Uge 33+1, hvad vejer I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23.469 visninger
79 svar
0 synes godt om
5. august 2010

Mai-pigen

Det kan godt være dette spørgsmål er lidt grænseoverskridende, det er det ihvertfald for mig, men er nødt til at få det ud..

Har netop været til lægebesøg idag, hvor jeg blev undersøgt i alle ender og kanter.

Jeg var selvfølgelig også på vægten, og den viste skræmmende 95 kg...OMG!! Jeg har stadig 7 uger tilbage...snøft!

Jeg vejede ved graviditetens start 85, så har taget 10 kg på nu.. Nu vil jeg bare lige høre om jeg er den eneste der føler sig enormt stor og TYK!? Ikke nok med det, så var der sukker i urinen, så jeg skal ha foretaget en glucosebelastning. Jeg vil så gerne glæde mig over det hele, men det er svært, når ens fokus er på vægten konstant...

Er der andre frustrerede derude, I ser alle så godt ud på jeres billeder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

MetteMTH

Mai-pigen skriver:

Det kan godt være dette spørgsmål er lidt grænseoverskridende, det er det ihvertfald for mig, men er nødt til at få det ud..

Har netop været til lægebesøg idag, hvor jeg blev undersøgt i alle ender og kanter.

Jeg var selvfølgelig også på vægten, og den viste skræmmende 95 kg...OMG!! Jeg har stadig 7 uger tilbage...snøft!

Jeg vejede ved graviditetens start 85, så har taget 10 kg på nu.. Nu vil jeg bare lige høre om jeg er den eneste der føler sig enormt stor og TYK!? Ikke nok med det, så var der sukker i urinen, så jeg skal ha foretaget en glucosebelastning. Jeg vil så gerne glæde mig over det hele, men det er svært, når ens fokus er på vægten konstant...

Min start vægt var på 68 kg og jeg vejer 80 nu Så du skal ikke være ked af det.

Anmeld

5. august 2010

Mai-pigen

Mette88 skriver:

Min start vægt var på 68 kg og jeg vejer 80 nu Så du skal ikke være ked af det.

Så skulle min start vægt jo bare ha været lidt mindre... Du ser super godt ud..

Anmeld

5. august 2010

MetteMTH

Mai-pigen skriver:

Så skulle min start vægt jo bare ha været lidt mindre... Du ser super godt ud..

TarrkkI lige måde

Anmeld

5. august 2010

kristinards

Vil du os høre om dem der ikk har taget så meget på?

Ellers så spring over her  

Det er ikk for at rode i det, men tænker lidt at så kommer alle de mange kg de sidste uger, så får jeg sikkert vildt mange strækmærker, så ved ikk om det er bedre...

Men har taget 4-5 kg på og er i uge 33+6.

Var ikk den mindste inden jeg blev gravid.

Anmeld

5. august 2010

LinLin

Jeg var vist på lige knapt +14 kg; startvægt 55 kg... Og håber på ikke at tage alt for meget mere på...

Anmeld

5. august 2010

Mai-pigen

kristinards skriver:

Vil du os høre om dem der ikk har taget så meget på?

Ellers så spring over her  

Det er ikk for at rode i det, men tænker lidt at så kommer alle de mange kg de sidste uger, så får jeg sikkert vildt mange strækmærker, så ved ikk om det er bedre...

Men har taget 4-5 kg på og er i uge 33+6.

Var ikk den mindste inden jeg blev gravid.

Alle historier er kærkomne..  Jeg var så stolt i starten, tabte mig 2 kg, og tog derefter langsomt på. Men syntes det går lige lovlig stærkt nu..  Må man spørge hvad du vejer?

Anmeld

5. august 2010

Mai-pigen

Mor til David skriver:

Jeg var vist på lige knapt +14 kg; startvægt 55 kg... Og håber på ikke at tage alt for meget mere på...

Du lyder sørme til at være en lille nips til daglig..  Bare det var mig, føler mig bare SÅ stor!!

Anmeld

5. august 2010

mybaby-girl

Mai-pigen skriver:

Ej, hvor træls det med glukosebelastning jeg er slev blevet testet og skal igen i næste uge, fordi jeg har forhøjet bmi, surt men det tager vi da os med, jeg havde ikke noget den første gang, men nu må vi se anden gang

Ellers det med vægten, så nåede jeg at tabe mig ca. 17kg (105kg) og ved 1 lægebesøg var den på 103,5kg, og har ca i alt kun taget 8 kg på endtil nu og jeg er 29+2

Anmeld

5. august 2010

NoName

Mai-pigen skriver:

Hej,

jeg nåede at tage skræmmende 26 kg på inden jeg fødte, havde/har vand i kroppen - øv øv...

MEN er optimist, Caroline er idag 2 uger og jeg har tabt 10 kg weee - har stadig lidt vant i benene, men det bliver da heldigvis mindre og mindre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.