvede vi massage, aften bad, ekstra mad osv..desværre hjælp det kun engang imellem det vi prøvede men så havde hun det ihvertfald godt så længe;-)

synge og læse gør vi os nu;-)og det er matilde os rigtig glad for;-)

kommer hun af med noget hver dag?

ammer du stadig? fordi det kan jo os være fordi hun ikke får mad nok..håber du kan bruge denne lange smøre til noget;-)

vh marie krydser fingre for at du finder en løsning og ja som de andre skriver så prøv at bevare roen, selv om jeg ved det er meget hårdt og svært

Anmeld

13. september 2010

Tulle28

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg er ved at blive godt og grundigt skør oven i hovedet!!!

Min datter SKRIGER OG SKRIGER OG SKRIGER!! når hun skal sove..

Det har hun gjort de sidste 14 dage, og jeg kan ikke klare mere, eller mig og kæresten kan ikke klare mere..

Hun skriger hver gang hun skal sove og jeg putter hende ikke for sent så hun når at blive overtræt..

Førhen ville hun gerne sove hvis vi gik rundt med hende men det vil hun ikke engang ikke mere, så der er INTET at gøre end at vente til HUN vil eller ikke kan holde sig vågen mere...

Hun er 4 mdr..

Skal jeg ligge hende og bare lade hende skrige til hun sover????

Eller hvad skal jeg gøre?

Og hun græder ikke kun men SKRIGER!

Vu har også været der... Jeg tænker om hun er i fuld gang med 19 ugers springet? Jeg har normalt en sovetryne af en datter som altid har kunnet falde i søvn selv, men da vi havde 19 ugers tigeren på besøg... Jøsses! Hun skreg også HVER gang hun skulle sove, uanset hvad tid på dagen og uanset hvor lidt eller meget hun havde været vågen. Vi pakkede hende ind i dynen og sad og hoppede lidt på fitness bolden og prøvede at putte hende igen når der faldt ro over hende. Nogle gange skulle vi gøre det rigtig mange gange og det gjorde vi så. Men da hun var omkring de 20 uger vendte det og vi fik vores nemme, soveglade pige tilbage.

Som de andre siger så få hende da lige tjekket ved lægen for en god ordens skyld.

Knus Tulle og håber snart det går over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.