~~M.Nielsen~~ skriver:
Jeg er ved at blive godt og grundigt skør oven i hovedet!!!
Min datter SKRIGER OG SKRIGER OG SKRIGER!! når hun skal sove..
Det har hun gjort de sidste 14 dage, og jeg kan ikke klare mere, eller mig og kæresten kan ikke klare mere..
Hun skriger hver gang hun skal sove og jeg putter hende ikke for sent så hun når at blive overtræt..
Førhen ville hun gerne sove hvis vi gik rundt med hende men det vil hun ikke engang ikke mere, så der er INTET at gøre end at vente til HUN vil eller ikke kan holde sig vågen mere...
Hun er 4 mdr..
Skal jeg ligge hende og bare lade hende skrige til hun sover????
Eller hvad skal jeg gøre?
Og hun græder ikke kun men SKRIGER!
Hej
Nu har jeg ikke læst alle indlæg min mit råd er at du køber eller låner bogen "Godnat og sov godt"...Vi havde sammeproblem som dig...fulgte bogen (og det er hårdt) men efter 4 dage så det hele meget bedre ud og vi havde stort set ingen ballade med putning...efter en uge sov hun efter ca 10 min hvor hun bare lå og snakkede med sig selv...kan varmt anbefale den..
Det er en go ide at læse hele bogen først (den er lille og letlæslig) og så derefter gå igang. Og det er også en go ide at i begge er helt med på ideen...ellers bliver den lille forvirret...
Men tro mig bogen hjælper og den lærer din datter at i er der og at hun trygt kan sove..
Min datter har indtil nu (2 år) sover helt uden problemer....og vi har lige haft en kamp igen hvor bogen straks blev taget frem igen...og nu er vi tilbage til go putning
Knus fra Louise
Anmeld