Mai-pigen skriver:
Det kan godt være dette spørgsmål er lidt grænseoverskridende, det er det ihvertfald for mig, men er nødt til at få det ud..
Har netop været til lægebesøg idag, hvor jeg blev undersøgt i alle ender og kanter.
Jeg var selvfølgelig også på vægten, og den viste skræmmende 95 kg...OMG!! Jeg har stadig 7 uger tilbage...snøft!
Jeg vejede ved graviditetens start 85, så har taget 10 kg på nu.. Nu vil jeg bare lige høre om jeg er den eneste der føler sig enormt stor og TYK!? Ikke nok med det, så var der sukker i urinen, så jeg skal ha foretaget en glucosebelastning. Jeg vil så gerne glæde mig over det hele, men det er svært, når ens fokus er på vægten konstant...
Er der andre frustrerede derude, I ser alle så godt ud på jeres billeder.. 
Hejsa.... 
Først vil jeg lige sige, at 10 kg, er da super fint at have taget på, når du er SÅ langt i din graviditet!!!
Jeg er dog "kun" 31+4 idag, men du må gerne høre, hvad jeg har taget på... heheh
Jeg er 170 cm høj og vejde 61 kg. inden jeg blev gravid.... indtil videre har jeg taget ca. 6 kg på!!
Jeg tog lynhurtigt de første 4 kg på (de første 3 mdr. tror jeg) men efterfølgende er det gået ret langsomt med kiloerne...!!!
Mange hilnser fra Lea
Anmeld