Hej skønne gravide kvinde (-:
Jeg synes også det er enormt flat at tage på, også selvom det er pga. af graviditet. Det er bare aldrig sjovt at se vægten bevæge sig op, og jeg glæder mig enormt meget til at se pilen svinge den anden vej. Jeg vejede i begyndelsen af graviditeten lidt under 60, og vejer nu lidt over 70. Jeg er ikke blevet vejet en eneste gang til konsultationerne eller hos lægen, men har selv fulgt lidt med på vægten når jeg er ude hos andre. Jeg har med vilje ikke nogen vægt i hjemmet, for jeg synes godt det kan tage lidt overhånd, som du også selv er inde på. Måske skulle du smide vægten af h til, og så self lever sundt i graviditeten og hvis du allerede gør det, så fortæl dig selv at der er så meget andet "fremmede" end barnet der vejer inde i dig - både fostervand, øget blodmængde, livmoderen, brysterne vejer mere osv. Og tak gud for amningens slankende effekt efter fødslen 
Derudover kan du forkæle dig selv med et fitness abonnement og evt en personlig træner efter graviditeten - det har jeg i hvert fald planlagt 
knuser fra ditte i uge 38
Anmeld