Uge 33+1, hvad vejer I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

Mai-pigen

mariaogmarcus skriver:

er i uge 35+4 og har taget ialt 4-5 kg på.

baby vejer ca 1800-2 kg. så det er jeg godt tilfreds med, kan stadig være i mine egne busker

Det må være dejligt....  Jeg tror der gik en måned, så kunne jeg ikke være i mine almindelige bukser..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Mai-pigen

Trolde_mor skriver:

Det lyder lidt som hos mig...

Startede på 78 kg. så tabte jeg mig de første 3 mdr. til 74,6 (Wee tænkte jeg.. men men... ) Nu er jeg 32+1 og vejer 83,1 Så har taget godt på igen - og der er stadig 8 uger igen øv øv...

Og jo, nogle dage føler jeg mig også bare tyk..

Så.. - du er ikke alene

Kunne jeg heller slet ikke forestille mig.. Havde brug for at snakke med nogen der havde det på samme måde, da kæresten ikke rigtig forstår, han syntes jo bare jeg er åh så dejlig.....

Anmeld

6. august 2010

Mai-pigen

Christina Haase skriver:

Jamen da jeg opdagede vi ventede os vejede jeg 65 & nu vejer jeg 74kg. 

32+3

Ja, bare jeg også var i den vægtklasse...

Anmeld

6. august 2010

Trolde_mor

Mai-pigen skriver:

Kunne jeg heller slet ikke forestille mig.. Havde brug for at snakke med nogen der havde det på samme måde, da kæresten ikke rigtig forstår, han syntes jo bare jeg er åh så dejlig.....

Ved hvad du mener.. Her siger kæresten bare - "jamen skat, det er jo bare Kian der vejer" og "du skal jo tage på skat"..

Ja ja ja.. men da ikke SÅ meget?! og kan jo nå at tage meget mere på endnu..

Og nu har jeg oveni begyndt at få strækmærker.. ihh.. er ikke sippe, men vil da gerne være pæn at se på..

Anmeld

6. august 2010

Mai-pigen

maria_wt skriver:

Startvægt 72 kg (lige tabt mig..normalvægt 82 kg) Slutvægt 109 kg.. STIK DEN 

Det var edda en slat, lyder næsten som min første graviditet... Havde bare håbet der ikke ville ske det samme denne gang... Det er så heller ikke sket rent kg mæssigt, men da jeg havde en højere startvægt denne gang, er jeg ved at nærme mig samme vægt, som sidst..

Anmeld

6. august 2010

Mai-pigen

merichs skriver:

Det ved jeg nu ikke. Kæmpede meget med mine lår inden jeg blev gravid og de er jo ikke blevet mindre nu (tværtimod) så har det lidt svært med det.

Ved præcis hvad du mener.. Vi kvinder er bare så hårde ved os selv altså... Ville ønske jeg kunne nyde min krop som gravid, men nej nej.. så hærger man sig selv.. Øv altså..

Anmeld

6. august 2010

XXSS

Mai-pigen skriver:

Det kan godt være dette spørgsmål er lidt grænseoverskridende, det er det ihvertfald for mig, men er nødt til at få det ud..

Har netop været til lægebesøg idag, hvor jeg blev undersøgt i alle ender og kanter.

Jeg var selvfølgelig også på vægten, og den viste skræmmende 95 kg...OMG!! Jeg har stadig 7 uger tilbage...snøft!

Jeg vejede ved graviditetens start 85, så har taget 10 kg på nu.. Nu vil jeg bare lige høre om jeg er den eneste der føler sig enormt stor og TYK!? Ikke nok med det, så var der sukker i urinen, så jeg skal ha foretaget en glucosebelastning. Jeg vil så gerne glæde mig over det hele, men det er svært, når ens fokus er på vægten konstant...

Er der andre frustrerede derude, I ser alle så godt ud på jeres billeder..

Jeg synes ikke at 10 kg er mere i uge 34. jeg tog samlet 16,5 kg på tog ikke på den sidste 1½ måned. og jeg kom op på de 80 er altså kun 1,58 og kæmper nu med at komme af med dem og få maven til at forsvinde.

Anmeld

6. august 2010

Mai-pigen

Trolde_mor skriver:

Ved hvad du mener.. Her siger kæresten bare - "jamen skat, det er jo bare Kian der vejer" og "du skal jo tage på skat"..

Ja ja ja.. men da ikke SÅ meget?! og kan jo nå at tage meget mere på endnu..

Og nu har jeg oveni begyndt at få strækmærker.. ihh.. er ikke sippe, men vil da gerne være pæn at se på..

Selvfølgelig vil man gerne være pæn at se på.. Jeg har strækmærker fra min førstefødte, så det nager mig ikke så galt.. Har ikke fået nogle nye...endnu...Det hjælper heller ikke mig at de piger i min omgangskreds, bare er supersmukke i deres graviditeter.... Er da glad på deres vegne, men føler mig bare SÅ mEGA stor ved siden af...  

Anmeld

6. august 2010

Trolde_mor

Mai-pigen skriver:

Selvfølgelig vil man gerne være pæn at se på.. Jeg har strækmærker fra min førstefødte, så det nager mig ikke så galt.. Har ikke fået nogle nye...endnu...Det hjælper heller ikke mig at de piger i min omgangskreds, bare er supersmukke i deres graviditeter.... Er da glad på deres vegne, men føler mig bare SÅ mEGA stor ved siden af...  

Ja, har også haft 3 tæt på der bare er super slimmy, og bagefter kan man slet ikke se de har været gravide..

Og så tænker man bare - ja, bare vent til jeg har født, så tænker folk bare omg! fik hun ikke alt med ud eller hvad?

Ej, sætter måske også tingene lidt værre op end de er, men sådan  har jeg det bare ind imellem. Nogle har det bare nemt med vægten, og så er der andre som kæmper. Har PCO oveni, så det gør det enormt svært at tabe sig og vildt let at tage på...

Anmeld

6. august 2010

Mai-pigen

Tanja78 skriver:

Jeg synes ikke at 10 kg er mere i uge 34. jeg tog samlet 16,5 kg på tog ikke på den sidste 1½ måned. og jeg kom op på de 80 er altså kun 1,58 og kæmper nu med at komme af med dem og få maven til at forsvinde.

Det er heller ikke meget, som sådan.. Det er bare den forkerte vægtklasse jeg er i.. Og tro mig jeg ved hvordan det er at kæmpe med det.. Jeg kom aldrig helt 100% af med min mave fra den første.....han er 7!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.