Uge 33+1, hvad vejer I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2010

Mai-pigen

AnnetteG skriver:

Tak for rådet, men jo - jeg har prøvet akupunktur.

Jeg fik Akupunktur mod kvalme i starten af graviditeten, hvilket hjalp utrolig godt, men da jeg fik igen for dette, syntes jeg ikke, at det havde den store effekt. Jeg trøster mig nu med, at det forhåbentlig snart er forbi

Ja, det er det jo.. Det er jo lige om hjørnet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Mai-pigen

Willa's mor skriver:

Ups blev lige fanget...

Jeg er 39+1 og har taget 13 kg på. Hmm vejede bare lidt for meget før, Så er det jo blevet til en del. Jeg har slet ik vejet mig under graviditeten, før her den anden dag..

Jeg har prøvet at tage 25 kg på, men tabte det hele igen. Så fat mod og nyd graviditeten. Man kan godt tabe sig igen, hvis man virkelig gerne vil og så kæmper for det..

Mit største problem er nok også at jeg vejede lidt for meget i forvejen, ellers var der jo ikke noget i vejen med vægtforøgelsen, er selv ret glad for at det kun er 10 kg nu, men der er jo også stadig et par uger endnu, så er lidt nervøs.. Kan mærke væsken begynder at sætte sit spor..... Hmm...

Anmeld

7. august 2010

Mai-pigen

Keabla skriver:

Er idag 33+0

Vægten inden graviditeten sagde 57 kilo

Idag siger den 70 kilo

Så det er +13 kilo, men ja - var jo undervægtig inden graviditeten da jeg er 171 cm høj - så sværmer til at jeg blot er normalvægtig efter graviditeten 

Ok, så er det jo også en meget passende vægtforøgning...

Anmeld

7. august 2010

Mai-pigen

Christina28 skriver:

Jeg vejede 58 kg inden, jeg blev gravid.

Nu hvor jeg er 30+4 vejer jeg 71,5 kg.

Det lyder også mere passende, end mine tal....

Anmeld

7. august 2010

FruEllingsen

jeg vejede 80kg 33+2, og havde en startvægt på 68 kg

Anmeld

7. august 2010

Mai-pigen

Drømmer skriver:

jeg vejede 80kg 33+2, og havde en startvægt på 68 kg

k, og hvad endte det med så?

Anmeld

8. august 2010

FruEllingsen

Mai-pigen skriver:

k, og hvad endte det med så?

jeg fik akut kejsersnit dagen efter. så tog ikke mere på end det.

Anmeld

8. august 2010

Tina2

1. gang tog jeg 25 kg på, 2. gang tog jeg 31 kg på og tabte det hele på knap 4 mdr og 9 mdr.... Første gang endda 5 kg ekstra:-)

Denne gang er jeg pt uge 34+0 og har taget 19 kg på..... Startede på 73 kg og vejer nu 92 kg! Håber jeg kan holde den på under de 25 kg jeg tog på 1. gang- gerne max 22 kg.....

Er normalvægtig når jeg ikke er gravid (180 cm og 70-72 kg)

Anmeld

8. august 2010

Willa's mor

Mai-pigen skriver:

Hold da op, det lyder ikke rart da.. SÅ har du det da også rigtig rigtig slemt!!

Jeg syntes mit er slemt, men længe ikke som det du har været udsat for under din første grav.

Jeg er blevet så glad for akupunkturen, at jeg gerne vil bruge det som smertelindring ved fødslen..

Ja god ide... Hvis de rigtige er på arbejde, vil jeg da os bede om akupunktur under fødslen.. Sidst fik jeg det for at få moderkagen ud.. Det tog 1 time, og de skulle lige til at sende mig afsted til ob, så kom den

Jeg elsker akupunktur, jeg har termin om 5 dage og kan stadig ligge ned og sove hele natten

Håber dit ik bliver værre

Anmeld

7. juni 2014

Mor til F

Er 33+1 idag og vægten siger + 10,2 kg. Vejede "kun" 45 kg, da jeg blev gravid,  så det er ret tungt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.