Uge 33+1, hvad vejer I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

Mai-pigen

Trolde_mor skriver:

Ja, har også haft 3 tæt på der bare er super slimmy, og bagefter kan man slet ikke se de har været gravide..

Og så tænker man bare - ja, bare vent til jeg har født, så tænker folk bare omg! fik hun ikke alt med ud eller hvad?

Ej, sætter måske også tingene lidt værre op end de er, men sådan  har jeg det bare ind imellem. Nogle har det bare nemt med vægten, og så er der andre som kæmper. Har PCO oveni, så det gør det enormt svært at tabe sig og vildt let at tage på...

Ej, det var da også bare en vildt urimelig sygdom..øv!!

Sådan har jeg det også, de vil bare være små sylfider bagefter, hvorimod jeg vil ligne en ballon i laaang tid efter..

Jeg ved virkelig præcis hvordan du har det, det jeg er mest sur over, er at jeg ikke kan acceptere min krop, som den er, og nyde min graviditet 100%.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Trolde_mor

Mai-pigen skriver:

Ej, det var da også bare en vildt urimelig sygdom..øv!!

Sådan har jeg det også, de vil bare være små sylfider bagefter, hvorimod jeg vil ligne en ballon i laaang tid efter..

Jeg ved virkelig præcis hvordan du har det, det jeg er mest sur over, er at jeg ikke kan acceptere min krop, som den er, og nyde min graviditet 100%.

Heldigvis er den indtil videre i mildt grad, så har kun lidt problemer med vægt, og mens.smerter der gør jeg er sygemeldt. Men har hørt at graviditeten måske kan hjælpe mig en god del

Netop, og har lige set billeder af en der viser at det tog lang tid før hun ikke lignede en gravid mere, og uvidende mig (selvom jeg læser alt jeg kan få fingre i om graviditet, fødsel, baby,børn) fandt så ud af at ens mave ikke bare bliver mindre når ham frækerten er kommet ud...  Ihh.. så det skal jeg lige vænne mig til tanken om..

Uhh kan kun nikke ja til det..

Syntes jeg var super glad for den i starten tabte mig, og der var en lille sød bule, og så tog jeg godt nok lidt på, men mine håndtag forsvandt fordi huden blev trukket i... Men nu... suk.. jo, elsker at være gravid.. men ih... mine lår og mine arme og og..

Hvorfor kan man ikke bare se på sig selv som: Ja, jeg er gravid og smuk! Ja, jeg tager en smule på, men derfor ser jeg stadig godt ud og min kæreste er stadig vild med mig..

Istedet står man der foran spejlet som en eller anden utilfreds dulle og hiver i ens hud, sukker.. og gør på ingen måde tingene bedre for sig selv..

Anmeld

6. august 2010

Mai-pigen

Trolde_mor skriver:

Heldigvis er den indtil videre i mildt grad, så har kun lidt problemer med vægt, og mens.smerter der gør jeg er sygemeldt. Men har hørt at graviditeten måske kan hjælpe mig en god del

Netop, og har lige set billeder af en der viser at det tog lang tid før hun ikke lignede en gravid mere, og uvidende mig (selvom jeg læser alt jeg kan få fingre i om graviditet, fødsel, baby,børn) fandt så ud af at ens mave ikke bare bliver mindre når ham frækerten er kommet ud...  Ihh.. så det skal jeg lige vænne mig til tanken om..

Uhh kan kun nikke ja til det..

Syntes jeg var super glad for den i starten tabte mig, og der var en lille sød bule, og så tog jeg godt nok lidt på, men mine håndtag forsvandt fordi huden blev trukket i... Men nu... suk.. jo, elsker at være gravid.. men ih... mine lår og mine arme og og..

Hvorfor kan man ikke bare se på sig selv som: Ja, jeg er gravid og smuk! Ja, jeg tager en smule på, men derfor ser jeg stadig godt ud og min kæreste er stadig vild med mig..

Istedet står man der foran spejlet som en eller anden utilfreds dulle og hiver i ens hud, sukker.. og gør på ingen måde tingene bedre for sig selv..

Hørt hørt....  Men det gør det så ikke bedre at man flere gange om dagen, får en kommentar, som f.eks "er du sikker på der ikke er to", o.lign. Min svigerfar mærkede mine hormoner sidst da han syntes det var skægt at lægge ud med at spørge "hvordan har tvillingerne det"... SJOVT, ik´....

Anmeld

6. august 2010

kristinards

Alle historier er kærkomne..  Jeg var så stolt i starten, tabte mig 2 kg, og tog derefter langsomt på. Men syntes det går lige lovlig stærkt nu..  Må man spørge hvad du vejer?

Ja er os bange for det kommer nu.

Og så er min vægt gået i strejke, så jeg kan ikk førlge med mere! Typisk!

