Uge 33+1, hvad vejer I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

Mor til Frederic og Freya

Start af graviditet 60 kg og 179 cm

33+4; 70 kg

Han kom ud i 38+2 og jeg havde en slutvægt på 74 kg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

Bas

Til første læge besøg viste vægten 51,5, og nu viser den 64,3.

Jeg er i uge 30+3 og har jeg ialt taget 12,8 kg på.

Anmeld

5. august 2010

Mai-pigen

mybaby-girl skriver:

Ej, hvor træls det med glukosebelastning jeg er slev blevet testet og skal igen i næste uge, fordi jeg har forhøjet bmi, surt men det tager vi da os med, jeg havde ikke noget den første gang, men nu må vi se anden gang

Ellers det med vægten, så nåede jeg at tabe mig ca. 17kg (105kg) og ved 1 lægebesøg var den på 103,5kg, og har ca i alt kun taget 8 kg på endtil nu og jeg er 29+2

Det er meget meget træls, og ved ikke hvorfro men blev helt slået ud over det idag! Ikke så fedt.. Men da kæresten kom hjem, fik vi en snak om det, og har det da lidt bedre nu, men ikke super.. Havde håbet denne graviditet kunne forløbe uden for mange gener... Syntes efterhånden ikke jeg har haft andet.. Men baby har det heldigvis godt, og det er jo selvfølgelig hovedsagen.. Så pyt med at mor sidder med karpaltunnelsyndrom, kløe over det hele, og for mange kg.. hmm...

Anmeld

5. august 2010

Mai-pigen

Bas skriver:

Til første læge besøg viste vægten 51,5, og nu viser den 64,3.

Jeg er i uge 30+3 og har jeg ialt taget 12,8 kg på.

Flot...  Det er jo ikke slemt....

Anmeld

5. august 2010

Mai-pigen

noname skriver:

Hej,

jeg nåede at tage skræmmende 26 kg på inden jeg fødte, havde/har vand i kroppen - øv øv...

MEN er optimist, Caroline er idag 2 uger og jeg har tabt 10 kg weee - har stadig lidt vant i benene, men det bliver da heldigvis mindre og mindre...

Er også ved at få vand i kroppen.. Underligt hvorfor nogle af os skal ha alt muligt at kæmpe med imens andre klarer det meget bedre.. Men ja, det går jo over når det lille pus kommer til verden, sys bare der er længe til endnu...

Anmeld

5. august 2010

merichs

Jeg vejede 60 kg inden jeg blev gravid. Idag hvor jeg er 31+4 er jeg oppe på 80 kg!!!! Så jeg føler mig bestemt stor!

Anmeld

5. august 2010

Delilah

Ih oh.. Jeg vejde 68 kilo ved start og vejer nu 86

Anmeld

5. august 2010

Mai-pigen

merichs skriver:

Jeg vejede 60 kg inden jeg blev gravid. Idag hvor jeg er 31+4 er jeg oppe på 80 kg!!!! Så jeg føler mig bestemt stor!

Det kan jeg godt forstå, men du er garanteret supersmuk..

Anmeld

5. august 2010

Mai-pigen

Delilah skriver:

Ih oh.. Jeg vejde 68 kilo ved start og vejer nu 86

Og hvor langt er du??

Anmeld

5. august 2010

Delilah

Mai-pigen skriver:

Og hvor langt er du??

Nå ja det glemte jeg helt Jeg er 33+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.