Uge 33+1, hvad vejer I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

Kvindemin

Mai-pigen skriver:

Nej, men det er jo gerne her til sidst man tager på.. Det er også det der tynger mig..

Sidst tog jeg slet ikke på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Mai-pigen

Chritinap skriver:

Sidst tog jeg slet ikke på

Wouw.. det var da fint for dig!! Jeg tog 32 kg på sidst... VILDT!!!

Anmeld

6. august 2010

Mai-pigen

Trolde_mor skriver:

Er selv ekstremt fintfølende. Og han har faktisk i starten gjort mig enormt ked af det og ikke nok med det drillet mig med ar jeg bare tudede hvis jeg ikke fik det som jeg ville have det - hvilket slet ikke stemte overens med hverken situationen eller den person jeg er.

Men ja, det sidste år er jeg virkelig blevet bedre til at give igen med små spydige bemærkninger..

Men sidst de var her sagde han at jeg da også bare snakkede hele tiden, og kørte rundt i det, så svigerinden til sidst forsvarede mig. Da jeg så tiede stille til sidst var der bare ingen der sagde noget, og så var stemningen rigtig akavet indtil jeg fik sagt noget igen (og så kan man jo ikke rigtig lade være med at snakke? Man ønsker jo at have det hyggeligt?)

Men nej, han mener det ikke så slemt og meget bunder jo i hans egne frustrationer, men uh det gør ondt alligevel og ville ønske kæresten kunne være lidt mere hård ind imellem, og bede sin far holde kæft og tale pænt. Men ja, bliver nok generte mig der må gribe ind... også når han angriber sin egen datter, han kan virkelig godt nok fyre nogle ting af

(nå, totalt sidespor - sorry )

Helt ok.. Må da være rart for dig at komme af med det! Han lyder da ikke til at være en særlig behagelig person, hvis jeg skal være ærlig.. DIn kæreste skal da blive lidt bedre til at forsvare dig..hvis du spørger mig! Men selvfølgelig hvis du kan klare dig selv, er det jo også cool....

Men tro på at du er smuk gravid, og lad ikke den svigerfar slå dig ud...

Anmeld

6. august 2010

Trolde_mor

Mai-pigen skriver:

Helt ok.. Må da være rart for dig at komme af med det! Han lyder da ikke til at være en særlig behagelig person, hvis jeg skal være ærlig.. DIn kæreste skal da blive lidt bedre til at forsvare dig..hvis du spørger mig! Men selvfølgelig hvis du kan klare dig selv, er det jo også cool....

Men tro på at du er smuk gravid, og lad ikke den svigerfar slå dig ud...

Smiler.. ja, ind imellem kan det være rart at få afløb for det.

Jamen kæresten er jo vant til ham og kan da godt se at han siger en masse grove ting, men han tager det ikke selv så tungt længere, så tror ikke han opfatter det som mig og også hans søster gør. Men jo, selvfølgelig kunne det være rart hvis han bad sin far tie stille og behandle andre mennesker pænt. Men det er han vist for konfliktsky til

Han trøster mig da også hvis jeg bliver ked af det (sker dog sjældent efterhånden)

Kan ikke rigtig forsvare mig (er alt for genert) men det bliver da bedre med at kunne komme med lidt spydige bemærkninger igen..

Anmeld

7. august 2010

Mai-pigen

Trolde_mor skriver:

Smiler.. ja, ind imellem kan det være rart at få afløb for det.

Jamen kæresten er jo vant til ham og kan da godt se at han siger en masse grove ting, men han tager det ikke selv så tungt længere, så tror ikke han opfatter det som mig og også hans søster gør. Men jo, selvfølgelig kunne det være rart hvis han bad sin far tie stille og behandle andre mennesker pænt. Men det er han vist for konfliktsky til

Han trøster mig da også hvis jeg bliver ked af det (sker dog sjældent efterhånden)

Kan ikke rigtig forsvare mig (er alt for genert) men det bliver da bedre med at kunne komme med lidt spydige bemærkninger igen..

