Hvad FANDEN gør jeg? Hun driver man til vanvid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Lyder som en god ide! Men vi disker op med hele balladen her... Heldigvis er der ingen regler om at det skal være ekstravagant eller hjemmelavet, bare der er lidt brød og en ost

Vi er 7 i gruppen og den der lægger hus til skriver nogle dage forinden og uddelegerer: brød, pålæg, frugt og kage  Og ja, ingen krav om hjemmebag...bare der er mad nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Leonora

dorthemus skriver:

Tak...finder den lige på nettet og læser lidt om den

kan varmt anbefales...selvom det virker hårdt og man tænker at det aldrig bliver bedre så sker der altså noget...

tror det er vigtigt at sende børn et signal om at man holder fast men at man er der og passer på dem..

Anmeld

13. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
~~M.Nielsen~~ skriver:

okay, tak.. Hun er født 40+4, så så er hun faktisk kun 16 uger hvis man skal gå efter det der

Håber ikke hun vil fortsætte til hun er 21 uger gammel :/

Godnat - og undskyld vi kom til at spamme din tråd, det var bare utroligt hyggeligt at få lov at brokke sig lidt over de vidunderlige møgunger vi har Håber du fik lidt luft og nogle gode råd med på vejen!

Knus

Rosa

Anmeld

13. september 2010

dorthemus

Leonora skriver:

kan varmt anbefales...selvom det virker hårdt og man tænker at det aldrig bliver bedre så sker der altså noget...

tror det er vigtigt at sende børn et signal om at man holder fast men at man er der og passer på dem..

Ja helt sikkert  Men hold nu op hvor er det svært nogle gange

Anmeld

13. september 2010

Bare mig..

Rosa, det gør ingenting.. Jeg har fået mig et godt grin i stedet og selvfølgelig en masse gode råd, så det er en god kombination

Og mange tak for alle jeres svar! Jeg vil også sige, at det er godt man ikke er alene om sådanne følelser som I to så fint fik beskrevet..

Anmeld

20. september 2010

Mille83

~~M.Nielsen~~ skriver:

Rosa, det gør ingenting.. Jeg har fået mig et godt grin i stedet og selvfølgelig en masse gode råd, så det er en god kombination

Og mange tak for alle jeres svar! Jeg vil også sige, at det er godt man ikke er alene om sådanne følelser som I to så fint fik beskrevet..

Er nysgerrig? - har du fået hende til og sove? Min Nicoline er præcis ligesådan nu og hun er også fra 17 maj.

Så hvis du fandt nogle tricks må du gerne melde ud

Anmeld

20. september 2010

Loa

Nogen af jer der ved hvis den lille er 10 uger om det så stadig kan være et tigerspring? Hun er jo midt i mellem 8 og 12 ugers springende......

Anmeld

21. september 2010

Bare mig..

Mille83 skriver:

Er nysgerrig? - har du fået hende til og sove? Min Nicoline er præcis ligesådan nu og hun er også fra 17 maj.

Så hvis du fandt nogle tricks må du gerne melde ud

Hej.. Sjovt, at de hedder det samme og er fra samme dato

Men nej, jeg har endnu ikke fundet ud af det.. Jeg er lige nu i dialog med min SP og vi prøver i fællesskab at finde ud af det, og hvad vi lige skal gøre ved det.. Det er så meget, at ingen af os aner hvad vi lige skal gøre Men hun kommer d. 4 okt. og så kan jeg evt skrive til dig, hvad jeg finder ud af..?

Anmeld

21. september 2010

Bare mig..

Loa skriver:

Nogen af jer der ved hvis den lille er 10 uger om det så stadig kan være et tigerspring? Hun er jo midt i mellem 8 og 12 ugers springende......

Nej, jeg ved det desværre ikke.. Jeg har ingen forstand på de der tigerspring, men prøv og google det

Anmeld

21. september 2010

dorthemus

~~M.Nielsen~~ skriver:

Hej.. Sjovt, at de hedder det samme og er fra samme dato

Men nej, jeg har endnu ikke fundet ud af det.. Jeg er lige nu i dialog med min SP og vi prøver i fællesskab at finde ud af det, og hvad vi lige skal gøre ved det.. Det er så meget, at ingen af os aner hvad vi lige skal gøre Men hun kommer d. 4 okt. og så kan jeg evt skrive til dig, hvad jeg finder ud af..?

Så holder jeg øje med din tråd...for jeg mangler sgu også et godt råd eller to og min SP kommer først den 28. oktober

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.