Jeg startede på ca 78-79 kg, og inden vægten døde var jeg på 82-83.

Så gad vide hva den ville sige nu, det er alligevel et par uger siden jeg har ku stole på den...

Anmeld

6. august 2010

Trolde_mor

Mai-pigen skriver:

Hørt hørt....  Men det gør det så ikke bedre at man flere gange om dagen, får en kommentar, som f.eks "er du sikker på der ikke er to", o.lign. Min svigerfar mærkede mine hormoner sidst da han syntes det var skægt at lægge ud med at spørge "hvordan har tvillingerne det"... SJOVT, ik´....

Uhh ja, den har jeg også fået - og min svigerfar bliver ved med at spørge til min vægt og siger så at jeg lyver og at jeg da har taget MEGET mere på Har desværre ikke hormoner nok, til at lukke arret på ham. Men nu er svigerinden gravid og hun flipper, så det hjælper lidt på det..

Uh og så er han RIGTIG glad for at kalde mig fede Bare fordi han selv er godt rundt og lidt tid, og altid bliver drillet af familien med at han er gravid og har været i laaang tid, skal det da ikke gå ud over mig!!

SUK!

Anmeld

6. august 2010

Mai-pigen

Trolde_mor skriver:

Uhh ja, den har jeg også fået - og min svigerfar bliver ved med at spørge til min vægt og siger så at jeg lyver og at jeg da har taget MEGET mere på Har desværre ikke hormoner nok, til at lukke arret på ham. Men nu er svigerinden gravid og hun flipper, så det hjælper lidt på det..

Uh og så er han RIGTIG glad for at kalde mig fede Bare fordi han selv er godt rundt og lidt tid, og altid bliver drillet af familien med at han er gravid og har været i laaang tid, skal det da ikke gå ud over mig!!

SUK!

Ei ok, han lyder da ikke ligefrem til at være den mest fintfølende person.. Så har jeg det vidst ikke så slemt igen, men jeg ville så også til gengæld flippe rimelig skråt, hvis min svigerfar tiltalte mig sådan.. Jeg er nok også ret fintfølende.... Han mener det jo nok ikke så slemt, men øv alligevel...

Anmeld

6. august 2010

Mai-pigen

kristinards skriver:

Ja er os bange for det kommer nu.

Og så er min vægt gået i strejke, så jeg kan ikk førlge med mere! Typisk!

Jeg startede på ca 78-79 kg, og inden vægten døde var jeg på 82-83.

Så gad vide hva den ville sige nu, det er alligevel et par uger siden jeg har ku stole på den...

Det skal nok gå.... Jeg nærmer mig jo de 100, jeg dør hvis jeg kommer derop....

Anmeld

6. august 2010

kristinards

Mai-pigen skriver:

Det skal nok gå.... Jeg nærmer mig jo de 100, jeg dør hvis jeg kommer derop....

Ja men de sir jo man taber meget når man har født  

Anmeld

6. august 2010

Mai-pigen

Jeps.. Jeg har født en gang før! Og ja, man taber sig meget, når man har født, men der er bestemt også noget at kæmpe med... Ligenu er der bare ikke så meget man kan gøre ved det....

Anmeld

6. august 2010

Trolde_mor

Mai-pigen skriver:

Ei ok, han lyder da ikke ligefrem til at være den mest fintfølende person.. Så har jeg det vidst ikke så slemt igen, men jeg ville så også til gengæld flippe rimelig skråt, hvis min svigerfar tiltalte mig sådan.. Jeg er nok også ret fintfølende.... Han mener det jo nok ikke så slemt, men øv alligevel...

Er selv ekstremt fintfølende. Og han har faktisk i starten gjort mig enormt ked af det og ikke nok med det drillet mig med ar jeg bare tudede hvis jeg ikke fik det som jeg ville have det - hvilket slet ikke stemte overens med hverken situationen eller den person jeg er.

Men ja, det sidste år er jeg virkelig blevet bedre til at give igen med små spydige bemærkninger..

Men sidst de var her sagde han at jeg da også bare snakkede hele tiden, og kørte rundt i det, så svigerinden til sidst forsvarede mig. Da jeg så tiede stille til sidst var der bare ingen der sagde noget, og så var stemningen rigtig akavet indtil jeg fik sagt noget igen (og så kan man jo ikke rigtig lade være med at snakke? Man ønsker jo at have det hyggeligt?)

Men nej, han mener det ikke så slemt og meget bunder jo i hans egne frustrationer, men uh det gør ondt alligevel og ville ønske kæresten kunne være lidt mere hård ind imellem, og bede sin far holde kæft og tale pænt. Men ja, bliver nok generte mig der må gribe ind... også når han angriber sin egen datter, han kan virkelig godt nok fyre nogle ting af

(nå, totalt sidespor - sorry )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.