Det er bare sommetider utroligt hvad man skal finde sig i alligevel.. Han skal jo ikke ha lov til at gøre dig ked af det, men godt at du har spidse albuer.. SÅ må du give ham igen!! I nogle familier er salontonen bare sådan...

Anmeld

7. august 2010

Trolde_mor

Mai-pigen skriver:

Det er bare sommetider utroligt hvad man skal finde sig i alligevel.. Han skal jo ikke ha lov til at gøre dig ked af det, men godt at du har spidse albuer.. SÅ må du give ham igen!! I nogle familier er salontonen bare sådan...

Ja, men det underlige er så, at han faktisk er den eneste i familien der er sådan

Men tror det er fordi hans egen far var ekstrem hård.

Men nej, forstår ikke at de ikke kan se den påvirkning der opførsel har på andre..

Men ja, det bliver bedre med tiden, og forbereder mig da også på at skulle forsvare mig selv rigtig meget når Kian er født, og også skal forsvare Kian en masse...

Dét tror jeg så til gengæld bliver helt vildt hårdt, fordi man jo er en hormonbombe den første tid med den lille og nok også ret usikker..

Anmeld

7. august 2010

Mai-pigen

Trolde_mor skriver:

Ja, men det underlige er så, at han faktisk er den eneste i familien der er sådan

Men tror det er fordi hans egen far var ekstrem hård.

Men nej, forstår ikke at de ikke kan se den påvirkning der opførsel har på andre..

Men ja, det bliver bedre med tiden, og forbereder mig da også på at skulle forsvare mig selv rigtig meget når Kian er født, og også skal forsvare Kian en masse...

Dét tror jeg så til gengæld bliver helt vildt hårdt, fordi man jo er en hormonbombe den første tid med den lille og nok også ret usikker..

Ja, og samtidig finder man sig jo ikke i noget, når det kommer til ens barn, så hvis han ikke har lært at opføre sig ordentligt inden da, så kan det være han lærer det der..  Enten skal du forsvare dig selv eller skal du lære at ignorere ham og hans udtalelser, det er jo sommetider bedre.....

Anmeld

7. august 2010

Trolde_mor

Mai-pigen skriver:

Ja, og samtidig finder man sig jo ikke i noget, når det kommer til ens barn, så hvis han ikke har lært at opføre sig ordentligt inden da, så kan det være han lærer det der..  Enten skal du forsvare dig selv eller skal du lære at ignorere ham og hans udtalelser, det er jo sommetider bedre.....

Han er typen der bliver ved med at gentage eller køre i det, så ignorere hjælper desværre ikke, prøvede jeg nemlig i starten..

Men ja, må tage det som det kommer, og så være lidt mere efter kæresten i situationen og sige, nu må du sq lige sige noget til din far..

Men altså, under hele graviditeten har han jo også brokket sig over at jeg nusser maven - for det er da noget mærkeligt noget, og skal give en forklaring på det hver eneste gang vi ses med ham..

Anmeld

7. august 2010

Mai-pigen

Trolde_mor skriver:

Han er typen der bliver ved med at gentage eller køre i det, så ignorere hjælper desværre ikke, prøvede jeg nemlig i starten..

Men ja, må tage det som det kommer, og så være lidt mere efter kæresten i situationen og sige, nu må du sq lige sige noget til din far..

Men altså, under hele graviditeten har han jo også brokket sig over at jeg nusser maven - for det er da noget mærkeligt noget, og skal give en forklaring på det hver eneste gang vi ses med ham..

Du må meget undskyld, men jeg kan ikke lide din svigerfar.. Jeg sys slet ikke han lyder sympatisk...

Anmeld

7. august 2010

Trolde_mor

Mai-pigen skriver:

Du må meget undskyld, men jeg kan ikke lide din svigerfar.. Jeg sys slet ikke han lyder sympatisk...

Jamen han er skam flink, smilende og underholdende Men ja, tror bare ikke lige han tænker over den måde han kan påvirke andre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.