Hvad FANDEN gør jeg? Hun driver man til vanvid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

dorthemus

Zette skriver:

Neeeej hvor er du uheldig altså! Jeg håber dælme ikke at Malou glemmer sine soverutiner - vi har dog ikke øvet det der om natten endnu, men hun sover stort set hele natten i vores seng og det er jeg ganske tilfreds med sålænge jeg også kan sove.

Men vores soverutiner med klud og spillebamse er bare TOPPEN AF POPPEN! Jeg elsker min frihed og ville blive meget meget trist hvis den blev taget fra mig igen..

KH
Zette

Som vasker tøj og rydder op imens barnet for 3. gang idag sover i sin vugge uden brok.

Jeg sover lige netop ad helvede til med hende op af mig...men hvad gør man ikke for de små

Lige nu sover hun faktisk på 3. time i sin egen seng..fuldstændig uhørt så måske er det ved at vende igen?! Men kors hvor jeg håber jeg igen kan putte hende i sin egen seng om aftenen FRA START AF

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Bare mig..

dorthemus skriver:

Øv hvor træls altså! Ved sgu ikke hvad jeg så skal sige...synes det er pisse svært at aflæse og forstå dem nogle gange

Ja meget svært.. Selv om hun nu er 4 mdr. så har jeg ikke lært dem alle endnu.. Eller jo tror bare det er fordi hun ikke VIL sove når moren siger hun skal --> når hun begynder at blive træt!

Anmeld

13. september 2010

smokin

dorthemus skriver:

Jeg sover lige netop ad helvede til med hende op af mig...men hvad gør man ikke for de små

Lige nu sover hun faktisk på 3. time i sin egen seng..fuldstændig uhørt så måske er det ved at vende igen?! Men kors hvor jeg håber jeg igen kan putte hende i sin egen seng om aftenen FRA START AF

vores seng er heldigvis så stor at jeg ofte ikke mærker hende og ellers så rykker jeg hende bare lidt så jeg igen kan fylde godt og grundigt!

Anmeld

13. september 2010

smokin

~~M.Nielsen~~ skriver:

Det virkede tre dage!!! for en mdr siden og pludselig gad hun ikke mere.. - selvom jeg gjorde det samme.. og jeg prøvede ellers mange dage efter hvor hun ikke gad..

Men nu gider hun slet ingenting! Jeg bliver snart vanvittig af aæt hendes græderig

Nej hvor skide træls! Hvad med barnevognen så?

Anmeld

13. september 2010

<3

Tror du skal for en sikkeheds skyld lige tage om læge og få checket ørerne. Dernæst vil jeg anbefale dig at i en overgang "snyde" hende. Hvis I har en sækkestol så lad hende ligge i den og falde i søvn eller trilles i barnevognen. Noget som I ikke har prøvet før.

For der er noget som tyder på at hun lige har opdaget at du ikke altid er der og derfor bliver hun bange for at skulle sove, derfor måske noget musik så hun tror der er nogen omkring hende eller du kan måske gøre det til en regel at du har en bog med ind når hun skal sove så du stadig er der men hun måske ikke lige kan se dig, så det føles trygt og godt for den lille. For det er ikke til at holde ud når de græder så meget. Måske en bæresele? Tror du skal prøve dig frem.

Pøj pøj

Anmeld

13. september 2010

dorthemus

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja meget svært.. Selv om hun nu er 4 mdr. så har jeg ikke lært dem alle endnu.. Eller jo tror bare det er fordi hun ikke VIL sove når moren siger hun skal --> når hun begynder at blive træt!

Herhjemme har prinsessen sovet max 3 x ½ time de sidste tre dage OG vågnet mange gange om natten...og så er hun skide sur af mangel på søvn i de meeeeget laaange timer om dagen hvor hun er vågen....har seriøst været tæt på at sælge hende

Nu sover hun på 3. time så måske vender det nu??

Anmeld

13. september 2010

Bare mig..

Zette skriver:

Nej hvor skide træls! Hvad med barnevognen så?

Vi var ude og gå med hende den anden aften og hjalp det?? NEJ!!

Om dagen hjælper det, men vi har ingen have og bor på første sal så vi kan ikke få vognen op, og bor ved siden af en mekaniker og en bilforhandler og overfor banegården = meget os, så vi er blevet "beordret" af sp at vi ikke må ligge hende udenfor, når vi er hjemme, fordi det er alt for farligt for hende.. Men jo, for det meste hjælper det at være udenfor for hende, men vi "må" ikke..

Skulle man måske alligevel sætte hende på altanen

Anmeld

13. september 2010

Bare mig..

Kirle skriver:

Tror du skal for en sikkeheds skyld lige tage om læge og få checket ørerne. Dernæst vil jeg anbefale dig at i en overgang "snyde" hende. Hvis I har en sækkestol så lad hende ligge i den og falde i søvn eller trilles i barnevognen. Noget som I ikke har prøvet før.

For der er noget som tyder på at hun lige har opdaget at du ikke altid er der og derfor bliver hun bange for at skulle sove, derfor måske noget musik så hun tror der er nogen omkring hende eller du kan måske gøre det til en regel at du har en bog med ind når hun skal sove så du stadig er der men hun måske ikke lige kan se dig, så det føles trygt og godt for den lille. For det er ikke til at holde ud når de græder så meget. Måske en bæresele? Tror du skal prøve dig frem.

Pøj pøj

jeg har faktisk overvejet det med ørene.. så jeg tror da faktisk lige jeg ringer med det samme..

ja, jeg må nok bare prøve mig frem..

Anmeld

13. september 2010

smokin

~~M.Nielsen~~ skriver:

Vi var ude og gå med hende den anden aften og hjalp det?? NEJ!!

Om dagen hjælper det, men vi har ingen have og bor på første sal så vi kan ikke få vognen op, og bor ved siden af en mekaniker og en bilforhandler og overfor banegården = meget os, så vi er blevet "beordret" af sp at vi ikke må ligge hende udenfor, når vi er hjemme, fordi det er alt for farligt for hende.. Men jo, for det meste hjælper det at være udenfor for hende, men vi "må" ikke..

Skulle man måske alligevel sætte hende på altanen

svarer lige senere malou græder meget

Anmeld

13. september 2010

SannaFo1

Det samme skete for min datter på et tidspunkt. Hun ville ligepludselig ikk sove som hun plegede og jeg prøvede alt mellem himmel og jord med nej nej hold da op hvor hun græd og var umulig.

Så fik jeg den idé at prøve at få hendes opmærkomhed 100% og begyndte at synge for hende med en meget blød stemme og fandt ud af at hun rigtig godt kunne lide det. Det tog selvfølgelig noget tid med det vigtigtste er at man bevarer roen inden i sig selv for de er meget gode til at mærke hvis man er stresset eller frustreret og det påvirker dem meget.

men efter at have bevaret roen og sunget for hende et par gange hjalp det meget. Man skal bare have tålmodighed.

Har også hørt at kamilletea skulle være godt engang imellem hvis den er helt gal og der intet er at gøre. Bare lidt i en flaske inden hun skal i seng.

Håber du finder en løsning og held og lykke med hende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.